Alle christenen in Nederland de straat op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dit verandert de zaak wel een beetje.
al dagenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.
Hamas kan ook de gijzelaars vrijlaten. Doen ze alleen niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar je kan toch bewijzen door middel van radar waar die raket was afgevuurd?
Doet mij denken aan dat stuk van Bert Visscher (denk ik), waarbij hij als jager aangaf alleen maar zieke dieren te doden. 'Dat hert was depressief' was een van de opgegeven redenen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
Overigens vermeldt het -door Isral niet geratificeerde- 1e protocol:
[..]
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.
Ik zie nu hele groepen mensen voor me die doelloos luid schreeuwend en vuisten makend rondlopen.quote:
Hezbollah is net een onzeker tienermeisje joh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.
IDF zegt dat Islamic Jihad het heeft gedaan, niet Hamas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
IDF zegt dat Hamas het heeft gedaan, Hamas zegt dat IDF het heeft gedaan.
De media en hun.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De media en ZIJN.
Eerst maar eens de inburgeringscursus volledig afronden.
inmiddels toch wel live satalliet beelden? ik bedoel, neem aan dat al die shit grondig gevolgd wordtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou we wachten op de radarbeelden dan...
Ze willen in gesprek daarover was het bericht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hamas kan ook de gijzelaars vrijlaten. Doen ze alleen niet.
Dat dreigen kennen we nu wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hebben nu momentum, Hezbollah dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat dreigen kennen we nu wel.
Al met al denk ik dat Isral het grondoffensief niet gaat doorzetten.
Je denkt dat een dader het zou bevestigen als zij dat zelf hadden gedaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Is het bewezen dat Isral de raket heeft afgevuurd? Bijvoorbeeld dat het bevestigd is door de Isralische overheid?
Dat is nu wel het laatste waar je nu aan moet denken. Israel heeft nu een ernstige misdaad begaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hamas kan ook de gijzelaars vrijlaten. Doen ze alleen niet.
Ja, en Isral het pestkopje wat op een goed moment zelf te grazen wordt genomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hezbollah is net een onzeker tienermeisje joh.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef The__General het volgende:
[..]
Dat is nu wel het laatste waar je nu aan moet denken. Israel heeft nu ernstige misdaad begaan
Prachtig altijd wanneer een taalnazi verkeerd corrigeert. En verder geeft het aanleiding om de spelling van de betreffende taalnazi extra scherp in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
De media en hun.
Waar is een emoji van de hakenkruisvlag als je ‘m nodig hebt?
Mijn tante is een prepper, wil je haar nummer voor tips?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
Iemand enig idee hoe je een prep-bunker kan bouwen, als je in een flat woonr?
Nee, denk het niet. Maar we gaan het wel zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze hebben nu momentum, Hezbollah dan.
Gewoon een bunker bouwen bij iemand in de tuinquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
Waarbij de een weer stelt dat Isral het heeft afgeslagen omdat Hamas ook alle Hamasstrijders in gevangenschap vrijgelaten wilde zien, het is allemaal niet meer te volgen en al helemaal niet meer te verifiren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze willen in gesprek daarover was het bericht.
Nee, maar als er een atoombom valt, moet je een ruimte opzoeken zonder ramen en deuren. Vaak voldoet een badkamer of wc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
https://www.managementsit(...)-is-of-de-media-zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
De media en hun.
Waar is een emoji van de hakenkruisvlag als je ‘m nodig hebt?
En jodium pillen toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, maar als er een atoombom valt, moet je een ruimte opzoeken zonder ramen en deuren. Vaak voldoet een badkamer of wc.
Je kunt het maar weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |