gewoon MadMax scenario met die achterlijke primitievelingen, mijn god je zal ze als buren hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:54 schreef slashdotter3 het volgende:
This is Captain Yuval, an infantry commander in the Nahal Brigade. On Saturday morning, as soon as she heard about the horrors taking place, she ran out of her home with her gun in her pajamas.
She reports there were dead bodies all over the road, and that at some point, a group of terrorists on motorcycles drive towards her, and she empties a whole magazine on them killing two. She's calling her boss Colonel Steinberg, but he's been killed. Same with other commanders she tries reaching - all gone.
She located Captain Ron, and together they understand that only they are left to conduct this battle. They find a friend's house nearby, open up a war room, and begin directing the forces on the ground. Before most of us even woke up and understood what is happening, these two young captains were directing commandos and fighter pilots, and eliminated 22 terrorists, preventing them from taking control of two outposts. In their pajamas.
[ twitter ]
Ik reken wel met arabische cijfers, mag dat wel?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Sterker nog, niemand in NL zou Arabisch moeten kunnen spreken.
Ach bij agressie denk ik aan vechtpartijen of mishandelingen of zo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet menneke?
[ twitter ]
Ik spreek een piep klein beetje Arabisch. En nu?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Stukje tokkie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vind dat filmpje reuze meevallen.
Geen Black Metal voor jou?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
eens, voor het eerst.. tot we over muziek gaan meuren
juist wel aap... ik heb obituary shirtjes ouder dan menig user hierquote:
Allah Akbar telt nietquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik spreek een piep klein beetje Arabisch. En nu?
Eigenlijk Indiase cijfers.quote:
Het valt ook mee hoor. Veel geschreeuw weinig wol effect.quote:
Wel weer extreem typisch dat verschil tussen beide groepen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet menneke?
[ twitter ]
Daarmee geef je dus al aan hoe gewoon dit is geworden in Nederland.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het valt ook mee hoor. Veel geschreeuw weinig wol effect.²
Kansloze demonstraties is eerder een langdurige traditie in dit land.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus al aan hoe gewoon dit is geworden in Nederland.
Rrraus!quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik spreek een piep klein beetje Arabisch. En nu?
Oh, nee hoor. Ik gebruik als graadmeter eigenlijk de hele wereld. Ik verwijs meer naar de huidige tijd. Die is gek geworden. Dan valt dit nog mee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus al aan hoe gewoon dit is geworden in Nederland.
In een van de eerdere delen postte iemand dat dit restaurant onderzocht werd vanwege verdenking (niet veroordeling) van financiering terrorisme. Ik weet niet in hoeverre dat klopte en wat ze zouden hebben gefinancierd.quote:
Ehmmm, je zegt zelf vreemde dingen. Dus zoek zelf maar hulp.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, wil je dit soort smerige insinuaties voor je houden, je mag me haten maar zo openbaar is gewoon zo ziek dat ik een report doe
zoek hulp
Nee joh, we hebben nu internet en sociale media, dus het is meer zichtbaar, maar de mensheid is niet veranderd qua gekte hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Ik gebruik als graadmeter eigenlijk de hele wereld. Ik verwijs meer naar de huidige tijd. Die is gek geworden. Dan valt dit nog mee.²
Het lijkt de VS wel. Alleen hebben ze in de VS tenminste nog roze geweren voor meisjes.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Je ziet dat Hamas kinderen van 12~14 al een militaire training geeft
[ twitter ]
Kansloos figuurquote:Op zondag 15 oktober 2023 18:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |