Had ik zeker gedaan als de politie er niet voor stond. Ik ben een man van mijn woord.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je had toch een natuurlijke neiging de underdog te verdedigen? Dit was je kans.
hier laat de internationale gemeenschap, inclusief egypte echt een steek vallenquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Eigenlijk erg ziek dat de weersomstandigheden een grotere factor zijn dan de humanitaire bij de planning.
Wat opvalt is dat de groep schreeuwers niet lijken te demonstreren voor een hoger doel, maar juist heel aggressief en op de man persoonlijk tegen die paar mensen met een Isralische vlag daar. Het doet me denken aan hooligans, groepsdomheid dus.quote:
Heftig! Zielig voor die jongen. Dit gun je niemand.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:53 schreef capricia het volgende:
Door hart en ziel gaat dit.
[ twitter ]
Waarmee gaan de Palestijnen akkoord is de vraag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iran gaat akkoord als de Palestijnen akkoord gaat. Dat is altijd al hun standpunt geweest.
De echte sukkels zitten op internet te trollen 🤣quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk willen zeggen dat ik de dappere groep voor de politie zie en de ietwat laffere erachter. Maar dat ga ik maar niet doen. Is niet wijs.
Het is hun uitlaatklep. Ze zitten vol met frustraties.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat de groep schreeuwers niet lijken te demonstreren voor een hoger doel, maar juist heel aggressief en op de man persoonlijk tegen die paar mensen met een Isralische vlag daar. Het doet me denken aan hooligans, groepsdomheid dus.
Ik heb verder niets van deze demonstraties gezien overigens, dus misschien was het verder allemaal prima.
Zo armoedig zijn dat je je niet eens de rijkdom hiervan beseft is nog een gradatie ergerquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het iets totaal onzinnigs om op straat te gaan lopen blren over iets dat geen invloed heeft op je dagelijks bestaan.
Zit wat in hoor. Je ziet het vaker bij die grote groepen. Hoe groter de groep hoe primitiever ze worden en hoe lager het IQ. Lijkt wel of de groep het IQ aanneemt van de laagste.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat de groep schreeuwers niet lijken te demonstreren voor een hoger doel, maar juist heel aggressief en op de man persoonlijk tegen die paar mensen met een Isralische vlag daar. Het doet me denken aan hooligans, groepsdomheid dus.
Zie mijn standpunt over religie ook in dezequote:Op zondag 15 oktober 2023 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zit wat in hoor. Je ziet het vaker bij die grote groepen. Hoe groter de groep hoe primitiever ze worden en hoe lager het IQ. Lijkt wel of de groep het IQ aanneemt van de laagste.
Ik ben van dezelfde (klassieke) school. Wat bereik je nou helemaal met die demonstraties? Zonde van de tijd en energie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Daar reken ik mijzelf overigens niet onder. Ik vind het iets totaal onzinnigs om op straat te gaan lopen blren over iets dat geen invloed heeft op je dagelijks bestaan.
Nou want dat is niet het doel dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor een genocide moet de intentie gericht zijn op vernietigen van een bevolkingsgroep. Dat is een hele hoge drempel.
Wat is die rijkdom dan? Het gevoel deel uit te maken van een groep? Jezelf minder nietig voelen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Zo armoedig zijn dat je je niet eens de rijkdom hiervan beseft
Ik ben bereid wat speelruimte toe te voegen aan de term. Kijk naar de uitwerking. Wat hebben de acties tot gevolg. Dan kan de intentie me daadwerkelijk aan mijn malse achtwerk roesten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor een genocide moet de intentie gericht zijn op vernietigen van een bevolkingsgroep. Dat is een hele hoge drempel.
Die in London mag je absoluut wegzetten als aanhangers van terroristen. Dat wat in aanhalingstekens staat is ook maar wat hmz?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat er een schreeuwende gek dit doet (met de wetenschap dat hij op het matje geroepen zal worden) kunnen we Isral afschrijven maar als er in Londen hele hordes om het bloed van Joden schreeuwen, dan mogen we niet iedereen over een kam scheren?
Laten we het gewoon allebei niet doen, hmz?
Huh?quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:50 schreef RipCity het volgende:
Pff staan ze weer Allah akhbar te schreeuwen in Amsterdam. Schande dat ze weer zoveel ruimte krijgen om mensen te intimideren.
De J2 van Israelische leger leger snapt dat dus wel, dit itt tot de Russische toen ze Kiev wel even wilden innemen...quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Als ik de weerberichten zo bekijk, dan wordt het dinsdag pas acceptabel weer voor die invasie.
Eigenlijk erg ziek dat de weersomstandigheden een grotere factor zijn dan de humanitaire bij de planning.
Laat het eruit. Wees eens eerlijk. Is dat niet 1 van de wetten of zo dat je niet mag liegen (ook niet in getypte vorm).quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk willen zeggen dat ik de dappere groep voor de politie zie en de ietwat laffere erachter. Maar dat ga ik maar niet doen. Is niet wijs.
Mensen zijn sociale dieren. Het zal met alles te maken hebben wat je noemt. Ook de neiging hebben om iets te willen doen. Dus actief i.p.v. passief. Terwijl een passieve houding soms beter is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is die rijkdom dan? Het gevoel deel uit te maken van een groep? Jezelf minder nietig voelen?
Ja precies, wat bereik je ermee? 🤔quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben van dezelfde (klassieke) school. Wat bereik je nou helemaal met die demonstraties? Zonde van de tijd en energie.
Nee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou want dat is niet het doel dan?
Het is geen Elfstedentocht hequote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Als ik de weerberichten zo bekijk, dan wordt het dinsdag pas acceptabel weer voor die invasie.
Het feit dat je berhaupt kan protesteren, in dit vrije land.quote:
Ja leuk. Maar wat genocide is en wat het niet is wordt niet bepaald door Bansheeboy van FOK maar is een vrij strak omkaderd juridisch concept.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bereid wat speelruimte toe te voegen aan de term. Kijk naar de uitwerking. Wat hebben de acties tot gevolg. Dan kan de intentie me daadwerkelijk aan mijn malse achtwerk roesten.
Durven ze toch niet of ze moeten het heel erg bont makenquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie een paar zorgmeldingen staan daar. Die kinderen op de A12 kregen die ook aan hun broek, dus gelijke monniken...
Verkapt liefdesgebaarquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'dood aan america' moeten we zeker ook als een uitgestoken hand interpreteren
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.quote:
De Mart bij de finish.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.
Alle rayonhoofden de tunnel in tegen de kou.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.
Ik zal mezelf vast overschatten. Maar als het netto resultaat straks toch een ethnic cleansing is kan de exacte definitie van die term en de intentie me niet zo heel veel schelen. Zo eerlijk wil ik wel zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar wat genocide is en wat het niet is wordt niet bepaald door Bansheeboy van FOK maar is een vrij strak omkaderd juridisch concept.
Het is gewoon bizar dat dit soort kreten geuit kunnen worden in Amsterdam. Ik zie niet dat er wordt ingegrepen.quote:
Wat is J2?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
De J2 van Israelische leger leger snapt dat dus wel, dit itt tot de Russische toen ze Kiev wel even wilden innemen...
Daarom doe je een gedegen WTK (Weer/Terrein/Klimaat) studie voor elke militaire actie.
Een etnische zuivering is wat anders dan een genocide. Die definitie is ruimer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal mezelf vast overschatten. Maar als het netto resultaat straks toch een ethnic cleansing is kan de exacte definitie van die term en de intentie me niet zo heel veel schelen. Zo eerlijk wil ik wel zijn.
En al die lui gaan weer roepen dat Isral minstens even slecht is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:06 schreef capricia het volgende:
En we gaan weer los.![]()
Isral schakelt hierna weer al die raketinstallaties uit.
En Hamas zorgt dat er burgers zitten. En zo krijgen we weer dat nodeloze bloedvergieten van Palestijnse levens.
[ twitter ]
Niet helemaal mee eens. Zelf ben ik namelijk geen sociaal dier. Dus dit is iets waarmee je wordt geconfronteerd tijdens het opgroeien. Die kinderen bij de optocht vandaag in A'dam zullen niet zelf voor de palestijnen zijn, maar dat krijgen ze mee van hun ouders.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen zijn sociale dieren. Het zal met alles te maken hebben wat je noemt. Ook de neiging hebben om iets te willen doen. Dus actief i.p.v. passief. Terwijl een passieve houding soms beter is.
Ja, want je mag jezelf niet verdedigen tegen raketaanvallen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En al die lui gaan weer roepen dat Isral minstens even slecht is.
Abbas heeft toch niet veel invloed in (en op) Gaza? Wat kan hij doen? Hamas bewegen de wapens neer te leggen of iets anders? De burgerbevolking in Gaza oproepen om in opstand te komen tegen Hamas?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:02 schreef capricia het volgende:
Is er eigenlijk geen normale Palestijnse woordvoerder? Abbas of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |