Dat lijkt me duidelijk. Het ging hier echter om een enkele raket en niet een barrage thermobarische raketten of iets dergelijks. Het geeft wel duidelijk aan dat slechts één raket ook bijzonder veel schade kan veroorzaken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat voor de reactie echt uitmaakt als ik eerlijk ben. En dat laatste is ook niet per definitie waar, ook bij het bestoken van militaire doelen geldt de proportionaliteitsregel. Je kunt niet zeggen ‘het was een militair doel dús alles is geoorloofd.’ (Dan zou je immers ook een MOAB op een enkele soldaat kunnen gooien en de hele stad wegboeken als ‘nevenschade’) Het is wel een stuk minder snel onrechtmatig, dat wel.
Maar je kan toch bewijzen door middel van radar waar die raket was afgevuurd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
IDF zegt dat Hamas het heeft gedaan, Hamas zegt dat IDF het heeft gedaan.
Taalnazi.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De media en ZIJN.
Eerst maar eens de inburgeringscursus volledig afronden.
En dan betreft het dus een redelijke termijn in een kapotgeschoten teringzooi zonder stroom en benzine. Die halflaffe waarschuwing van die dagen terug, waar sommige lieden hier mee zwaaien, telt natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
Overigens vermeldt het -door Israël niet geratificeerde- 1e protocol:
[..]
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.
Die trut heeft de boel gewoon flink op lopen jutten daar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet het nog maar zien.
't is toch onderhand wel tijd om stevig te gaan de-escaleren. Zo krijgt dat rare bezoekje van Von der Leyen wel een extra zuur smaakje.
Ja dat zal ook wel gebeuren maar niet een paar uur later.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar je kan toch bewijzen door middel van radar waar die raket was afgevuurd?
Bedankt, doe ik niks mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De media en ZIJN.
Nou we wachten op de radarbeelden dan...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Alle christenen in Nederland de straat op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dit verandert de zaak wel een beetje.
al dagenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.
Hamas kan ook de gijzelaars vrijlaten. Doen ze alleen niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat stuk van Bert Visscher (denk ik), waarbij hij als jager aangaf alleen maar zieke dieren te doden. 'Dat hert was depressief' was een van de opgegeven redenen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
Overigens vermeldt het -door Israël niet geratificeerde- 1e protocol:
[..]
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.
Ik zie nu hele groepen mensen voor me die doelloos luid schreeuwend en vuisten makend rondlopen.quote:
Hezbollah is net een onzeker tienermeisje joh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.
IDF zegt dat Islamic Jihad het heeft gedaan, niet Hamas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
IDF zegt dat Hamas het heeft gedaan, Hamas zegt dat IDF het heeft gedaan.
De media en hun.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De media en ZIJN.
inmiddels toch wel live satalliet beelden? ik bedoel, neem aan dat al die shit grondig gevolgd wordtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou we wachten op de radarbeelden dan...
Ze willen in gesprek daarover was het bericht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hamas kan ook de gijzelaars vrijlaten. Doen ze alleen niet.
Dat dreigen kennen we nu wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hebben nu momentum, Hezbollah dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat dreigen kennen we nu wel.
Al met al denk ik dat Israël het grondoffensief niet gaat doorzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |