Wat is hun motivatie? De "racistische" reactie op het broederlijke tuig of het broederlijke tuig zelf?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergis je niet. Die tendens is gaande. Alleen die gasten die die kant opgaan zou je liever hier willen houden. Hoogopgeleide ondernemende mensen.
Ik heb moeite met het woordje 'ze'quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze hebben het duidelijk niet naar hun zin, ga dan lekker in een islamitisch wonen, niemand houdt je tegen.
Voor een genocide moet de intentie gericht zijn op vernietigen van een bevolkingsgroep. Dat is een hele hoge drempel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De bezetting is nog tot daar aan toe.
Hoewel daar mensen bij uit huizen gezet worden en geweld gebruikt worden. En deze kolonisten met grote regelmaat (zo goed als dagelijks) misdaden begaan tegen Palestijnen.
Maar dat is geen terreur en geen genocide.
Echter de stap die Isral nu genomen heeft is gewoon een heel gebied uitroeien en platgooien.
Alle levensbehoeften worden afgesneden.
Dat is niet anders te omschrijven dan terreur en zelfs genocide.
Had je wat meer je best gedaan op school had je niet eens van voorzieningen gebruik moeten maken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als Nederlands staatsburger heb je tegenwoordig geen recht meer op voorzieningen. Of in elk geval sta je achter aan de rij.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik hou van Nederland, want ben tenslotte een mix van 2 culturen.
Echter hou ik absoluut niet van rechts en dit wordt hier alleen maar groter.
Gelukkig is het statistisch wel bewezen dat mensen die extreem-rechts stemmen laag/lager opgeleid zijn. Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Iemand die goed in z’n vel zit kan niet iemand haten zonder reden.
De president is een Isralische marionet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe vind je zelf dat je Egyptische broeders met de Palestijnen om gaan? Ze houden voorlopig hun grenzen dicht.
Nee, daarvan willen we juist dat ze naar hun eigen land gaan en dat welvarend maken, zodat ook de rotzooi liever daar blijft.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergis je niet. Die tendens is gaande. Alleen die gasten die die kant opgaan zou je liever hier willen houden. Hoogopgeleide ondernemende mensen.
Mensen stemmen niet "extreem" rechts omdat ze dom zijn, mensen stemmen rechts omdat ze wonen in sociale buurten die ze radicaal hebben zien veranderen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gelukkig is het statistisch wel bewezen dat mensen die extreem-rechts stemmen laag/lager opgeleid zijn. Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Als je zegt dat Isral het recht heeft om zich te verdedigen, aanvaard je natuurlijk ook dat er als een consequentie burgerslachtoffers vallen. Dan is het niet eerlijk om Isral te bekritiseren dat ze zogenaamde burgerdoelwitten aanvallen. Als er raketten in een school opgeslagen liggen, is het geen school maar een militair gebouw. Als er een munitieopslag in de kelder van een wontoren is, is het geen woontoren, maar een militair gebouw.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Joh. Niet weer h. Is er nog nieuws?
Die is al altijd hermetisch afgesloten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe vind je zelf dat je Egyptische broeders met de Palestijnen om gaan? Ze houden voorlopig hun grenzen dicht.
Dan moeten ze toch wel heel veel marionetten in die regio hebben, want op Hezbollah en Iran na wil niemand zijn handen eraan branden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De president is een Isralische marionet.
Stilaan is men het ook zat te worden om mensen hier te hebben wonen die van allerlei geneugten in het westen genieten maar het ondertussen hebben over 'onze landen'. Alsof dat respectvol overkomt. Speelt alleen types als Wilders in de kaart.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En stilaan wordt Europa islamitisch. Alhamdullilah.
Je kan niet onze landen bombarderen en invallen omdat x land olie bezit en verwachten dat we niks gaan doen.
Nederland is een goed land, maar rijk geworden door kolonies of uitbuiting van armere landen waar veel rijkdom zit.
Enkel en alleen van kaas handelen ga je het niet redden.
Nouja toch goed om te lezen dat je ook aspecten in Nederland waardeert . Bedoel je PVV rechts? FvD schijnt juist ook veel moslim jongeren aan te spreken vanwege hun conservatieve standpunten. Wat ik bijzonder vind gezien Baudet eerder begon over een boreaal Nederland waar dus geen moslims in zouden passen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja duh, dat is het narratief wat men graag gebruikt voor Egypte.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch wel heel veel marionetten in die regio hebben, want op Hezbollah en Iran na wil niemand zijn handen eraan branden.
Baudet en vrienden zijn al zo ver heen dat zelfs dat oude standpunt losgelaten is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja toch goed om te lezen dat je ook aspecten in Nederland waardeert . Bedoel je PVV rechts? FvD schijnt juist ook veel moslim jongeren aan te spreken vanwege hun conservatieve standpunten. Wat ik bijzonder vind gezien Baudet eerder begon over een boreaal Nederland waar dus geen moslims in zouden passen.
Dat is dan geen genocide maar deportatie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die is al altijd hermetisch afgesloten.
Maar wat moet er gebeuren dan? Alle Palestijnen weg?
Dan is de genocide klaar. En dit moet je niet willen. Ze zouden probleemloos naast elkaar kunnen leven als goedz buren.
Die rotzooi is rotzooi die hier is geboren. Ik had liever het kaf van het koren gescheiden gezien maar dat de goeden hier bleven. Zou jij toch ook moeten voorstaan. Sterker nog, elk verstandig mens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, daarvan willen we juist dat ze naar hun eigen land gaan en dat welvarend maken, zodat ook de rotzooi liever daar blijft.
Haha je voelt je gepikkeerd he?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Mensen stemmen niet "extreem" rechts omdat ze dom zijn, mensen stemmen rechts omdat ze wonen in sociale buurten die ze radicaal hebben zien veranderen.
Provocerende kleuterreacties steeds, dom volk zien we massaal aanslagen toejuichen, dom volk zit massaal in de criminaliteit of aan het uitkeringsinfuus en datzelfde domme volk haat het land waarin ze verblijven en hun inwoners zonder reden of op basis van een fabeltje.
Over kudde gesproken, vallen gelovigen ook niet perfect onder die definitie? Dus ook een hoop domme mensen bij elkaar?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja precies, maar nu is zr wel een genocide aan de gang. Al decenia lang.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is dan geen genocide maar deportatie.
Dus je bent half Nederlands half iets anders. Dan vind ik het wel bijzonder dat je het hebt over onze landen en dan dus hebt over Islamistische landen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Haha je voelt je gepikkeerd he?
Heb trouwens geen uitkering, een goede baan en heb gestudeerd. En woon ook al tijdje niet meer in Nederland.
En mijn vader is niet eens een allochtoon. Dus ik heb alle rechten op te kotsen op wat MIJN land geworden is
Goede buren vallen elkaars huis niet binnen om 260 jonge mensen te vermoorden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die is al altijd hermetisch afgesloten.
Maar wat moet er gebeuren dan? Alle Palestijnen weg?
Dan is de genocide klaar. En dit moet je niet willen. Ze zouden probleemloos naast elkaar kunnen leven als goedz buren.
Helemaal niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Over kudde gesproken, vallen gelovigen ook niet perfect onder die definitie? Dus ook een hoop domme mensen bij elkaar?
Ook leuk dat ze hoog opgeleid is, iets dat in veel moslim landen verboten ist voor vrouwenquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus je bent half Nederlands half iets anders. Dan vind ik het wel bijzonder dat je het hebt over onze landen en dan dus hebt over Islamistische landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |