Weinigen weten ook dat bijna 5% van Isral, zwart is.quote:
Tsja, als ze dat echt goed op orde hadden had die hele aanslag vorig weekend ook nooit plaats kunnen vinden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
In deze fase een ziekenhuis bestoken in 100% zekerheid dat dit juist tegen "je" (doel: Hamas elimineren) gaat werken, zou dit strategisch naast naast absurd ronduit een dwaze actie zijn. Ook de mate van schade doet mij wat anders vermoeden.
Ik trap er nog even niet in. Bewijzen dat iets niet is gedaan, is sws een onmogelijkheid en ws de reden dat Isral aan het bekijken is hoe dit verder aan te pakken.
Wat er ws uit zal komen is dat Isral op & naar die locatie niets heeft afgevuurd. Ik mag serieus hopen dat de Amerikanen en Isral dit mogelijk kunnen aantonen via drone & radarbeelden. Ik ga er gemakshalve vanuit dat het gebied inmiddels tot op de vierkante centimeter onder surveillance is geplaatst.
Ik had hem altijd heel hoog zitten. Maar die was ook zo snel met zijn conclusies:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:56 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen in Jenin, Westelijke Jordaanoever..
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we beginnen bij Volendam wegpesten en dat dan uitbreiden naar Abcoude, Amsterdam, Almere, Almere-Buiten, Urk en Staphorst.
Hamas zat verstopt tussen de infusen en pijnstillers. Support Israls recht om zichzelf te verdedigenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Ali_boo het volgende:
Gruwelijke beelden click op eigen risico
[ twitter ]
Ja die update over een land naast Isral, die update die gelooft toch niemandquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze hebben het handvest 'recent' gepdatet. Er zijn best wat harde teksten uit verwijderd. Sommige ook mooier verpakt.
Wat jij quote is volgens mij de oude.
"Israli..."quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:56 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen in Jenin, Westelijke Jordaanoever..
[ twitter ]
Laten we even afwachten of het Isral was voor we conclusies trekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het soms moeilijk te geloven dat hier users zijn die niet trollen.
Op het moment dat Isral werd aagevallen door Hamas was er een hele verontwaardiging en anti Palestijnen geluid hier.
Nu die zionisten zo triest zijn om een ziekenhuis aan te vallen is het een gematigd geluid? Is minder erg, want Hamas schuilt daar (schijnt)?
Ik ben sinds ik weer op fok vertoef zo een negatief mens geworden qua uitlatingen. Vroeg mij af waarom.
Er zijn hier mensen die onderdrukking, landje pik, moorden van kinderen als part of the game zien voor het o zo grote Isral. Ik weet dat ieder zijn eigen referentiekader heeft, maar dit is heel vreemd.
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe genocide heeft kunnen plaats vinden en nu begrijp ik het, het collectief wegkijken en goedpraten. Helder.
Ik kwam hier alleen even buurten voor updates, maar het is alleen maar meuk wat ik schaar onder zionisme talk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laten we even afwachten of het Isral was voor we conclusies trekken.
En als FOK! je negatiever maakt in het echte leven, dan zou ik serieus per direct stoppen ermee. Dat is het nooit waard.
Natuurlijk gaat daar niet echt om. Isral moet worden gedemoniseerd, dat is het enige doel.quote:
Wacht nou eerst even de berichtgeving af. Het enige wat we weten is dat het heeft plaatsgevonden. Niet hoe en door wie. Claims van beide partijen moeten we wantrouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Rupibma het volgende:
Op het moment dat Isral werd aagevallen door Hamas was er een hele verontwaardiging en anti Palestijnen geluid hier.
Nu die zionisten zo triest zijn om een ziekenhuis aan te vallen is het een gematigd geluid? Is minder erg, want Hamas schuilt daar (schijnt)?
Ik ben sinds ik weer op fok vertoef zo een negatief mens geworden qua uitlatingen. Vroeg mij af waarom.
Er zijn hier mensen die onderdrukking, landje pik, moorden van kinderen als part of the game zien voor het o zo grote Isral. Ik weet dat ieder zijn eigen referentiekader heeft, maar dit is heel vreemd.
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe genocide heeft kunnen plaats vinden en nu begrijp ik het, het collectief wegkijken en goedpraten. Helder.
Dit weten we niet met zekerheid. Even afwachten aub.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Rupibma het volgende:
Lijkt me sterk, aangezien ze bijna met elkaar aan de onderhandelingstafel zouden zitten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat daar niet echt om. Isral moet worden gedemoniseerd, dat is het enige doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |