SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
Steve Lookner live
[ Bericht 2% gewijzigd door Momo op 15-10-2023 19:11:50 ]got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
@BansheeBoy
Legitimeren van geweld, hier tijdens demonstraties, of daar in die ellendige put van religieus geweld is nooit een optie, en klaargot me a movie, I want you to know
Kennelijk ben je blind voor wat Isral doet. Alleen al het afsluiten van water en voedsel is een oorlogsmisdaad. En dan hebben we het niet gehad over hele wijken met de grond gelijk maken. Of de genocidale retoriek van al die Isralische ministers.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leuke van de huidige situatie is dat we helemaal niet weten of wat Isral tot dusver heeft gedaan deze week valide is of niet. Als elke raket is afgeschoten op een militair doel zijn er geen oorlogsmisdrijven gepleegd, dus dan heeft de anti-beweging geen poot om op te staan. Heel erg grijs gebied waar ik niks over durf te zeggen in ieder geval. Ondertussen is er wel meer dan genoeg bewijs dat Hamas oorlogsmisdrijven pleegt, tot terrorisme aan toe, dus die supporters heb ik geen goed woord voor over.
Maar zie jij "meer dan genoeg bewijs" voor wat Hamas doet.
Dat heet dus cognitieve dissonantie.
"De beste verklaring vinden we in de twee manieren waarop de Westerling over rechten denkt. De Westerling ziet zijn eigen rechten als een impenetrabele muur. Geen enkele politieke overweging mag aan zijn rechten komen. Daarentegen, de Westerling switcht naar een andere denkmethode als hij over de rechten van de minderheden in het Westen en de rechten van mensen in bevriende landen denkt. De rechten van allochtonen en van Palestijnen zijn geen muur meer, maar slechts een utopie. De Westerlingen hebben daarover het laatste woord en zij beslissen, democratisch of lobbycratisch, of zij deze rechten zullen respecteren."
https://www.bnnvara.nl/jo(...)xistentiele-dreigingIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Lol daar lig je dan.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Jawel man. Ik laat het je notabene zien. Alleen je moet ook wel willen weg maneuvreren van jouw start- en standpunt. Anders ga je het inderdaad niet zien. Om kort te gaan: een Hamas vlag zou je als tegengeluid kunnen opvangen, de zekerheid van onderschrijven dat ze voor terreur zijn is een valse zekerheid. Dus laat die marge.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja doei he, dit slaat werkelijk helemaal nergens op ook he, ik heb niet eens een idee waar ik moet beginnen bij dit soort wezenloos geraaskal, sorry.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
moet jij weten, ga je niet. als je wel wil gaan moet dat echter geen enkel probleem zijn, zolang je je maar niet als een halve wilde gedraagt, snap je?quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:47 schreef Cupfighter het volgende:
Demonstreren in Nederland voor Isral of Palestina totaal onzinnig en nutteloosgot me a movie, I want you to know
Voor velen symboliseert de Isralesche vlag exact dit. Wat dan? Ik laat ook hier die marge.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
@:bansheeboy
Legitimeren van geweld, hier tijdens demonstraties, of daar in die ellendige put van religieus geweld is nooit een optie, en klaar
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bij menig demonstratie in moslimlanden: 'Dood aan Isral', 'Heilige oorlog tegen Joden'.
Een flink deel van de Westerse media: 'Ach, ze willen gewoon een tweestatenoplossing'.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Random pro-Palestina demonstrant over de ludieke actie met die vliegtuigjes.quote:Totaal niet nodig’
Ook Nadia (34) die met haar moeder Hafida is gekomen vinden het ongepast. „Dit is totaal niet nodig”, zegt de Amsterdamse. „Dit is een vredelievende, mooie demonstratie tegen een bloedbad dat in Gaza wordt aangericht. En dan kom je met zoiets.”![]()
heb jij konijnen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor velen symboliseert de Isralesche vlag exact dit. Wat dan? Ik laat ook hier die marge.got me a movie, I want you to know
Pff staan ze weer Allah akhbar te schreeuwen in Amsterdam. Schande dat ze weer zoveel ruimte krijgen om mensen te intimideren.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Gast. In elk fucking topic over Syri zit jij iedereen tot PKK te bestempelen en Turks geweld aan te moedigen en dan kom je mensen de les lezen over bias, Isral en praat je over "de Westerling" terwijl je hier geboren bent en zeg je "geen bounty" te zijn?quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kennelijk ben je blind voor wat Isral doet. Alleen al het afsluiten van water en voedsel is een oorlogsmisdaad. En dan hebben we het niet gehad over hele wijken met de grond gelijk maken. Of de genocidale retoriek van al die Isralische ministers.
"De beste verklaring vinden we in de twee manieren waarop de Westerling over rechten denkt. De Westerling ziet zijn eigen rechten als een impenetrabele muur. Geen enkele politieke overweging mag aan zijn rechten komen. Daarentegen, de Westerling switcht naar een andere denkmethode als hij over de rechten van de minderheden in het Westen en de rechten van mensen in bevriende landen denkt. De rechten van allochtonen en van Palestijnen zijn geen muur meer, maar slechts een utopie. De Westerlingen hebben daarover het laatste woord en zij beslissen, democratisch of lobbycratisch, of zij deze rechten zullen respecteren."
https://www.bnnvara.nl/jo(...)xistentiele-dreiging
Over cognitieve dissonantie gesproken. Mijn hemel.![]()
Ja maar context!quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:49 schreef HowardRoark het volgende:
Bij menig demonstratie in moslimlanden: 'Dood aan Isral', 'Heilige oorlog tegen Joden'.
Een flink deel van de Westerse media: 'Ach, ze willen gewoon een tweestatenoplossing'.
[ twitter ]![]()
Wat fijn dat jij even gaat bepalen voor wat ik allemaal wel en niet heb gezien. Als Isral niet heel die strook op slot gooide en niet talloze gebouwen met de grond had gelijkgemaakt, was ik keihard pro-Isral geweest, maar dat ben ik niet. Jammer h.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kennelijk ben je blind voor wat Isral doet. Alleen al het afsluiten van water en voedsel is een oorlogsmisdaad. En dan hebben we het niet gehad over hele wijken met de grond gelijk maken. Of de genocidale retoriek van al die Isralische ministers.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)xistentiele-dreiging100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De community notes
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
het is wraaak en in wraak is alles geoorloofdquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)xistentiele-dreiging
[ Bericht 25% gewijzigd door michaelmoore op 15-10-2023 17:03:43 ]Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ik vraag me af hoe het gaat met de mensen die zijn gegijzeld en de mensen die achter zijn gebleven in Gaza in het ziekenhuis en omdat ze niet weg konden komen uit noord Gaza.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
wtf, de vliegtuigjes zijn volgens deze mevrouw een provocatie? Hoe krom is die kronkel in haar kop.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Random pro-Palestina demonstrant over de ludieke actie met die vliegtuigjes.
Maar intussen wel een terroristenorganisatie steunen, waarbij het geen malle moer uitmaakt hoe of wat, zolang ze maar mensen kunnen neerschieten.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Roep ik ook meer dan 150 keer per dag. Het idee dat het een oorlogskreet zou zijn is niet correct.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:50 schreef RipCity het volgende:
Pff staan ze weer Allah akhbar te schreeuwen in Amsterdam. Schande dat ze weer zoveel ruimte krijgen om mensen te intimideren.
Oh dus omdat de nationale vlag van een land bij een groep slecht valt, dan moeten we daar allemaal rekening mee houden, maar we moeten ook allemaal rare leuzen door de vingers zien met een "marge".quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor velen symboliseert de Isralesche vlag exact dit. Wat dan? Ik laat ook hier die marge.
Volgens mij zit die gewenste marge van jou vooral aan n kant, of niet?![]()
volkomen achterlijk, en niet slim ook. De massa is getuige.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:50 schreef RipCity het volgende:
Pff staan ze weer Allah akhbar te schreeuwen in Amsterdam. Schande dat ze weer zoveel ruimte krijgen om mensen te intimideren.got me a movie, I want you to know
Ik zeg notabene in die post dat ik die marge laat.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:57 schreef Qarrad het volgende:
Volgens mij zit die gewenste marge van jou vooral aan n kant, of niet?
ik ben altijd wel redelijk positief gestemd over de gemiddelde mens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vraag me af hoe het gaat met de mensen die zijn gegijzeld en de mensen die achter zijn gebleven in Gaza in het ziekenhuis en omdat ze niet weg konden komen uit noord Gaza.
Maar voor de gegijzelde mensen hoop ik stiekem dat ze omgebracht zijn ipv dat ze al een week beestachtig worden misbruikt/ mishandeld.Hell To The Liars![]()
Het lijkt mij ook niet een oproep om de gegijzelden vrij te laten en een eerste stap naar vrede te zetten. Want die boodschap hoorde je al zoveel vandaag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Roep ik ook meer dan 150 keer per dag. Het idee dat het een oorlogskreet zou zijn is niet correct.
En nee, Isral zet die eerste stap ook nietKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Achterlijk wil ik niet zeggen. Begrijpelijk ok. Onverstandig en niet wijs? Ja. Waarom? Door de beeldvorming. Het leidt af van de zaak waarvoor ze strijden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:58 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
volkomen achterlijk, en niet slim ook. De massa is getuige.
Zien we hier op Fok! toch ook, als ik wat zeg wordt er naar alles gekeken i.p.v. naar de inhoud. Ik heb daarom besloten het aantal duidingen op een dag 1 tot 10 te reduceren.
Ik reageer niet op deze absoluut gevaarlijke en vooral compleet geschifte fundamentalist, doe dat ook, dit soort geluid moet je zeker niet quoten. Het is of een troll, dat hoop ik...quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is wraaak en in wraak is alles geoorloofdgot me a movie, I want you to know
Ik heb toch wel een beetje moeite met steun uitspreken een paar dagen na een terroristische slachtpartij.![]()
Kan ik me heel goed voorstellen. Weet je wat goed helpt? Is uitzoomen en de volledige situatie analyseren. Dan valt het allemaal wel mee. Werkt als een soort paracetamol daartegen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb toch wel een beetje moeite met steun uitspreken een paar dagen na een terroristische slachtpartij.
gaan we weer, intimidatie en geweld zijn geen optie hier in dit deel van de wereld, ok?quote:
Als je dat echt niet snapt raad ik je echt aan te kijken of er geen leukere landen voor je zijn, Iran bijvoorbeeld
jezus christus in een tank naar warschau, hoe vaak ben jij op je hoofd gevallen als baby?got me a movie, I want you to know
Het is een toetsenbordheld maar qua gedachtengoed een wolf in schaapskleren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh dus omdat de nationale vlag van een land bij een groep slecht valt, dan moeten we daar allemaal rekening mee houden, maar we moeten ook allemaal rare leuzen door de vingers zien met een "marge".
Volgens mij zit die gewenste marge van jou vooral aan n kant, of niet?![]()
Ik vermoed dat hij een troll is. Wel een goede.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
gaan we weer, intimidatie en geweld zijn geen optie hier in dit deel van de wereld, ok?
Als je dat echt niet snapt raad ik je echt aan te kijken of er geen leukere landen voor je zijn, Iran bijvoorbeeld
jezus christus in een tank naar warschau, hoe vaak ben jij op je hoofd gevallen als baby?![]()
Ja en ik laat me triggeren he godtieves kutfok! allesquote:
hihigot me a movie, I want you to know
In de emotie vanwege het leed van de Palestijnen, een volk met wie ze common grounds hebben, kan ik me goed voorstellen dat ze niet eens denken aan de gegijzelden. Als het niet eens eerste prioriteit is voor Istal. Dan kun je het helemaal niet verwachten van de emotioneel met de Palestijnen verbonden sympathisanten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet een oproep om de gegijzelden vrij te laten en een eerste stap naar vrede te zetten. Want die boodschap hoorde je al zoveel vandaag.
Ik begrijp dat ze Allah is Groot roepen. Daar verwijst mijn begrip naar. Lees het even goed en kom daarna terug met excuses. Ik zal ze aanvaarden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
gaan we weer, intimidatie en geweld zijn geen optie hier in dit deel van de wereld, ok?
Dus die aanval was nog groter gepland dan ie uiteindelijk geworden is?quote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou, het is wel 1 van de betere trollen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja en ik laat me triggeren he godtieves kutfok! alles
hihi![]()
![]()
Je moet het grote plaatje zien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb toch wel een beetje moeite met steun uitspreken een paar dagen na een terroristische slachtpartij.
Je kunt gewoon voor een vrij Palestina zijn en tegelijkertijd de aanslagen en methodes van Hamas zwaar veroordelen.
De nuance lijkt een beetje zoek te zijn hier en daar.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze Allah is Groot roepen. Daar verwijst mijn begrip naar. Lees het even goed en kom daarna terug met excuses. Ik zal ze aanvaarden.ok, is goed man...
hemelliefgot me a movie, I want you to know
en in de gaza heeft HAMAS nog veel meer, dus ik zou maar ff een week ot ff twee, drie wachten met de GAZA in gaanquote:
of een maandEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
De haan of..quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef Tjoent het volgende:
Jezus Christus gaat toch altijd te paard![]()
En ja, overduidelijke troll.
Maar hey guys
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat Steve wakker is.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hamas had van dat geld ook de bevolking van Gaza kunnen helpen maar dat komt niet in ze op.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus die aanval was nog groter gepland dan ie uiteindelijk geworden is?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Juist, precies zoals ik er in staquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet het grote plaatje zien.
Je kunt gewoon voor een vrij Palestina zijn en tegelijkertijd de aanslagen en methodes van Hamas zwaar veroordelen.
De nuance lijkt een beetje zoek te zijn hier en daar.![]()
Wellicht in islamitische landen. Denk dat daar een deel van het probleem ligt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel man. Ik laat het je notabene zien. Alleen je moet ook wel willen weg maneuvreren van jouw start- en standpunt. Anders ga je het inderdaad niet zien. Om kort te gaan: een Hamas vlag zou je als tegengeluid kunnen opvangen, de zekerheid van onderschrijven dat ze voor terreur zijn is een valse zekerheid. Dus laat die marge.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ah je bent je voornemen Isral normaal te spellen alweer vergeten. Wees een vent en zeg gewoon expliciet wat je hier allemaal tussen de regels door probeert te zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de emotie vanwege het leed van de Palestijnen, een volk met wie ze common grounds hebben, kan ik me goed voorstellen dat ze niet eens denken aan de gegijzelden. Als het niet eens eerste prioriteit is voor Istal. Dan kun je het helemaal niet verwachten van de emotioneel met de Palestijnen verbonden sympathisanten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Troost je met de gedachte dat ik je posts wel op waarde inschat en waardeer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]ok, is goed man...
hemellief
Hell To The Liars![]()
nee hoor bij mij krijgt het lam dat terug zal keren als leeuw allerhande vervoermiddelen en bestemmingen, ik ben daar echt heel vrij in.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef Tjoent het volgende:
Maar hey guys
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat Steve wakker is.got me a movie, I want you to know
Zou je denken. Ik zit echter niet dicht genoeg bij het vuur om uit te sluiten dat ze niet en en doen. Jij wel?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamas had van dat geld ook de bevolking van Gaza kunnen helpen maar dat komt niet in ze op.
Want? Wapens zijn bederfelijke waar?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en in de gaza heeft HAMAS nog veel meer, dus ik zou maar ff een week ot ff twee, drie wachten met de GAZA in gaan
of een maand![]()
Ik ben een razende gek helaasquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ik je posts wel op waarde inschat en waardeer.got me a movie, I want you to know
troost je met de gedachte dat ik je posts wel op waarde inschat en waardeerquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah je bent je voornemen Isral normaal te spellen alweer vergeten. Wees een vent en zeg gewoon expliciet wat je hier allemaal tussen de regels door probeert te zeggen.
Hell To The Liars![]()
Daar had je een goed drinkwatervoorziening en elektriciteitscentrale van kunnen bouwen.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steve de verslaggever of Steve de haan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef Tjoent het volgende:
Maar hey guys
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat Steve wakker is.![]()
Wat is de waarde dan? Trol account, extremist?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
troost je met de gedachte dat ik je posts wel op waarde inschat en waardeerKein gewalt! Wir sind das volk!
voedsel en water wel en hygiene is ook niet alles onder de grond zonder toilets en douchesquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Want? Wapens zijn bederfelijke waar?Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ik kan niet duidelijker zijn dan ik nu doe. Normaal gooi ik er nog wat duidingen achteraan. Maar dat is niet helemaal gewenst. Ik heb dat al gereduceerd 1 tot 10.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah je bent je voornemen Isral normaal te spellen alweer vergeten. Wees een vent en zeg gewoon expliciet wat je hier allemaal tussen de regels door probeert te zeggen.
Nee bedoeld JOU als user.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is de waarde dan? Trol account, extremist?
Er komt wat zinnigs uit.
Negeer die andere trollen
Hell To The Liars![]()
Die graaf je op natuurlijk, kun je rakketten van maken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar had je een goed drinkwatervoorziening en elektriciteitscentrale van kunnen bouwen.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Die eerstequote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Steve de verslaggever of Steve de haan?![]()
Steve de Haan is mij even ontgaan![]()
![]()
ik denk dat een kalibratie van je instrumenten geen gek idee isquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan niet duidelijker zijn dan ik nu doe. Normaal gooi ik er nog wat duidingen achteraan. Maar dat is niet helemaal gewenst. Ik heb dat al gereduceerd 1 tot 10.got me a movie, I want you to know
Ze zijn voor alles afhankelijk van Isral, water, elektra etc.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je denken. Ik zit echter niet dicht genoeg bij het vuur om uit te sluiten dat ze niet en en doen. Jij wel?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dit zal wel aangepakt worden. Niemand zegt dat Isral perfect is. Gelukkig zijn er daar ook demonstraties tegen de werkwijze van bibi. Als je perfectie verwacht dan ben je eeuwig teleurgesteld.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Eckte democratie daar, hiep hoi Isral.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Wat heb je aan een drinkwatervoorziening en elektriciteitscentrales wanneer je ook wapens kunt kopen en Hamas miljonairs kunt spekken?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar had je een goed drinkwatervoorziening en elektriciteitscentrale van kunnen bouwen.![]()
Oh ah zo. Verkeerd gelezen, excuusquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee bedoeld JOU als user.
Er komt wat zinnigs uit.
Negeer die andere trollen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Waar we aanvankelijk een best goed discours hadden vervallen we nu wel erg veel in aannames. En vervolgens bouwen we hele kathedralen op die flinterdunne aannames. Aannames die ook nog eens voortkomen uit een voorkeur voor een partij. Een voorkeur die ook nog voornamelijk komt uit een soort van Islamofobie. Wees eerlijk naar je zelf en gooi die spiegel in je gezicht. OOK ZONDER DUIDINGEN VAN MIJ
Laten we voornamelijk de feiten gebruiken, hanteren en koesteren. Zelfs dan is het al meer dan zat lastig.
Dat is het verschil, van Isral kun je een werkend justitieel systeem en krijgsraad verwachten, bij hamas heb je die hoop niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit zal wel aangepakt worden. Niemand zegt dat Isral perfect is. Gelukkig zijn er daar ook demonstraties tegen de werkwijze van bibi. Als je perfectie verwacht dan ben je eeuwig teleurgesteld.got me a movie, I want you to know
Op een van de livestreams was er een haan die elke keer aan het kraaien was ergens in noord Gaza. Mensen in de chat noemde de haan Steve. Op het YouTube kanaal gingen ze mokken en T-shirts verkopen van Steve de haan. Maar die stream was gisteren uitgegaan. Denk dat die gasten ook maar veiligheid hebben opgezocht, misschien hebben ze ook nog wat spul verkocht en wat geld eraan verdiend....quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:11 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die eerste![]()
Steve de Haan is mij even ontgaan![]()
Die zal binnenkort geraakt worden door een 'verdwaalde raket'quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Eckte democratie daar, hiep hoi Isral.
RIP
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Wat een zionistische monsters zijn het toch ook, die Israeli's...quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze zijn voor alles afhankelijk van Isral, water, elektra etc.![]()
Stevequote:Op zondag 15 oktober 2023 17:16 schreef Momo het volgende:
@:Tjoent
Oh wacht die stream is weer online
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-collegas~a9ac7026/Als dit zo gaat lopen als we denk ik allemaal wel vrezen verwacht ik hoop ik op een heftige internationale reactie richting Isral, dit kan zo niet gaan... gewoon nietquote:Artsen zonder Grenzen blijft bij patinten in noorden van Gaza: ‘We krijgen afscheidsberichtjes van collega’s’
De Palestijnse dokters van Artsen zonder Grenzen blijven bij hun patinten in de ziekenhuizen in het noorden van Gaza. Het lukt ze niet om het hospitaal te evacueren, vertelt hun Nederlandse collega Frederieke van Dongen die in het oosten van Jeruzalem werkt. ,,Alle bedden in het zuiden zijn vol. Waar zouden ze naartoe moeten?’’got me a movie, I want you to know
En het verderfelijke westen. Zo ongeveer de hele bureaucratie van de Palestijnen wordt door de EU gefinancierd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze zijn voor alles afhankelijk van Isral, water, elektra etc.
Blair heeft gelijk, ook het Westen moet fundamenteel anders kijken naar dit conflict. Zal mij alleen niet verbazen als de uitkomst een Europese variant wordt van America First. En dan richting het gehele midden oosten, alleen nog bemoeienis bij een direct eigen geopolitiek belang. Verder zoekt men het uit, de Arabische Liga ondersteunt elkaar maar. Isral houdt militaire steun van de VS dus die redden het wel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Gelukkig hebben we de vrije pers onder Hamas nog. Daar kan je geeneens RIP van zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die zal binnenkort geraakt worden door een 'verdwaalde raket'
RIPKein gewalt! Wir sind das volk!
Zeer triest de slachtoffers die vallen aan beide kanten door extreme beslissingenquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat is het verschil, van Isral kun je een werkend justitieel systeem en krijgsraad verwachten, bij hamas heb je die hoop niet eens![]()
Er zou ergens een corridor mogelijk moeten zijn ja. Dit is onmenselijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-collegas~a9ac7026/
[..]
Als dit zo gaat lopen als we denk ik allemaal wel vrezen verwacht ik hoop ik op een heftige internationale reactie richting Isral, dit kan zo niet gaan... gewoon nietKein gewalt! Wir sind das volk!
We weten nog niet wat Isral gaat doen. Zoals ik gisteren al zei; de enige echte oplossing is heel Gaza platbombarderen, maar dat zal vast en zeker zelfs voor Isral veel te ver gaan. Een realistisch alternatief is een grondinvasie en van binnenuit alles schoonvegen, dan wil je ook dat zo veel mogelijk burgers uit het gebied zijn, maar zijn de achtergebleven burgers wel veiliger.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als dit zo gaat lopen als we denk ik allemaal wel vrezen verwacht ik een heftige internationale reactie richting Isral, dit kan zo niet gaan... gewoon niet100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is bizar dat regeringsleiders zoals Rutte en von der Leijen aan Netanyahu gewoon ‘Carte blanche hebben gegeven na alle uitspraken van zijn regering. Of tenminste niet heel duidelijk tot matiging hebben opgeroepen. Sommige van die uitspraken gingen extreem ver.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als dit zo gaat lopen als we denk ik allemaal wel vrezen verwacht ik hoop ik op een heftige internationale reactie richting Isral, dit kan zo niet gaan... gewoon nietThe End Times are wild![]()
Tja, hoe voorkom je dat Hamas daar geen gebruik van maakt?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er zou ergens een corridor mogelijk moeten zijn ja. Dit is onmenselijk.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Niemand beweert dat hier. Isral heeft een heel andere mentaliteit dan Europa.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Eckte democratie daar, hiep hoi Isral.![]()
ja dat is ook iets dat ik als verwende Nederlander gewoon niet snap, er had ook genvesteerd kunnen worden in een opbouwende economie en buurmanschap. Dat je elkaar volkomen randgekkies vindt is gewoon helemaal ok, maar als je onderling afhankelijk bent is het toch slimmer om gewoon een overeenkomst te sluiten in plaats van elkaar proberen uit te roeien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En het verderfelijke westen. Zo ongeveer de hele bureaucratie van de Palestijnen wordt door de EU gefinancierd.
Blair heeft gelijk, ook het Westen moet fundamenteel anders kijken naar dit conflict. Zal mij alleen niet verbazen als de uitkomst een Europese variant wordt van America First. En dan richting het gehele midden oosten, alleen nog bemoeienis bij een direct eigen geopolitiek belang. Verder zoekt men het uit, de Arabische Liga ondersteunt elkaar maar. Isral houdt militaire steun van de VS dus die redden het wel.
En ik blijf erbij, waarom krijgen de palestijnen zoveel aandacht en de oeigoeren en de vele andere aanstaand uitgeroeide islamitische stammen in jemen en weet ik waar niet
Waarom zijn zij het niet waard om gillend op straat een vlag op te eten?got me a movie, I want you to know
Nee, regeringsleiders gaan in het openbaar over invasieplannen praten, wat denk je zelf? Ik kan je bijna garanderen dat "doe niets stoms" gewoon gezegd is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is bizar dat regeringsleiders zoals Rutte en von der Leijen aan Netanyahu gewoon ‘Carte blanche hebben gegeven na alle uitspraken van zijn regering. Of tenminste niet heel duidelijk tot matiging hebben opgeroepen. Sommige van die uitspraken gingen extreem ver.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik had ondertussen ook wel verwacht dat er een roep om VN vredesmacht zou zijn. Stel een DMZ in, ontwapen Hamas, breng voedsel en medicijnen etc.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We weten nog niet wat Isral gaat doen. Zoals ik gisteren al zei; de enige echte oplossing is heel Gaza platbombarderen, maar dat zal vast en zeker zelfs voor Isral veel te ver gaan. Een realistisch alternatief is een grondinvasie en van binnenuit alles schoonvegen, dan wil je ook dat zo veel mogelijk burgers uit het gebied zijn, maar zijn de achtergebleven burgers wel veiliger.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Had niet anders verwacht van die drol die Mark Rutte heetquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is bizar dat regeringsleiders zoals Rutte en von der Leijen aan Netanyahu gewoon ‘Carte blanche hebben gegeven na alle uitspraken van zijn regering. Of tenminste niet heel duidelijk tot matiging hebben opgeroepen. Sommige van die uitspraken gingen extreem ver.![]()
Ja, Hamas gaat zich laten ontwapenen door de VN.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik had ondertussen ook wel verwacht dat er een roep om VN vredesmacht zou zijn. Stel een DMZ in, ontwapen Hamas, breng voedsel en medicijnen etc.
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Voorkomen dat Hamas er geen gebruik van maakt moet je juist net doen, me dunkt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, hoe voorkom je dat Hamas daar geen gebruik van maakt?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Het is het toonbeeld van haat.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Anders valt het niet te verklaren dat deze mensen terroristen steunen.
We hebben ISIS meegemaakt, dus we weten dat het kan en dat het leeft...Intolerant voor intolerantie![]()
Die VN vredesmacht is daar niet voor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik had ondertussen ook wel verwacht dat er een roep om VN vredesmacht zou zijn. Stel een DMZ in, ontwapen Hamas, breng voedsel en medicijnen etc.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sowieso is dat alleen een oplossing voor dit specifieke hamas probleem dan.Stel Israel zou echt een parkeerplaats maken van Gaza, dan zou de westbank ook woest worden, dus dan zal daar in de loop der jaren waarschijnlijk een 2e hamas ontstaan. En zo blijf je bezig.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We weten nog niet wat Isral gaat doen. Zoals ik gisteren al zei; de enige echte oplossing is heel Gaza platbombarderen, maar dat zal vast en zeker zelfs voor Isral veel te ver gaan. Een realistisch alternatief is een grondinvasie en van binnenuit alles schoonvegen, dan wil je ook dat zo veel mogelijk burgers uit het gebied zijn, maar zijn de achtergebleven burgers wel veiliger.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Omdat iedereen banger is van China dan van Isral.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja dat is ook iets dat ik als verwende Nederlander gewoon niet snap, er had ook genvesteerd kunnen worden in een opbouwende economie en buurmanschap. Dat je elkaar volkomen randgekkies vindt is gewoon helemaal ok, maar als je onderling afhankelijk bent is het toch slimmer om gewoon een overeenkomst te sluiten in plaats van elkaar proberen uit te roeien.
En ik blijf erbij, waarom krijgen de palestijnen zoveel aandacht en de oeigoeren en de vele andere aanstaand uitgeroeide islamitische stammen in jemen en weet ik waar niet
Waarom zijn zij het niet waard om gillend op straat een vlag op te eten?![]()
En in wat voor mate denk je dat de Israli's zich zullen lijden door wat Mark Rutte van de situatie vindt?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is bizar dat regeringsleiders zoals Rutte en von der Leijen aan Netanyahu gewoon ‘Carte blanche hebben gegeven na alle uitspraken van zijn regering. Of tenminste niet heel duidelijk tot matiging hebben opgeroepen. Sommige van die uitspraken gingen extreem ver.![]()
Israel heeft bijna alle VN-resoluties aan zijn laars gelapt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik had ondertussen ook wel verwacht dat er een roep om VN vredesmacht zou zijn. Stel een DMZ in, ontwapen Hamas, breng voedsel en medicijnen etc.
En Hamas zal zich nooit laten ontwapenen, geen enkele reden voor hun om dat te doen of toe te laten.
Onderhandelen doe je pas als er 1 partij onderliggend is, en in de beleving van beide partijen zijn ze dat allebei niet.Hell To The Liars![]()
als dit echt zo is dan gaan daar de hamas strijders juist heen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als dit zo gaat lopen als we denk ik allemaal wel vrezen verwacht ik hoop ik op een heftige internationale reactie richting Isral, dit kan zo niet gaan... gewoon nietReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Dat zou dan eigenlijk een VN achtig construct moeten opzetten. Inclusief een ontwapening. Denk eerder dat Hamas dat gaat proberen te voorkomen zoals er ook berichten zijn van roadblocks.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, hoe voorkom je dat Hamas daar geen gebruik van maakt?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Er zijn geen Joden bij betrokken. In moskeen daar en in die filmpjes over scholen wordt niks gezegd over Chinezen of Saoedi-Arabi (die sponsoren vaak het discours). Je ziet nooit een kindje zeggen "ik wil een Chinees neersteken" of "ik wil een Saudi opblazen". Maar ze worden vergiftigd met Jodenhaat. Niet allemaal en niet overal maar wel veel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja dat is ook iets dat ik als verwende Nederlander gewoon niet snap, er had ook genvesteerd kunnen worden in een opbouwende economie en buurmanschap. Dat je elkaar volkomen randgekkies vindt is gewoon helemaal ok, maar als je onderling afhankelijk bent is het toch slimmer om gewoon een overeenkomst te sluiten in plaats van elkaar proberen uit te roeien.
Waarom zijn zij het niet waard om gillend op straat een vlag op te eten?![]()
Wat de Westbank veel meer uit zijn evenwicht zou brengen is h voorzetten van de agressieve nederzettingen politiek.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso is dat alleen een oplossing voor dit specifieke hamas probleem dan.Stel Israel zou echt een parkeerplaats maken van Gaza, dan zou de westbank ook woest worden, dus dan zal daar in de loop der jaren waarschijnlijk een 2e hamas ontstaan. En zo blijf je bezig.![]()
Ja, hoor. Denk je dat ze dat echt bedoelen.quote:Uit honderden, misschien wel duizenden kelen klinkt de oproep 6 miljoen Joden uit Isral te verdrijven of te vermoorden.
Want dat is wat 'From the river to the sea' betekent.
Nederland anno 2023.
Die moet ook stoppen. Dat maakt samenleven echt onmogelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat de Westbank veel meer uit zijn evenwicht zou brengen is h voorzetten van de agressieve nederzettingen politiek.![]()
Ze gaan Gaza weer overnemen, want ze kunnen niet anders. Een build-up tot de terreur van vorige week mag nooit meer mogelijk zijn, dus dit is het enige dat overblijft.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We weten nog niet wat Isral gaat doen. Zoals ik gisteren al zei; de enige echte oplossing is heel Gaza platbombarderen, maar dat zal vast en zeker zelfs voor Isral veel te ver gaan. Een realistisch alternatief is een grondinvasie en van binnenuit alles schoonvegen, dan wil je ook dat zo veel mogelijk burgers uit het gebied zijn, maar zijn de achtergebleven burgers wel veiliger.
Misschien gaan ze de Palestijnse burgers weer toelaten tot het noorden na intensief scannen, om Hamas eruit te filteren. Als dat is gebeurd is de rest van Zuid-Gaza vrij spel. Mits Egypte de deur dicht houdt natuurlijk.Intolerant voor intolerantie![]()
Niet natuurlijk. Maar hij verwoord wel het standpunt van Nederland. En als de Isralische regering dan om wraak en uitroeiing roept past een oproep tot matigheid daar beter bij dan een opmerking als ‘het recht zichzelf te verdedigen ‘. Want zo’n opmerking kan tweeerlei uitgelegd worden. Het recht zich te verdedigen, dat is evident. Maar ook het ‘recht’ om zonder aanziens terug te slaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En in wat voor mate denk je dat de Israli's zich zullen lijden door wat Mark Rutte van de situatie vindt?The End Times are wild![]()
lul niet, het gaat je omdat er Joden kapot gemaakt kunnen worden, je geeft geen enkele fuck om Palestijnen, of Oeigoeren, of weet ik het, net zoals iedereen in het midden oosten. Een beetje hysterisch op straat gillen en als een idioot een vlag opvreten is de enige ondersteuning die die arme drommels mogen verwachten van hun broedervolkeren. Petje af manquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat iedereen banger is van China dan van Isral.got me a movie, I want you to know
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nnen-grenzen-blijvenquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet natuurlijk. Maar hij verwoord wel het standpunt van Nederland. En als de Isralische regering dan om wraak en uitroeiing roept past een oproep tot matigheid daar beter bij dan een opmerking als ‘het recht zichzelf te verdedigen ‘. Want zo’n opmerking kan tweeerlei uitgelegd worden. Het recht zich te verdedigen, dat is evident. Maar ook het ‘recht’ om zonder aanziens terug te slaan.![]()
Heb je ook wel gelijk in. Merk dat bij mijzelf steekt dat Hamas gewoon speelt met feit dat westen humanitaire hulp biedt. Dat intrekken leidt direct tot problemen - ergens heb je jezelf daarmee chantabel gemaakt. Terwijl ze dus zelf hier minder aan hoeven te doen en dat kunnen besteden aan wapens, of drinkwaterleidingen opgraven om raketten van te maken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Israel heeft bijna alle VN-resoluties aan zijn laars gelapt.
En Hamas zal zich nooit laten ontwapenen, geen enkele reden voor hun om dat te doen of toe te laten.
Onderhandelen doe je pas als er 1 partij onderliggend is, en in de beleving van beide partijen zijn ze dat allebei niet.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Toelaten tot het puin. Noord-Gaza is echt niks niks meer van over als ze klaar zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:30 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Een realistisch alternatief is een grondinvasie en van binnenuit alles schoonvegen, dan wil je ook dat zo veel mogelijk burgers uit het gebied zijn, maar zijn de achtergebleven burgers wel veiliger.
Ze gaan Gaza weer overnemen, want ze kunnen niet anders. Een build-up tot de terreur van vorige week mag nooit meer mogelijk zijn, dus dit is het enige dat overblijft.
Misschien gaan ze de Palestijnse burgers weer toelaten tot het noorden na intensief scannen, om Hamas eruit te filteren. Als dat is gebeurd is de rest van Zuid-Gaza vrij spel. Mits Egypte de deur dicht houdt natuurlijk.![]()
Ja, van de Jordaan rivier tot de middelandse zee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hoor. Denk je dat ze dat echt bedoelen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Tja, daden hebben consequenties. Dit is de consequentie voor hun steun aan Hamas.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toelaten tot het puin. Er is natuurlijk niks meer van over als ze klaar zijn.Intolerant voor intolerantie![]()
Omdat er een schreeuwende gek dit doet (met de wetenschap dat hij op het matje geroepen zal worden) kunnen we Isral afschrijven maar als er in Londen hele hordes om het bloed van Joden schreeuwen, dan mogen we niet iedereen over een kam scheren?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Laten we het gewoon allebei niet doen, hmz?![]()
Netanyahu zijn politiek is natuurlijk onderdeel van het probleem. Was Rabin er nog maar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat de Westbank veel meer uit zijn evenwicht zou brengen is h voorzetten van de agressieve nederzettingen politiek.Kein gewalt! Wir sind das volk!
hopla, zo simpel kan het zijnquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat er een schreeuwende gek dit doet (met de wetenschap dat hij op het matje geroepen zal worden) kunnen we Isral afschrijven maar als er in Londen hele hordes om het bloed van Joden schreeuwen, dan mogen we niet iedereen over een kam scheren?
Laten we het gewoon allebei niet doen, hmz?got me a movie, I want you to know
Wat bedoelen ze dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hoor. Denk je dat ze dat echt bedoelen.![]()
Amen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat er een schreeuwende gek dit doet (met de wetenschap dat hij op het matje geroepen zal worden) kunnen we Isral afschrijven maar als er in Londen hele hordes om het bloed van Joden schreeuwen, dan mogen we niet iedereen over een kam scheren?
idd hiep hoi israel, die weten tenminste van doorpakken als ze worden bedreigd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
wij in nederland gaan een beetje zitten gapen en duf staren voordat er een keertje actie wordt ondernomen..![]()
Equivalent van cowboy Bush.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Netanyahu zijn politiek is natuurlijk onderdeel van het probleem. Was Rabin er nog maar.
jongen, stop toch met dat ontkennen dat de bloeddorst gewoon niet meer te ontkennen is bij die geloofsfanaticiquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hoor. Denk je dat ze dat echt bedoelen.got me a movie, I want you to know
Don't feed the troll. Als het geen troll is is het evengoed zinloos trouwens, dan is hij "heen".quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jongen, stop toch met dat ontkennen dat de bloeddorst gewoon niet meer te ontkennen is bij die geloofsfanatici![]()
KUT ik blijf reageren op die figuur ook teringquote:got me a movie, I want you to know
En dan is Netanyahu nog niet een van de ergsten. Hij is gewoon een politiek dier, helaas in een land waar dit heel veel levens kan verwoesten. Zijn overtuigingen zijn ondergeschikt aan zijn intentie om de overhand te willen blijven houden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Netanyahu zijn politiek is natuurlijk onderdeel van het probleem. Was Rabin er nog maar.
Een Ben Gvir wordt steeds minder marginaal in de politiek daar, samen met het hele extreem nationalistische segment. Die man heeft een doel, een ideologie en gaat daarvoor over lijken en het is geen ideologie die onderdoet voor die van veel jihadistische stromingen.![]()
hij is wel beter dan die andere (moslim) extremisten hier, die zijn echt zo treurig simpel dat er nauwelijks enig plezier aan te beleven valtgot me a movie, I want you to know
Actie? Wij? Waarquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
idd hiep hoi israel, die weten tenminste van doorpakken als ze worden bedreigd.
wij in nederland gaan een beetje zitten gapen en duf staren voordat er een keertje actie wordt ondernomen..![]()
1947, maar dat was niet zo'n goed idee.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Demonstranten mogen weleens rekening gaan houden met onze klimaatdoelen. Er zal een oplossing gezocht moeten worden zodat er in Israel en Gaza klimaatneutraal oorlog gevoerd kan worden. In Nederland hebben we een voorzetje gegeven toen er geen budget was voor kogels. Toen riepen ze 'Poef poef', in plaats van het schieten met een wapen, tijdens militaire oefeningen.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Het zijn niet eens geloofsfanatici.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jongen, stop toch met dat ontkennen dat de bloeddorst gewoon niet meer te ontkennen is bij die geloofsfanatici![]()
Hamas is einde verhaal als de bezetting stopt. Bloedt langzaam dood.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zou dan eigenlijk een VN achtig construct moeten opzetten. Inclusief een ontwapening. Denk eerder dat Hamas dat gaat proberen te voorkomen zoals er ook berichten zijn van roadblocks.![]()
Niet vanzelf. Daar zorgt Iran wel voor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas is einde verhaal als de bezetting stopt. Bloedt langzaam dood.![]()
Ik ben geen extremist. Ik ben wel een fundamentalist. Heb overigens een een sterk gevoel voor rechtvaardigheid (justice) en een natuurlijke neiging voor de underdog. Maar dat had je denk ik wel al gemerkt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hij is wel beter dan die andere (moslim) extremisten hier, die zijn echt zo treurig simpel dat er nauwelijks enig plezier aan te beleven valt
Als ik de weerberichten zo bekijk, dan wordt het dinsdag pas acceptabel weer voor die invasie.
Eigenlijk erg ziek dat de weersomstandigheden een grotere factor zijn dan de humanitaire bij de planning.![]()
Iran gaat akkoord als de Palestijnen akkoord gaat. Dat is altijd al hun standpunt geweest.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet vanzelf. Daar zorgt Iran wel voor.![]()
Ik zou eigenlijk willen zeggen dat ik de dappere groep voor de politie zie en de ietwat laffere erachter. Maar dat ga ik maar niet doen. Is niet wijs.quote:
Echt, Isral mag bestaan dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas is einde verhaal als de bezetting stopt. Bloedt langzaam dood.
Ik zie een paar zorgmeldingen staan daar. Die kinderen op de A12 kregen die ook aan hun broek, dus gelijke monniken...quote:![]()
Probleem zit hem natuurlijk in het woordje bezetting.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas is einde verhaal als de bezetting stopt. Bloedt langzaam dood.Kein gewalt! Wir sind das volk!
'dood aan america' moeten we zeker ook als een uitgestoken hand interpreterenquote:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Daar weet ik niet zoveel van eigenlijk, maar achteraf was het niet verstandig natuurlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1947, maar dat was niet zo'n goed idee.![]()
Je had toch een natuurlijke neiging de underdog te verdedigen? Dit was je kans.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk willen zeggen dat ik de dappere groep voor de politie zie en de ietwat laffere erachter. Maar dat ga ik maar niet doen. Is niet wijs.![]()
Net hooligans, gewoon keihard aanpakken.quote:got me a movie, I want you to know
Had ik zeker gedaan als de politie er niet voor stond. Ik ben een man van mijn woord.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je had toch een natuurlijke neiging de underdog te verdedigen? Dit was je kans.
Door hart en ziel gaat dit."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
hier laat de internationale gemeenschap, inclusief egypte echt een steek vallenquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Eigenlijk erg ziek dat de weersomstandigheden een grotere factor zijn dan de humanitaire bij de planning.
komt er straks weer 1 met jamaar israel, maar goedgot me a movie, I want you to know
Wat opvalt is dat de groep schreeuwers niet lijken te demonstreren voor een hoger doel, maar juist heel aggressief en op de man persoonlijk tegen die paar mensen met een Isralische vlag daar. Het doet me denken aan hooligans, groepsdomheid dus.quote:
Ik heb verder niets van deze demonstraties gezien overigens, dus misschien was het verder allemaal prima.![]()
Heftig! Zielig voor die jongen. Dit gun je niemand.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:53 schreef capricia het volgende:
Door hart en ziel gaat dit.
[ twitter ]
Waarmee gaan de Palestijnen akkoord is de vraag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iran gaat akkoord als de Palestijnen akkoord gaat. Dat is altijd al hun standpunt geweest.![]()
De echte sukkels zitten op internet te trollen 🤣quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk willen zeggen dat ik de dappere groep voor de politie zie en de ietwat laffere erachter. Maar dat ga ik maar niet doen. Is niet wijs.
Daar reken ik mijzelf overigens niet onder. Ik vind het iets totaal onzinnigs om op straat te gaan lopen blren over iets dat geen invloed heeft op je dagelijks bestaan.![]()
Het is hun uitlaatklep. Ze zitten vol met frustraties.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat de groep schreeuwers niet lijken te demonstreren voor een hoger doel, maar juist heel aggressief en op de man persoonlijk tegen die paar mensen met een Isralische vlag daar. Het doet me denken aan hooligans, groepsdomheid dus.
Ik heb verder niets van deze demonstraties gezien overigens, dus misschien was het verder allemaal prima.![]()
Zo armoedig zijn dat je je niet eens de rijkdom hiervan beseft is nog een gradatie ergerquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het iets totaal onzinnigs om op straat te gaan lopen blren over iets dat geen invloed heeft op je dagelijks bestaan.
got me a movie, I want you to know
Zit wat in hoor. Je ziet het vaker bij die grote groepen. Hoe groter de groep hoe primitiever ze worden en hoe lager het IQ. Lijkt wel of de groep het IQ aanneemt van de laagste.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat de groep schreeuwers niet lijken te demonstreren voor een hoger doel, maar juist heel aggressief en op de man persoonlijk tegen die paar mensen met een Isralische vlag daar. Het doet me denken aan hooligans, groepsdomheid dus.
Zitten ook gasten bij die de situatie aangrijpen en dus misbruiken om gewoon rotzooi te trappen.
Zie mijn standpunt over religie ook in dezequote:Op zondag 15 oktober 2023 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zit wat in hoor. Je ziet het vaker bij die grote groepen. Hoe groter de groep hoe primitiever ze worden en hoe lager het IQ. Lijkt wel of de groep het IQ aanneemt van de laagste.got me a movie, I want you to know
Ik ben van dezelfde (klassieke) school. Wat bereik je nou helemaal met die demonstraties? Zonde van de tijd en energie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Daar reken ik mijzelf overigens niet onder. Ik vind het iets totaal onzinnigs om op straat te gaan lopen blren over iets dat geen invloed heeft op je dagelijks bestaan.
Nou want dat is niet het doel dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor een genocide moet de intentie gericht zijn op vernietigen van een bevolkingsgroep. Dat is een hele hoge drempel.![]()
Wat is die rijkdom dan? Het gevoel deel uit te maken van een groep? Jezelf minder nietig voelen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Zo armoedig zijn dat je je niet eens de rijkdom hiervan beseft
Ik heb wel sympathie voor joden in Nederland en niet voor het onbeschaafde schorem dat daar loopt te blren tegen Isral. Toch ga ik daar nooit staan, of het moet wel heel gek lopen![]()
Ik ben bereid wat speelruimte toe te voegen aan de term. Kijk naar de uitwerking. Wat hebben de acties tot gevolg. Dan kan de intentie me daadwerkelijk aan mijn malse achtwerk roesten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor een genocide moet de intentie gericht zijn op vernietigen van een bevolkingsgroep. Dat is een hele hoge drempel.
Die in London mag je absoluut wegzetten als aanhangers van terroristen. Dat wat in aanhalingstekens staat is ook maar wat hmz?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:50 schreef RipCity het volgende:
Pff staan ze weer Allah akhbar te schreeuwen in Amsterdam. Schande dat ze weer zoveel ruimte krijgen om mensen te intimideren.
Intimideren? Ze zeggen "God is groot". In welke wereld is dat intimiderend?![]()
Sorry hoor maar dan sta ja daar in Amsterdam met je Isralische vlaggetje en Palestina vlaggetje , Free free Palestina te roepen, totaal nutteloos![]()
De J2 van Israelische leger leger snapt dat dus wel, dit itt tot de Russische toen ze Kiev wel even wilden innemen...quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Als ik de weerberichten zo bekijk, dan wordt het dinsdag pas acceptabel weer voor die invasie.
Eigenlijk erg ziek dat de weersomstandigheden een grotere factor zijn dan de humanitaire bij de planning.
Daarom doe je een gedegen WTK (Weer/Terrein/Klimaat) studie voor elke militaire actie.![]()
Laat het eruit. Wees eens eerlijk. Is dat niet 1 van de wetten of zo dat je niet mag liegen (ook niet in getypte vorm).quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk willen zeggen dat ik de dappere groep voor de politie zie en de ietwat laffere erachter. Maar dat ga ik maar niet doen. Is niet wijs.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dus deze mensen beweren vreedzaam te demonstreren voor een vrij land, door 9 miljoen mensen onheil te wensen, en haat uit te dragen naar alle witte vlagen met blauw symbool en alle mensen die deze vlag uitdragen.
Ja, heel logisch allemaal.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Mensen zijn sociale dieren. Het zal met alles te maken hebben wat je noemt. Ook de neiging hebben om iets te willen doen. Dus actief i.p.v. passief. Terwijl een passieve houding soms beter is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is die rijkdom dan? Het gevoel deel uit te maken van een groep? Jezelf minder nietig voelen?
Ja precies, wat bereik je ermee? 🤔quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben van dezelfde (klassieke) school. Wat bereik je nou helemaal met die demonstraties? Zonde van de tijd en energie.![]()
Nee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou want dat is niet het doel dan?zie email 27 oktober![]()
Het is geen Elfstedentocht hequote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Eigenlijk erg ziek dat de weersomstandigheden een grotere factor zijn dan de humanitaire bij de planning.![]()
Het feit dat je berhaupt kan protesteren, in dit vrije land.quote:
Denk dat ie dat bedoelt.
Dit in tegenstelling tot sommige - niet nader te noemen - landen."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ja leuk. Maar wat genocide is en wat het niet is wordt niet bepaald door Bansheeboy van FOK maar is een vrij strak omkaderd juridisch concept.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bereid wat speelruimte toe te voegen aan de term. Kijk naar de uitwerking. Wat hebben de acties tot gevolg. Dan kan de intentie me daadwerkelijk aan mijn malse achtwerk roesten.zie email 27 oktober![]()
Durven ze toch niet of ze moeten het heel erg bont makenquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie een paar zorgmeldingen staan daar. Die kinderen op de A12 kregen die ook aan hun broek, dus gelijke monniken...A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Is er eigenlijk geen normale Palestijnse woordvoerder? Abbas of zo."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Verkapt liefdesgebaarquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'dood aan america' moeten we zeker ook als een uitgestoken hand interpreteren
Steve zit maar streams te kopen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.quote:![]()
De Mart bij de finish.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.![]()
![]()
Alle rayonhoofden de tunnel in tegen de kou.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.![]()
Ik zal mezelf vast overschatten. Maar als het netto resultaat straks toch een ethnic cleansing is kan de exacte definitie van die term en de intentie me niet zo heel veel schelen. Zo eerlijk wil ik wel zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar wat genocide is en wat het niet is wordt niet bepaald door Bansheeboy van FOK maar is een vrij strak omkaderd juridisch concept.
Het is gewoon bizar dat dit soort kreten geuit kunnen worden in Amsterdam. Ik zie niet dat er wordt ingegrepen.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Wat is J2?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
De J2 van Israelische leger leger snapt dat dus wel, dit itt tot de Russische toen ze Kiev wel even wilden innemen...
Daarom doe je een gedegen WTK (Weer/Terrein/Klimaat) studie voor elke militaire actie.
En we gaan weer los.![]()
Isral schakelt hierna weer al die raketinstallaties uit.
En Hamas zorgt dat er burgers zitten. En zo krijgen we weer dat nodeloze bloedvergieten van Palestijnse levens."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Een etnische zuivering is wat anders dan een genocide. Die definitie is ruimer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal mezelf vast overschatten. Maar als het netto resultaat straks toch een ethnic cleansing is kan de exacte definitie van die term en de intentie me niet zo heel veel schelen. Zo eerlijk wil ik wel zijn.zie email 27 oktober![]()
Zit Henk Angenent hier achter?![]()
![]()
En al die lui gaan weer roepen dat Isral minstens even slecht is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:06 schreef capricia het volgende:
En Hamas zorgt dat er burgers zitten. En zo krijgen we weer dat nodeloze bloedvergieten van Palestijnse levens.
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet helemaal mee eens. Zelf ben ik namelijk geen sociaal dier. Dus dit is iets waarmee je wordt geconfronteerd tijdens het opgroeien. Die kinderen bij de optocht vandaag in A'dam zullen niet zelf voor de palestijnen zijn, maar dat krijgen ze mee van hun ouders.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen zijn sociale dieren. Het zal met alles te maken hebben wat je noemt. Ook de neiging hebben om iets te willen doen. Dus actief i.p.v. passief. Terwijl een passieve houding soms beter is.
Mensen doen veel dingen waarbij ze zelf niet hoeven na te denken, maar het aan andere mensen overlaten.
Dus ik ben wel blij dat ik niet zo makkelijk benvloedbaar ben.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja, want je mag jezelf niet verdedigen tegen raketaanvallen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En al die lui gaan weer roepen dat Isral minstens even slecht is.
Het gaat maar door, die aanvallen op Isral."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Abbas heeft toch niet veel invloed in (en op) Gaza? Wat kan hij doen? Hamas bewegen de wapens neer te leggen of iets anders? De burgerbevolking in Gaza oproepen om in opstand te komen tegen Hamas?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:02 schreef capricia het volgende:
Is er eigenlijk geen normale Palestijnse woordvoerder? Abbas of zo.
Dat gaat niet werken.
De wereld zal het nu, helaas, met Hamas moeten doen."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
En hoe heet die woordvoerder, of president of wie dat dan ook is?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Abbas heeft toch niet veel invloed in (en op) Gaza? Wat kan hij doen? Hamas bewegen de wapens neer te leggen of iets anders? De burgerbevolking in Gaza oproepen om in opstand te komen tegen Hamas?
Dat gaat niet werken.
De wereld zal het nu, helaas, met Hamas moeten doen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Je stelt het veel te dramatisch voor joh, met je genocide. Palestijnen gaan niet weg uit Gaza.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal mezelf vast overschatten. Maar als het netto resultaat straks toch een ethnic cleansing is kan de exacte definitie van die term en de intentie me niet zo heel veel schelen. Zo eerlijk wil ik wel zijn.
De moordpartij van 7 oktober, het willekeurig afslachten van joden, doet mij meer denken aan het willen plegen van genocide. Wanneer Hamas de middelen had, zou dat de intentie zijn. Dat is bij Isral niet het geval, hooguit een nonchalance als het gaat om burgerslachtoffers.
Maar daar hebben beide partijen een geschiedenis in.![]()
Niet lang meer gelukkig.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Abbas heeft toch niet veel invloed in (en op) Gaza? Wat kan hij doen? Hamas bewegen de wapens neer te leggen of iets anders? De burgerbevolking in Gaza oproepen om in opstand te komen tegen Hamas?
Dat gaat niet werken.
De wereld zal het nu, helaas, met Hamas moeten doen.
Wel te hopen dat Mossad de Hamas-leiding en geldschieters in het buitenland ook even opruimt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ja maar...quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:06 schreef capricia het volgende:
En Hamas zorgt dat er burgers zitten. En zo krijgen we weer dat nodeloze bloedvergieten van Palestijnse levens.
[ twitter ]
Gr,
Bboy![]()
Van die webcam van Khan Yunis kreeg ik niet de indruk dat water tot dusver een probleem was.
Mensen die nonchalant met met bekertjes drinken, flesjes water, etc. langslopen.![]()
Hoezo, wou je hem bellen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe heet die woordvoerder, of president of wie dat dan ook is?
Even een grapje tussendoor. Paar dagen terug bij Op1 was er een Arabist die inderdaad gewoon even kon bellen met de nummer 5 in de rangorde van Hamas. En bij hem langs kon komen voor een interview/gesprek, op een witte tuinstoel gezeten, buiten in het zonnetje.
De politiek leider heet geloof ik Ismael Haniyeh.
Ofwel Khaled Mashal Ismail Haniya Mahmoud Zahar.
De Hamas waar Isral nu mee te maken heeft is wat ik begreep de militaire tak van Hamas ofwel de Izz ad-Din al-Qassam Brigade, onder leiding van Mohammed Deif en Marwan Issa.
Je kunt me DM'en voor het telefoonnummer van laatstgenoemde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou mooi zijn. Als er maar iets goed voor in de plaats komt. Of dat bijvoorbeeld Fatah onder leiding van Abbas zijn - gematigder - invloed kan uitspreiden over Gaza.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet lang meer gelukkig.
Wel te hopen dat Mossad de Hamas-leiding en geldschieters in het buitenland ook even opruimt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Hoor eigenlijk niet te lachen maar dit is best wel hilarisch
Ik had dat einde niet verwachtquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:19 schreef Ali_boo het volgende:
Hoor eigenlijk niet te lachen maar dit is best wel hilarisch![]()
[ twitter ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan ontstaat er wel weer een nieuwe beweging die waarschijnlijk minstens zo gewelddadig is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet lang meer gelukkig.
Wel te hopen dat Mossad de Hamas-leiding en geldschieters in het buitenland ook even opruimt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die is al aardig oud hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:19 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]![]()
Een zionist minderquote:
Goede grappen verjaren nietquote:
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd. Zo zijn er nog wel meer. Maar in algemene zin zijn mensen zo ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Zelf ben ik namelijk geen sociaal dier. Dus dit is iets waarmee je wordt geconfronteerd tijdens het opgroeien. Die kinderen bij de optocht vandaag in A'dam zullen niet zelf voor de palestijnen zijn, maar dat krijgen ze mee van hun ouders.
Mensen doen veel dingen waarbij ze zelf niet hoeven na te denken, maar het aan andere mensen overlaten.
Dus ik ben wel blij dat ik niet zo makkelijk benvloedbaar ben.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:19 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]oh ik lach zonder enige gene... fantastisch echt hahaha wat een dombo
dit conflict speelt al langer dan dat ik leef. weet nog hoe ze dit conflict bij vara kopspijkers hadden besproken. Dat was in 2001:
vanaf 5:45Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Toen methusalem nog moest leren fietsen was het al 1 grote gifputquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit conflict speelt al langer dan dat ik leef. weet nog hoe ze dit conflict bij vara kopspijkers hadden besproken. Dat was in 2001:
vanaf 5:45got me a movie, I want you to know
quote:
Na de laatste fuck-up in Dubai zal de Mossad wel 3 keer nadenken of ze in het buitenland nog actief gaan moorden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet lang meer gelukkig.
Wel te hopen dat Mossad de Hamas-leiding en geldschieters in het buitenland ook even opruimt.Hell To The Liars![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Na de laatste fuck-up in Dubai zal de Mossad wel 3 keer nadenken of ze in het buitenland nog actief gaan moorden.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
dat is pas 22 jaar geledenquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanaf 5:45![]()
je kan beter een voorbeeld uit de jaren 60/70 erbij pakken, niet iets van pas 22 jaar.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
>quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom doe je een gedegen WTK (Weer/Terrein/Klimaat) studie voor elke militaire actie.
>Sun Tzuquote:Strategy without AFKO's is the slowest route to victory. AFKO's without strategy is the noise before defeat.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
"pas 22 jaar" denken is ook een oncomfortabel feit dat ik uiteindelijk heb leren accepterenquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is pas 22 jaar geleden![]()
je kan beter een voorbeeld uit de jaren 60/70 erbij pakken, niet iets van pas 22 jaar.
of nee niet... god mensen wat gaat de tijd snelgot me a movie, I want you to know
Ik denk dat veel patinten in het ziekenhuis zijn overleden. Onder andere de baby’s in de couveuses. En mensen op de IC.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:35 schreef Alloch87 het volgende:
Pff, die streams... pik en pik donker in Gaza. Die hebben echt 0 elektriciteit meer?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:
Is best vermakelijk.
Dat we er vanaf weten bewijst dat het niet goed gegaan is.Hell To The Liars![]()
Het is hier al enkele keren voorbij gekomen, maar ik herhaal het nog maar eens: de bevolking van de Gazastrook groeit ieder jaar met 3,4 procent en is voor de energie- en watervoorziening volledig van Isral afhankelijk. Het is natuurlijk een genocide van lik-me-vestje wanneer je het volk wat je zogenaamd uit wil roeien van water en stroom voorziet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou want dat is niet het doel dan?![]()
Ondanks dat ik de woede begrijp vind ik het ook wel een beetje vreemd dat mensen zo ontzettend naar 1 kant zitten te kijken en die af te schilderen als onmensen, post na post na post. 'Waar zegt iemand dat dan?' is natuurlijk de vraag, maar het gaat om de strekking. Isral heeft volgens sommige helemaal niets fout gedaan in de afgelopen 80 jaar (ja, ja met 80 jaar bedoel ik ook de tijd voordat Isral begon). Moe word ik ook van de mensen die constant doen alsof Isral de enige is die dingen fout gedaan heeft en beide groepen doen ineens alsof Gaza of Isral ineens het allerbelangrijkste is van de wereld en dan met kinderachtige vlaggen gaan lopen zwaaien.
Nogmaals, hier op het forum is het Palestijns conflict in het klein. Niemand wil even echt naar de geschiedenis kijken, en als het een klein beetje naar de theorie gaat, komen er weer posters van beide kanten vertellen dat kant 1 niets heeft fout gedaan, zonder reden gewoon aardig probeerde te zijn en vooral al het recht heeft om de ander aan te vallen, laat staan miljoenen mensen tegelijk hun huis ontnemen. Lekkere tijd gaan die tegemoet, net zoals de nabestaanden van al die mensen die vermoord en/of ontvoerd zijn, hun leven is ook kapot.
Het is uiteindelijk niets anders dan een 'schreeuw met mij mee of ik noem je ....-hater'-topic.
Als je al wat langer leeft zie je dit conflict constant terugkomen en ik ben die twee daar meer dan zat. The Onion had het 8 jaar geleden beter geformuleerd.
Nou allemaal weer terug je tribe in en hard schreeuwen voor een conflict waar je alleen maar wat om geeft als er iets gebeurd en dan ineens is de gebeurtenis heel erg, maar de weg ernaar toe totaal genegeerd.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Je merkt wel dat sommige zwakzinnigen van ons land massaal in Arabische propaganda trappen zonder enig kritisch denken. Dat kun je al vaststellen op basis van het onderbuik geschreeuw op de beelden. Buitenlandse krachten hebben vrij spel in de informatiebubbel van sommige landgenoten.
Misschien wordt het tijd dat de overheid weer het gezag gaat overnemen van onze informatievoorziening. Vrijheid van informatie is leuk en aardig, totdat het gevaarlijk wordt.![]()
Ondertussen op de reguliere media:die laatste zin ben ik het mee eens.quote:Volgens oud-commandant der Landstrijdkrachten Mart de Kruif is dat een onwaarschijnlijke reden. "Het is zo dat drones en vliegtuigen hun doelen minder goed kunnen zien bij slecht weer, maar aan de frontlijn zelf heb je weinig aan vliegtuigen. Je weet niet precies waar je eigen troepen zitten en waar de vijand zit."
Daarnaast is het volgens De Kruif zo dat artillerie-eenheden tegen alle weersomstandigheden kunnen. "Je schiet via een laser op een doel, daar heeft regen geen invloed op."
Voorbereiding grondoffensief
Verschillende media roepen de vraag op of Isral wel klaar is voor een grondoffensief in de Gazastrook. "Als niet duidelijk is wat het doel is van het offensief, dan zal dat leiden tot chaos en nog meer bloedvergieten", schrijft de linkse Isralische krant Haaretz.
bronnetje:https://nos.nl/artikel/24(...)gebeurt-er-van-allesgot me a movie, I want you to know
De DSA is toch van toepassing?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:42 schreef Confetti het volgende:
Je merkt wel dat sommige zwakzinnigen van ons land massaal in Arabische propaganda trappen zonder enig kritisch denken. Dat kun je al vaststellen op basis van het onderbuik geschreeuw op de beelden. Buitenlandse krachten hebben vrij spel in de informatiebubbel van sommige landgenoten.
Misschien wordt het tijd dat de overheid weer het gezag gaat overnemen van onze informatievoorziening. Vrijheid van informatie is leuk en aardig, totdat het gevaarlijk wordt.![]()
nooitquote:
de pest is gewoon dat na ongeveer het begin van hyves heel interwebs naar de tieves ging
Nou Mart, maar even terug naar de militaire schoolbank dan en je basiscursus EW opfrissen. Als er iets is wat funest is voor laser dan is het wel rook, mist en regen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Daarnaast is het volgens De Kruif zo dat artillerie-eenheden tegen alle weersomstandigheden kunnen. "Je schiet via een laser op een doel, daar heeft regen geen invloed op."![]()
![]()
Dit typeert echt werkelijk alles. Alle problemen in een korte video samengevat.
De agressie komt van n kant, u mag zelf bepalen welke kant dat is. En die Turkse vlag is wellicht nog het meest typerende. Het gaat niet om het conflict, het gaat om het geloof.![]()
En het is geen geruststellende gedachten dat ze over 22 jaar of over 60/70 jaar nog steeds in dezelfde impasse zittenquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is pas 22 jaar geleden![]()
je kan beter een voorbeeld uit de jaren 60/70 erbij pakken, niet iets van pas 22 jaar.![]()
Vrees ook dat de voortdurende aanval door Israel nu dit een negatieve nevengevolg gaat worden ja.quote:
Zal het bekijken, thanksquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is best vermakelijk.
Dat we er vanaf weten bewijst dat het niet goed gegaan is.
ongetwijfeld, het is treurigquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En het is geen geruststellende gedachten dat ze over 22 jaar of over 60/70 jaar nog steeds in dezelfde impasse zittengot me a movie, I want you to know
Welke agressie?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:48 schreef Alloch87 het volgende:
[ twitter ]
Dit typeert echt werkelijk alles. Alle problemen in een korte video samengevat.
De agressie komt van n kant, u mag zelf bepalen welke kant dat is. En die Turkse vlag is wellicht nog het meest typerende. Het gaat niet om het conflict, het gaat om het geloof.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
laat je nooit dit soort dingen in de mond leggenquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:50 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het zeker niet. Ik verwacht dat deze gruwelijkheden weer nieuwe uitlokken, die dan weer nieuwe uitlokken.got me a movie, I want you to know
Dit komt inderdaad niet meer goed vrees ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En het is geen geruststellende gedachten dat ze over 22 jaar of over 60/70 jaar nog steeds in dezelfde impasse zittenDeceit for a lifetime has taken it's toll.
eens, voor het eerst.. tot we over muziek gaan meurenquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit komt inderdaad niet meer goed vrees ik.got me a movie, I want you to know
Niet iedereen spreekt Arabisch gok ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet menneke?
[ twitter ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
This is Captain Yuval, an infantry commander in the Nahal Brigade. On Saturday morning, as soon as she heard about the horrors taking place, she ran out of her home with her gun in her pajamas.
She reports there were dead bodies all over the road, and that at some point, a group of terrorists on motorcycles drive towards her, and she empties a whole magazine on them killing two. She's calling her boss Colonel Steinberg, but he's been killed. Same with other commanders she tries reaching - all gone.
She located Captain Ron, and together they understand that only they are left to conduct this battle. They find a friend's house nearby, open up a war room, and begin directing the forces on the ground. Before most of us even woke up and understood what is happening, these two young captains were directing commandos and fighter pilots, and eliminated 22 terrorists, preventing them from taking control of two outposts. In their pajamas.![]()
Gelukkig niet. Sterker nog, niemand in NL zou Arabisch moeten kunnen spreken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt Arabisch gok ik![]()
gewoon MadMax scenario met die achterlijke primitievelingen, mijn god je zal ze als buren hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:54 schreef slashdotter3 het volgende:
This is Captain Yuval, an infantry commander in the Nahal Brigade. On Saturday morning, as soon as she heard about the horrors taking place, she ran out of her home with her gun in her pajamas.
She reports there were dead bodies all over the road, and that at some point, a group of terrorists on motorcycles drive towards her, and she empties a whole magazine on them killing two. She's calling her boss Colonel Steinberg, but he's been killed. Same with other commanders she tries reaching - all gone.
She located Captain Ron, and together they understand that only they are left to conduct this battle. They find a friend's house nearby, open up a war room, and begin directing the forces on the ground. Before most of us even woke up and understood what is happening, these two young captains were directing commandos and fighter pilots, and eliminated 22 terrorists, preventing them from taking control of two outposts. In their pajamas.
[ twitter ]got me a movie, I want you to know
Ik reken wel met arabische cijfers, mag dat wel?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Sterker nog, niemand in NL zou Arabisch moeten kunnen spreken.got me a movie, I want you to know
Ach bij agressie denk ik aan vechtpartijen of mishandelingen of zo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vind dat filmpje reuze meevallen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ik spreek een piep klein beetje Arabisch. En nu?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Sterker nog, niemand in NL zou Arabisch moeten kunnen spreken.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Stukje tokkie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Sterker nog, niemand in NL zou Arabisch moeten kunnen spreken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wauw.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vind dat filmpje reuze meevallen.![]()
Geen Black Metal voor jou?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
eens, voor het eerst.. tot we over muziek gaan meurenDeceit for a lifetime has taken it's toll.
juist wel aap... ik heb obituary shirtjes ouder dan menig user hierquote:
Allah Akbar telt nietquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik spreek een piep klein beetje Arabisch. En nu?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Eigenlijk Indiase cijfers.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Het valt ook mee hoor. Veel geschreeuw weinig wol effect.quote:
Wel weer extreem typisch dat verschil tussen beide groepen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[ twitter ]![]()
Daarmee geef je dus al aan hoe gewoon dit is geworden in Nederland.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het valt ook mee hoor. Veel geschreeuw weinig wol effect.![]()
Kansloze demonstraties is eerder een langdurige traditie in dit land.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus al aan hoe gewoon dit is geworden in Nederland.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Rrraus!quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik spreek een piep klein beetje Arabisch. En nu?
Of in het Arabisch: Ruh!![]()
Oh, nee hoor. Ik gebruik als graadmeter eigenlijk de hele wereld. Ik verwijs meer naar de huidige tijd. Die is gek geworden. Dan valt dit nog mee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus al aan hoe gewoon dit is geworden in Nederland.
With all of the "save the kids" propaganda out there here is a friendly reminder that Jihadists used to make their kids run across minefields during the Iran Iraq War.
"The New York Times' Terence Smith, writing about Iran in 1984, described the use of child soldiers by Iran to clear minefields. Young boys, aged 12-17 years, wore red headbands with the words 'Sar Allah' in Farsi (Warriors of God) and small metal keys that the Ayatollah declared were their tickets to Paradise if they were martyred in their mission. Many were sent into battle against Iraqi tanks without any protection and bound by ropes to prevent desertion."![]()
In een van de eerdere delen postte iemand dat dit restaurant onderzocht werd vanwege verdenking (niet veroordeling) van financiering terrorisme. Ik weet niet in hoeverre dat klopte en wat ze zouden hebben gefinancierd.quote:
Ik denk dat het veilig is om aan te nemen dat Isral veel zaken verkeerd doet alleen een restaurant slopen vanwege een online advertentie is daar niet n van
Edit: haha de pizzaria is in de West Bank. Op Palestijns grondgebied en wordt gewoon gesloopt.....
[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 15-10-2023 19:07:11 ]![]()
Ehmmm, je zegt zelf vreemde dingen. Dus zoek zelf maar hulp.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, wil je dit soort smerige insinuaties voor je houden, je mag me haten maar zo openbaar is gewoon zo ziek dat ik een report doe
zoek hulpWie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee joh, we hebben nu internet en sociale media, dus het is meer zichtbaar, maar de mensheid is niet veranderd qua gekte hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Ik gebruik als graadmeter eigenlijk de hele wereld. Ik verwijs meer naar de huidige tijd. Die is gek geworden. Dan valt dit nog mee.![]()
Het lijkt de VS wel. Alleen hebben ze in de VS tenminste nog roze geweren voor meisjes.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Je ziet dat Hamas kinderen van 12~14 al een militaire training geeft
[ twitter ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Kansloos figuurquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Sterker nog, niemand in NL zou Arabisch moeten kunnen spreken.![]()
Dat hoop ik oprecht niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:50 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het zeker niet. Ik verwacht dat deze gruwelijkheden weer nieuwe uitlokken, die dan weer nieuwe uitlokken.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Schietles is wel ff iets anders dan militaire training he.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het lijkt de VS wel. Alleen hebben ze in de VS tenminste nog roze geweren voor meisjes.![]()
Huh maar mij werd verteld dat het alleen ging om Palestina te supporten, en de gemiddelde moslim in NL niet pro-Hamas was.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[ twitter ]![]()
De blinde haat is gewoon in kleine stukjes te snijden en op te dienen. Krankzinnig dat het een plek heeft in een westers landquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[ twitter ]got me a movie, I want you to know
De families van de afgeslachte Israli's ook niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nou dat is nogal evident, de kinderen van deze ramp gaan echt geen liefde voor de schepping lerenI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Met die oordoppen lijkt het net alsof Steve zelf ergens ingeplugd is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:09 schreef Momo het volgende:
Steve Lookner is weer zelf live op YouTubeVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Goed bezig.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:54 schreef slashdotter3 het volgende:
She located Captain Ron, and together they understand that only they are left to conduct this battle. They find a friend's house nearby, open up a war room, and begin directing the forces on the ground. Before most of us even woke up and understood what is happening, these two young captains were directing commandos and fighter pilots, and eliminated 22 terrorists, preventing them from taking control of two outposts. In their pajamas.
[ twitter ]
Tavor
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
nee, uiteraard, ik zei ook rampquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
De families van de afgeslachte Israli's ook niet.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Forum Opties Forumhop: Hop naar: