SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
Steve Lookner live
![]()
In je dagelijks leven benvloedt worden door comments op Fok!, kijk daar mee uit. Probeer rationeel te blijven, velen zitten veilig op zolder te typen, voor elke gek op het internet vind je een coole gast of verhaal. Daarnaast heeft het geen zin om nu heel boos te worden op de gebeurtenis, want stel je voor dat blijkt dat het wl van Hamas afkwam, denk jij dan dat al die mensen die nu naar Ambassades gaan hun excuses aan gaan bieden? In oorlogen moet je juist effe wachten, omdat er vanuit beide kanten een situatie wordt geschetst en je van deze afstand niet kunt zien wat wel of niet klopt, iets waar je in je betoog ook op zinspeelt. Als je het verwacht van een ander, moet je er alles aan doen om je er zelf ook aan te houden, anders ben je beide hetzelfde aan het doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het soms moeilijk te geloven dat hier users zijn die niet trollen.
Op het moment dat Isral werd aagevallen door Hamas was er een hele verontwaardiging en anti Palestijnen geluid hier.
Nu die zionisten zo triest zijn om een ziekenhuis aan te vallen is het een gematigd geluid? Is minder erg, want Hamas schuilt daar (schijnt)?
Ik ben sinds ik weer op fok vertoef zo een negatief mens geworden qua uitlatingen. Vroeg mij af waarom.
Er zijn hier mensen die onderdrukking, landje pik, moorden van kinderen als part of the game zien voor het o zo grote Isral. Ik weet dat ieder zijn eigen referentiekader heeft, maar dit is heel vreemd.
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe genocide heeft kunnen plaats vinden en nu begrijp ik het, het collectief wegkijken en goedpraten. Helder.
Ik heb totaal geen zin in een wereldoorlog, ik zou graag willen dat we dat doel allemaal hier voor ogen hadden.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Zijn ze toch ook? Het is toch niet zo alsof je misdaden zo tegen elkaar weg kunt strepen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
"Hamas is een terroristische organisatie y'all"![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Er staat bijna geen gebouw meer recht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:11 schreef Momo het volgende: [..] Ja die kans is klein, al is de kans wel groot dat er iets geraakt wordt gezien Gaza zeer dicht bevolkt is.
Groot fan van User Wotte![]()
Het hoeft maar n te gebeuren natuurlijk. Die kans is 50/50.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
Wat de theorie betreft dat het een gefaalde raket zou zijn van Hamas, vind ik het toch een beetje raar dat die raket dan net precies op dat ziekenhuis moet landen. Ben benieuwd naar de statistische kans.![]()
Ik mis terughoudendheid en objectiviteit in deze hele situatie.
Ik weet niet meer welke media te geloven.If you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Het komt best vaak voor dat die troep van Hamas in hun eigen gebied neer komt, helpt met die statistische kans. Tel daarbij op dat Hamas het leuk vindt om enorme hoeveelheden munitie op te slaan in/bij scholen en ziekenhuizen, dan neemt de kans dat het zo'n grote boem is ook toe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
Wat de theorie betreft dat het een gefaalde raket zou zijn van Hamas, vind ik het toch een beetje raar dat die raket dan net precies op dat ziekenhuis moet landen. Ben benieuwd naar de statistische kans.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Van 1 raket is die kans heel klein. Echter, Hamas schiet een heleboel raketten af, en een aardig % daarvan komt niet aan. En daarvan kan er dus ook wel eens een op een ziekenhuis landen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
Wat de theorie betreft dat het een gefaalde raket zou zijn van Hamas, vind ik het toch een beetje raar dat die raket dan net precies op dat ziekenhuis moet landen. Ben benieuwd naar de statistische kans.
Kan, h. Ik zeg niet dat het zo is. De kans dat dit een IDF raket was of een mislukte Hamasraket acht ik ongeveer even groot, als we het toch over statistiek hebben.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Zo werkt het natuurlijk niet. Oppervlakte van het ziekenhuis is niet de helft van de oppervlakte van Gaza, onder de aanname dat de kans overal even groot is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Het hoeft maar n te gebeuren natuurlijk. Die kans is 50/50.![]()
De normalisering van de relaties van de Turken en israelisch gaat voorlopig niet doorIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Het hoeft maar n te gebeuren natuurlijk. Die kans is 50/50.Onmogelijk zal het zeker niet zijn. Maar kans lijkt me nog steeds gering.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt best vaak voor dat die troep van Hamas in hun eigen gebied neer komt, helpt met die statistische kans. Tel daarbij op dat Hamas het leuk vindt om enorme hoeveelheden munitie op te slaan in/bij scholen en ziekenhuizen, dan neemt de kans dat het zo'n grote boem is ook toe.![]()
Wat de uitkomst van 'wie heeft het gedaan' ook is, ik heb niet het idee dat Hamas echt om de tafel wil zitten, Palestijnen zelf misschien wel, maar met Hamas lijkt me dat lastig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien ze bijna met elkaar aan de onderhandelingstafel zouden zitten.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
En als een raket nu net valt op een plek met zuurstoftanks in een ziekenhuis en ontploft? Dat lijkt me ook wel een beetje een compleet desastreus scenario te geven toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt best vaak voor dat die troep van Hamas in hun eigen gebied neer komt, helpt met die statistische kans. Tel daarbij op dat Hamas het leuk vindt om enorme hoeveelheden munitie op te slaan in/bij scholen en ziekenhuizen, dan neemt de kans dat het zo'n grote boem is ook toe.
Ik trek nog geen conclusies, maar hoop echt dat ze allemaal even aan de thee gaan en onschuldige levens gaan sparen van alle kanten.Lach met een schone bips![]()
Iig niet op twitter vertoeven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
Ik weet niet meer welke media te geloven.![]()
Maakt nu ook weinig meer uit of het Isral of Hamas is. De geest is al uit de fles en het Midden-oosten geeft niet veel om onze meningGroot fan van User Wotte![]()
IDF geeft wel goede informatie. Vrienden van Isral heeft een betrouwbaar twitterkanaal. Likud Nederland en CIDI verkondigen nooit flauwekul.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
In een tijd van oorlog gaat de waarheid als eerste ten onder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
Dit dus, eerst waren er berichten van de IDF dat ze de ziekenhuis moeten verlatenquote:
Omdat ze van plan waren om het plat te bombarderen
En nu trekken ze hun keutel terug en verzinnen ze nieuwe fabel?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ach. Ze doen goede zaken met elkaar. Denk dat het mee valt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
De normalisering van de relaties van de Turken en israelisch gaat voorlopig niet door
[ twitter ]![]()
Dat klinkt als een zeer plausibel scenario.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als het Hamas is mag ik hopen dat de Palestijnen ze zelf aanpakken, maar denk niet dat die de de puf of lef er voor hebben.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dat is precies het doel van desinformatie. Dat mensen niet weten wat ze moeten geloven en denken van "laat maar, ik neem geen standpunt in" waardoor de status quo gehandhaafd blijft en in dit geval Isral lekker door kan gaan met de genocidequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
Ik weet niet meer welke media te geloven.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Zuurstoftanks veroorzaken niet zo'n grote boem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als een raket nu net valt op een plek met zuurstoftanks in een ziekenhuis en ontploft? Dat lijkt me ook wel een beetje een compleet desastreus scenario te geven toch?
Ik trek nog geen conclusies, maar hoop echt dat ze allemaal even aan de thee gaan en onschuldige levens gaan sparen van alle kanten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Israel wil een grondoffensief starten, de ingang is het noorden, een grondoffensief in een dichtbevolkt gebied kan je eigenlijk alleen maar inleiden en begeleiden door iedereen en zijn moeder plat te bombarderen, Israel waarschuwt het desbetreffende ziekenhuis in het noorden dat ze moeten ontruimen, er valt een bom op het ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt best vaak voor dat die troep van Hamas in hun eigen gebied neer komt, helpt met die statistische kans. Tel daarbij op dat Hamas het leuk vindt om enorme hoeveelheden munitie op te slaan in/bij scholen en ziekenhuizen, dan neemt de kans dat het zo'n grote boem is ook toe.
Israel: it wasn’t meVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie er ook verantwoordelijk is voor die boem.. Hamas heeft hier zelf op aangestuurd door een basis in een ziekenhuis te hebben en er munitie op te slaan, en waarom was het niet gevacueerd? Misschien om te kunnen zeggen..zie je wel, zij zijn slecht. En dan wordt de internationale druk op Isral groter om te stoppen.
Of is dit te cynisch gedacht.![]()
Ja, man. Super objectief.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
IDF geeft wel goede informatie. Vrienden van Isral heeft een betrouwbaar twitterkanaal. Likud Nederland en CIDI verkondigen nooit flauwekul.![]()
Logisch, want bij vrede heeft Hamas geen bestaansrecht meer. Echter ik heb nu ook niet de indruk dat Isral vol overgave naar vrede verlangt. Zoals gezegd, ze voeren een actieve nederzettingenpolitiek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat de uitkomst van 'wie heeft het gedaan' ook is, ik heb niet het idee dat Hamas echt om de tafel wil zitten, Palestijnen zelf misschien wel, maar met Hamas lijkt me dat lastig.Allah Al Watan Al Malik![]()
Zelfs al zou je hamas om de tafel krijgen. Dan heb je binnen de kortste keren weer een nieuwe club hardliners die de wapens oppakken omdat ze zich door Hamas niet meer vertegenwoordigd voelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat de uitkomst van 'wie heeft het gedaan' ook is, ik heb niet het idee dat Hamas echt om de tafel wil zitten, Palestijnen zelf misschien wel, maar met Hamas lijkt me dat lastig.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Gekopieerd van NOS liveblog. Die smerige Hamas terroristen verstoppen zichzelf tussen burgers en dan kan het gejank beginnen.quote:Volgens Hamas kwam Nofal om het leven bij een Isralische luchtaanval op het Bureij-vluchtelingenkamp in het midden van de Gazastrook.![]()
Ik lees weer berichten dat de oproep tot het verlaten van het ziekenhuis niet is bevestigd. Maar goed... Misschien was het wel zo...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit dus, eerst waren er berichten van de IDF dat ze de ziekenhuis moeten verlaten
Omdat ze van plan waren om het plat te bombarderen
En nu trekken ze hun keutel terug en verzinnen ze nieuwe fabel?![]()
Beelden die zijn gedeeld op Twitter die zouden wijzen op een Palestijnse raket die het ziekenhuis heeft geraakt komen uit 2022:
Een Isralische woordvoerder zou gezegd hebben, in een nu verwijderde tweet, dat ze een legerbasis geraakt hebben in een ziekenhuis:
Het kan allemaal fake zijn, of niet. Deze fog of war is nu echt next level aan het worden.
Hoe dan ook, de komende dagen worden sowieso interessant.![]()
Joint erbij. (tip van een vriend van mij).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als een raket nu net valt op een plek met zuurstoftanks in een ziekenhuis en ontploft? Dat lijkt me ook wel een beetje een compleet desastreus scenario te geven toch?
Ik trek nog geen conclusies, maar hoop echt dat ze allemaal even aan de thee gaan en onschuldige levens gaan sparen van alle kanten.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Opvallend dat er rondom dat ziekenhuis meer grote rookwolken te zien zijn. Kennelijk was Isral daar wel aan het bombarderen?quote:![]()
En dat het vanaf Isral komt niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zeer plausibel scenario.![]()
Nee, dat was Shaggy.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Israel wil een grondoffensief starten, de ingang is het noorden, een grondoffensief in een dichtbevolkt gebied kan je eigenlijk alleen maar inleiden en begeleiden door iedereen en zijn moeder plat te bombarderen, Israel waarschuwt het desbetreffende ziekenhuis in het noorden dat ze moeten ontruimen, er valt een bom op het ziekenhuis
Israel: it wasn’t me![]()
Nou jongens stop de discussie maar, Netanyahu zegt dat het Hamas was.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat is de bedoeling.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
Ik weet niet meer welke media te geloven.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dit. En berhaupt de gedachte dat Israel ook dader kan zijn is antisemitisme.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie er ook verantwoordelijk is voor die boem.. Hamas heeft hier zelf op aangestuurd door een basis in een ziekenhuis te hebben en er munitie op te slaan, en waarom was het niet gevacueerd? Misschien om te kunnen zeggen..zie je wel, zij zijn slecht. En dan wordt de internationale druk op Isral groter om te stoppen.
Een grondoffensief door een verwoeste stad zonder beschutting is in het voordeel van de verdedigers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Israel wil een grondoffensief starten, de ingang is het noorden, een grondoffensief in een dichtbevolkt gebied kan je eigenlijk alleen maar inleiden en begeleiden door iedereen en zijn moeder plat te bombarderen, Israel waarschuwt het desbetreffende ziekenhuis in het noorden dat ze moeten ontruimen, er valt een bom op het ziekenhuis
Israel: it wasn’t me100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Of is dit te cynisch gedacht.Groot fan van User Wotte![]()
Je hoort dit verhalen al jaren, en de laatste week zullen ze heus wel meer eigen gebouwen geraakt hebben maar die zullen leeg zijn geweest en tussen de bombardementen van Isral door valt het niet op, zodra zoiets gebeurd is het enige antwoord dat Isral de schuldige is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
Wat de theorie betreft dat het een gefaalde raket zou zijn van Hamas, vind ik het toch een beetje raar dat die raket dan net precies op dat ziekenhuis moet landen. Ben benieuwd naar de statistische kans.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Hoe moet je anders naar binnen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een grondoffensief door een verwoeste stad zonder beschutting is in het voordeel van de verdedigers.
De verdediger is in zo’n situatie altijd in het voordeelVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
IDF geeft wel goede informatie.![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)ugens-worden-beticht
Isralische forensische experts tonen gruwelijk toegetakelde lichamen aan de pers: ’Omdat we van leugens worden beticht’
Door de ogen geschoten. Vingers en tenen afgesneden. Onthoofd. Verbrand. De forensische experts die op vier plekken in Isral proberen de slachtoffers van de Hamas-aanval te identificeren worden voortdurend geconfronteerd met het sadistische en barbaarse optreden van de moslimterroristen. Veel lichamen zijn zo toegetakeld dat het proces lange tijd vergt.
===============
Bij een andere forensische faciliteit, een legerbasis bij Ramle, verklaarde een dokter eerder dat van de 280 lichamen die zij uit de kibboetsen Be'eri en Kfar Aza binnenkregen er 80 procent tekenen van marteling vertoonden. Hij zag twee stapels van tien kinderen, de handen op de rug gebonden en levend verbrand. Ook: een zwangere vrouw wier buik was opengescheurd en haar baby eruit gesneden.
President Herzog zei eerder deze week voor CNN dat Isral bij gedode Hamas-terroristen handboeken had gevonden waarin staat beschreven hoe zij die martelingen moesten uitvoeren. ,,Het eerste dat je moet doen wanneer je burgers vindt, is hen martelen", aldus de instructies. ,,Dit boekje", aldus Herzog, ,,zegt precies hoe ze hen moeten martelen en hoe ze hen moeten ontvoeren."![]()
Het antwoord zullen we wellicht over 20 jaar in een geschiedenisboek kunnen vindenNieuw is niet altijd beter.![]()
We zullen het nooit zeker gaan weten of dit een aanslag of afzwaaier was.
Teveel partijen, meningen en belangen en teveel mensen die wat er ook wordt bewezen het toch niet zullen geloven en dus blijft het vaag.
Ik gok erop dat het 'formele' verhaal zal zijn dat het een afzwaaier van Hamas is. Dat is de meest veilige uitleg voor de meeste partijen.![]()
Gewoon door de ingang. Zo'n ziekenhuis midden in bebouwd gebied is echt niet van enig militair belang voor een grondoffensief.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe moet je anders naar binnen?
De verdediger is in zo’n situatie altijd in het voordeel100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik geef deze rel alvast 7 wc eenden voor alle partijen die enkel naar de andere partij wijzen.quote:![]()
![]()
Hij laat hier dus in het midden of het Hamas of Islamitische Jihad is, interessant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:17 schreef Perrin het volgende:
Nou jongens stop de discussie maar, Netanyahu zegt dat het Hamas was.
[ twitter ]
Diverse andere accounts van Isralische autoriteiten beschuldigden Islamitische Jihad eerder.![]()
Walgelijk barbarisme dat welig tiert in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)ugens-worden-beticht
Isralische forensische experts tonen gruwelijk toegetakelde lichamen aan de pers: ’Omdat we van leugens worden beticht’
Door de ogen geschoten. Vingers en tenen afgesneden. Onthoofd. Verbrand. De forensische experts die op vier plekken in Isral proberen de slachtoffers van de Hamas-aanval te identificeren worden voortdurend geconfronteerd met het sadistische en barbaarse optreden van de moslimterroristen. Veel lichamen zijn zo toegetakeld dat het proces lange tijd vergt.![]()
Ik doel er meer op dat je altijd eerst moet bombarderen wil je naar binnen gaan, niet zo zeer specifiek het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon door de ingang. Zo'n ziekenhuis midden in bebouwd gebied is echt niet van enig militair belang voor een grondoffensief.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb Netanyahu hoog zitten. Liegt nooit, feitelijk altijd juist enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:17 schreef Perrin het volgende:
Nou jongens stop de discussie maar, Netanyahu zegt dat het Hamas was.
[ twitter ]
Allah Al Watan Al Malik![]()
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:20 schreef FYazz het volgende:
We zullen het nooit zeker gaan weten of dit een aanslag of afzwaaier was.
Teveel partijen, meningen en belangen en teveel mensen die wat er ook wordt bewezen het toch niet zullen geloven en dus blijft het vaag.
Ik gok erop dat het 'formele' verhaal zal zijn dat het een afzwaaier van Hamas is. Dat is de meest veilige uitleg voor de meeste partijen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Aldus generaal buiten dienst 'Caland'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat je altijd eerst moet bombarderen wil je naar binnen gaan, niet zo zeer specifiek het ziekenhuis.![]()
Dat laatste heeft niets met vrede te maken; sterker nog, als er vrede was was die hele nederzettingenpolitiek niet nodig. Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland op de Westoever. (Dat is wat ze doen volgens mij)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Logisch, want bij vrede heeft Hamas heeft geen bestaansrecht meer. Echter ik heb nu ook niet de indruk dat Isral vol overgave naar vrede verlangt. Zoals gezegd, ze voeren een actieve nederzettingenpolitiek.Intolerant voor intolerantie![]()
is dit historisch onjuist danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb Netanyahu hoog zitten. Liegt nooit, feitelijk altijd juist enzo.Groot fan van User Wotte![]()
Ja, datgeen wat al een week gaande is. Elke raketinstallatie in Gaza wordt doelwit zodra ie een raket af heeft gevuurd, maar een stad met de grond gelijk maken is andere koek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat je altijd eerst moet bombarderen wil je naar binnen gaan, niet zo zeer specifiek het ziekenhuis.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die man heeft ook issues, hey.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb Netanyahu hoog zitten. Liegt nooit, feitelijk altijd juist enzo.![]()
Ik weet niet of interessant het goede woord is, ik maak mij best wel zorgen om de nasleep.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Drxx het volgende:
Beelden die zijn gedeeld op Twitter die zouden wijzen op een Palestijnse raket die het ziekenhuis heeft geraakt komen uit 2022:
[ twitter ]
Een Isralische woordvoerder zou gezegd hebben, in een nu verwijderde tweet, dat ze een legerbasis geraakt hebben in een ziekenhuis:
[ twitter ]
Het kan allemaal fake zijn, of niet. Deze fog of war is nu echt next level aan het worden.
Hoe dan ook, de komende dagen worden sowieso interessant.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Vaak is dit een verzekeringskwestie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of interessant het goede woord is, ik maak mij best wel zorgen om de nasleep.![]()
In het MH17 gebied was het ook oorlog maar daar liepen de onderzoekers veel minder gevaar. Alsof Hamas die mensen toelaat in dat gebied, hebben ze weer extra gijzelaars.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tactiek_van_de_verschroeide_aardequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Aldus generaal buiten dienst 'Caland'.Groot fan van User Wotte![]()
Eerder een beetje oorlogsvoeren voor dummy’s dit hoor. Als je grondtroepen in een stad naar binnen wil laten gaan moet je er eerst een soort parkeerplaats van maken. Helemaal als je overal terroristen hebt zitten. Daarom nog steeds wel de stille hoop dat Israel dat achterwege laat, al is dat bijna ondenkbaar en dat specifieke recht hebben ze ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Aldus generaal buiten dienst 'Caland'.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik wacht nog op de user die gaat claimen dat Hamas goede informatie geeft en dan heb ik mijn bingokaart voor dit deel al vol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geef deze rel alvast 7 wc eenden voor alle partijen die enkel naar de andere partij wijzen.
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 17-10-2023 22:24:21 ]![]()
Excuus, je hebt gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of interessant het goede woord is, ik maak mij best wel zorgen om de nasleep.![]()
Ik heb het echt gezien. Ergens late ochtend/vroege middag ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik lees weer berichten dat de oproep tot het verlaten van het ziekenhuis niet is bevestigd. Maar goed... Misschien was het wel zo...
Alleen te lui om nu honderden berichten door te spittenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dat is slechts het voorwerk hequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, datgeen wat al een week gaande is. Elke raketinstallatie in Gaza wordt doelwit zodra ie een raket af heeft gevuurd, maar een stad met de grond gelijk maken is andere koek.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat was in niemandsland, hier staan tientallen camera's op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
In het MH17 gebied was het ook oorlog maar daar liepen de onderzoekers veel minder gevaar. Alsof Hamas die mensen toelaat in dat gebied, hebben ze weer extra gijzelaars.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het staatsaccount van Isral heeft de video's van de livestream uit de tweet verwijderd. Hier de versiegeschiedenis:![]()
![]()
Isralische politici journalisten roepen al dagen lang op "uitroeiing van Gaza". Een ziekenhuis meer of minder maakt weinig verschil lijkt me.
Een grote opsomming van dehumanisering en genocidaal taalIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Jeej nummertje 100. Gefeliciteerd, dat hebben we toch maar mooi bereikt met z'n allen. Komt er toch nog iets goeds uit voort."Pools are perfect for holding water"![]()
Sloeg dat op dit ziekenhuis?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb het echt gezien. Ergens late ochtend/vroege middag ofzo
Alleen te lui om nu honderden berichten door te spitten![]()
wanneer gaat HAMAS nu de gijzelaars vrij laten ????? Tot de hele Gaza plat is ??
[ Bericht 27% gewijzigd door michaelmoore op 17-10-2023 22:37:36 ]Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Snap niet waarom de doden in twijfel worden genomen. Hamas zou daar toch wel betrouwbare informatie overgeven.Groot fan van User Wotte![]()
Die tweet zal nu wel verwijderd zijn, hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb het echt gezien. Ergens late ochtend/vroege middag ofzo
Alleen te lui om nu honderden berichten door te spitten![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tactiek_van_de_verschroeide_aardeIs iets volslagen anders.quote:De tactiek van de verschroeide aarde is een militaire tactiek, waarbij in gebied dat aan de vijand moet worden opgegeven, alle zaken van militaire of economische waarde, zoals bruggen, spoor- en telegraaflijnen, industrie en landbouwgebieden, vernietigd of weggehaald worden.
Ja, het opblazen van een ziekenhuis past hier bij.![]()
Niks is echt verwijderd op het internetquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die tweet zal nu wel verwijderd zijn, hoor.![]()
Wordt lastig als het IDF ze ook dood bij de gevechten om ze vrij te krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef michaelmoore het volgende:
wanneer gaat HAMAS nu de gijzelaars vrij laten![]()
okequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
[..]
Is iets volslagen anders.Groot fan van User Wotte![]()
Goede grap. Als je een dorp wil bouwen doe je dat maar lekker binnen je eigen landsgrenzen. Zo makkelijk is het.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met vrede te maken; sterker nog, als er vrede was was die hele nederzettingenpolitiek niet nodig. Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland op de Westoever. (Dat is wat ze doen volgens mij)Allah Al Watan Al Malik![]()
Het gebruik van het woord genocide, slaat in deze situatie inmiddels nergens meer op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat is precies het doel van desinformatie. Dat mensen niet weten wat ze moeten geloven en denken van "laat maar, ik neem geen standpunt in" waardoor de status quo gehandhaafd blijft en in dit geval Isral lekker door kan gaan met de genocidequote:wiki: genocide is
een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen door 'het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen en het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
ik mis de onderhandelingenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wordt lastig als het IDF ze ook dood bij de gevechten om ze vrij te krijgen.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Maar daar kon men wel op de grond terecht uiteindelijk, met relatief neutrale onderzoekers. Dat zal hier lastig zijn. Dan blijf je altijd een mate van onzekerheid houden. En bovendien, wie van de landen die dit technisch kunnen hebben het gezag?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?zie email 27 oktober![]()
Stuur een paar jongelui van de TU Delft. Mooie afstudeeropdracht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar daar kon men wel op de grond terecht uiteindelijk, met relatief neutrale onderzoekers. Dat zal hier lastig zijn. Dan blijf je altijd een mate van onzekerheid houden. En bovendien, wie van de landen die dit technisch kunnen hebben het gezag?![]()
Europa, Amerika.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar daar kon men wel op de grond terecht uiteindelijk, met relatief neutrale onderzoekers. Dat zal hier lastig zijn. Dan blijf je altijd een mate van onzekerheid houden. En bovendien, wie van de landen die dit technisch kunnen hebben het gezag?![]()
Ben benieuwd of dat allemaal lekker loopt zo met dat gebash via social media en zulks.quote:
Beide partijen zijn net kinderen.![]()
Daar heb je gelijk in, maar het maakt ook niet uit, al is het Isral niet geweest de mensen die nu Isral aanwijzen zullen nooit geloven dat het Isral niet was en ondertussen neemt de haat alleen maar toe met een steeds grotere kans tot aanslagen of een escalatie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was in niemandsland, hier staan tientallen camera's op.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
'Allochtonen raus'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede grap. Als je een dorp wil bouwen doe je dat maar lekker binnen je eigen landsgrenzen. Zo makkelijk is het.![]()
De tering...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb Netanyahu hoog zitten. Liegt nooit, feitelijk altijd juist enzo.
Die kerel lijkt Wilders te overtreffen qua Moslims de schuld van alles geven.![]()
Nope, maar dan ligt de discussie of een screenshot fake news is of niet ook wel op de loer hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Niks is echt verwijderd op het internet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: