Ik zeg niks dat mensen moet oprotten ofzo, we hebben die mensen zelf ooit binnen gehaald. Maar waarom zo vijandig tegen over Nederland als land als nakomeling. Waarom zoveel haat? Als je jou post ook altijd ziet dan heb je eerder een hekel aan Nederland.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niks, maar ze waren wel heel erg goedkope krachten na de oorlog.
Denk je echt dat iemand die hier komt werken in de mijn en een familie hier sticht zomaar weg zal gaan? 🥱
Dan doe ik wat verkeerd. Waar?quote:
Nou, Gaza is al aardig plat gebombardeerd hoor. Duizenden bommen en doden. Ivm een vermoeden van militaire zooi.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Israël heeft nog helemaal niks ondernomen in het gebied zelf los van het neerknallen van elke plek waar ze vermoeden dat er militaire zooi opgeslagen ligt. Laten we eerst even die geplande invasie afwachten.
1e generatie nog welquote:
Ja en? Als ze vinden dat alles aan dit land een kutland is, niemand dwingt je hier te blijven wonen? Kan net zo goed voor een autochtoon gelden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Velen zijn hier geboren he, dat wordt nogal eens vergeten
Ohjee hebben we weer zo eentje.quote:
Als Nederlands staatsburger heb je tegenwoordig geen recht meer op voorzieningen. Of in elk geval sta je achter aan de rij.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan doe ik wat verkeerd. Waar?²
Ze hebben het duidelijk niet naar hun zin, ga dan lekker in een islamitisch wonen, niemand houdt je tegen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Velen zijn hier geboren he, dat wordt nogal eens vergeten
Ow ja, de Emirati's en Saudi's kunnen inderdaad niet wachten om een wereldoorlog te starten omdat iemand in Nederland denkt dat dat zijn gevoelens van minderwaardigheid oplost.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:02 schreef Fushia2 het volgende:
Hoop echt de we als moslims eens echt gaan samenhokken en de zionisten allemaal terug naar de VS sturen.
En ik noem ze bewust zionisten, want er zijn zat israeli en zelfs orhodoxe chassidische joden die deze onzin spuugzat zijn.
Maarja, wat wil je met een hoerenzoon als premier. Zelfs Wilders is links ivglm met die man.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En stilaan wordt Europa islamitisch. Alhamdullilah.
Je kan niet onze landen bombarderen en invallen omdat x land olie bezit en verwachten dat we niks gaan doen.
Nederland is een goed land, maar rijk geworden door kolonies of uitbuiting van armere landen waar veel rijkdom zit.
Enkel en alleen van kaas handelen ga je het niet redden.
De bezuinigingen op de GGZ worden weer pijnlijk duidelijk, wat een wrakquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:54 schreef Fushia2 het volgende:
Palestijnen terroristen, maar Oekraniers zijn helden hahahahahaa
Ze vechten niet eens in de naam van de islam, maar om hun grond en basisrechten.
Ik ken persoonlijk Palestijnen en wat je hoort is schrijnend. Oma’s die uit huis worden gezet, in het huis waar ze nota bene geboren zijn, omdat een zionist besloten heeft er te willen wonen, amper tot geen elektriciteit,…..
Zelfs Hitler was niet eens zo laf als de zionisten.
Dit is juist waar de Israëlische demonstratie gaat plaatsvinden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom plaats je die hier?
Ook dan een pro Israëlische demonstratie de webcam plaatsen? Is vandaag ook in Amsterdam.
Ahhhhhhhw. Hebben we ook een smiley van een vogeltje met een eierschaal op z’n koppie?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als Nederlands staatsburger heb je tegenwoordig geen recht meer op voorzieningen. Of in elk geval sta je achter aan de rij.
En wiens schuld is het dan? Israël dat door raketten verstopt in woonwijken beschoten wordt in hun eigen woonwijken, of Hamas dat de lokale Palestijnse bevolking doelbewust als menselijk schild gebruikt?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, Gaza is al aardig plat gebombardeerd hoor. Duizenden bommen en doden. Ivm een vermoeden van militaire zooi.
Natuurlijk hebben ze het recht zich te verdedigen.
Maar als ze zeggen dat het ergste nog moet komen geloof ik dat wel.
Vergis je niet. Die tendens is gaande. Alleen die gasten die die kant opgaan zou je liever hier willen houden. Hoogopgeleide ondernemende mensen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze hebben het duidelijk niet naar hun zin, ga dan lekker in een islamitisch wonen, niemand houdt je tegen.
Autochtonen kankeren ook de hele dag door op Nederland, net zo goed, het is niet altijd makkelijk om dan maar te verkassen als je je hele hebben en houwen hier hebt, toch?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja en? Als ze vinden dat alles aan dit land een kutland is, niemand dwingt je hier te blijven wonen? Kan net zo goed voor een autochtoon gelden.
Wie zegt dat het plan van de IDF is om "simplistisch alles plat te gooien"? Misschien hebben ze wel een plan wat dat nodig maakt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die erkent dat het een ingewikkelde situatie is. Absoluut. Maar simplistisch alles platgooien kan nooit de oplossing zijn. Zeker niet van een land wat zich neerzet als "de enige democratie van het midden-oosten".
Ik ben niet zo van de Godwins, maar snap niet dat een natie die de Holocaust heeft overleeft DIT kan doen.
Snap ik echt niet. Ik blijf dat stukje malse menselijkheid in mezelf aanspreken. Ik hoop dat anderen dit ook doen.²
Joh. Niet weer hè. Is er nog nieuws?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wiens schuld is het dan? Israël dat door raketten verstopt in woonwijken beschoten wordt in hun eigen woonwijken, of Hamas dat de lokale Palestijnse bevolking doelbewust als menselijk schild gebruikt?
Ik hou van Nederland, want ben tenslotte een mix van 2 culturen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zeg niks dat mensen moet oprotten ofzo, we hebben die mensen zelf ooit binnen gehaald. Maar waarom zo vijandig tegen over Nederland als land als nakomeling. Waarom zoveel haat? Als je jou post ook altijd ziet dan heb je eerder een hekel aan Nederland.
Hoe vind je zelf dat je Egyptische broeders met de Palestijnen om gaan? Ze houden voorlopig hun grenzen dicht.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergis je niet. Die tendens is gaande. Alleen die gasten die die kant opgaan zou je liever hier willen houden. Hoogopgeleide ondernemende mensen.²
Wat is hun motivatie? De "racistische" reactie op het broederlijke tuig of het broederlijke tuig zelf?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergis je niet. Die tendens is gaande. Alleen die gasten die die kant opgaan zou je liever hier willen houden. Hoogopgeleide ondernemende mensen.²
Ik heb moeite met het woordje 'ze'quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze hebben het duidelijk niet naar hun zin, ga dan lekker in een islamitisch wonen, niemand houdt je tegen.
Voor een genocide moet de intentie gericht zijn op vernietigen van een bevolkingsgroep. Dat is een hele hoge drempel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De bezetting is nog tot daar aan toe.
Hoewel daar mensen bij uit huizen gezet worden en geweld gebruikt worden. En deze kolonisten met grote regelmaat (zo goed als dagelijks) misdaden begaan tegen Palestijnen.
Maar dat is geen terreur en geen genocide.
Echter de stap die Israël nu genomen heeft is gewoon een heel gebied uitroeien en platgooien.
Alle levensbehoeften worden afgesneden.
Dat is niet anders te omschrijven dan terreur en zelfs genocide.
Had je wat meer je best gedaan op school had je niet eens van voorzieningen gebruik moeten maken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als Nederlands staatsburger heb je tegenwoordig geen recht meer op voorzieningen. Of in elk geval sta je achter aan de rij.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik hou van Nederland, want ben tenslotte een mix van 2 culturen.
Echter hou ik absoluut niet van rechts en dit wordt hier alleen maar groter.
Gelukkig is het statistisch wel bewezen dat mensen die extreem-rechts stemmen laag/lager opgeleid zijn. Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Iemand die goed in z’n vel zit kan niet iemand haten zonder reden.
De president is een Israëlische marionet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe vind je zelf dat je Egyptische broeders met de Palestijnen om gaan? Ze houden voorlopig hun grenzen dicht.
Nee, daarvan willen we juist dat ze naar hun eigen land gaan en dat welvarend maken, zodat ook de rotzooi liever daar blijft.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen stemmen niet "extreem" rechts omdat ze dom zijn, mensen stemmen rechts omdat ze wonen in sociale buurten die ze radicaal hebben zien veranderen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik hou van Nederland, want ben tenslotte een mix van 2 culturen.
Echter hou ik absoluut niet van rechts en dit wordt hier alleen maar groter.
Gelukkig is het statistisch wel bewezen dat mensen die extreem-rechts stemmen laag/lager opgeleid zijn. Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Iemand die goed in z’n vel zit kan niet iemand haten zonder reden.
Als je zegt dat Israël het recht heeft om zich te verdedigen, aanvaard je natuurlijk ook dat er als een consequentie burgerslachtoffers vallen. Dan is het niet eerlijk om Israël te bekritiseren dat ze zogenaamde burgerdoelwitten aanvallen. Als er raketten in een school opgeslagen liggen, is het geen school maar een militair gebouw. Als er een munitieopslag in de kelder van een wontoren is, is het geen woontoren, maar een militair gebouw.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Joh. Niet weer hè. Is er nog nieuws?
Die is al altijd hermetisch afgesloten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe vind je zelf dat je Egyptische broeders met de Palestijnen om gaan? Ze houden voorlopig hun grenzen dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |