Het is geen Elfstedentocht hequote:Op zondag 15 oktober 2023 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Als ik de weerberichten zo bekijk, dan wordt het dinsdag pas acceptabel weer voor die invasie.
Eigenlijk erg ziek dat de weersomstandigheden een grotere factor zijn dan de humanitaire bij de planning.
Het feit dat je überhaupt kan protesteren, in dit vrije land.quote:
Ja leuk. Maar wat genocide is en wat het niet is wordt niet bepaald door Bansheeboy van FOK maar is een vrij strak omkaderd juridisch concept.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bereid wat speelruimte toe te voegen aan de term. Kijk naar de uitwerking. Wat hebben de acties tot gevolg. Dan kan de intentie me daadwerkelijk aan mijn malse achtwerk roesten.²
Durven ze toch niet of ze moeten het heel erg bont makenquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie een paar zorgmeldingen staan daar. Die kinderen op de A12 kregen die ook aan hun broek, dus gelijke monniken...
Verkapt liefdesgebaarquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'dood aan america' moeten we zeker ook als een uitgestoken hand interpreteren
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.quote:
De Mart bij de finish.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.
Alle rayonhoofden de tunnel in tegen de kou.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar checkpoints onderweg voor een stempel.. klunen bij Ramallah.. wat ingestorte gebouwen om te omzeilen.. het laatste rechte stuk naar het zuiden is wel een makkie als de wind goed staat.
Ik zal mezelf vast overschatten. Maar als het netto resultaat straks toch een ethnic cleansing is kan de exacte definitie van die term en de intentie me niet zo heel veel schelen. Zo eerlijk wil ik wel zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar wat genocide is en wat het niet is wordt niet bepaald door Bansheeboy van FOK maar is een vrij strak omkaderd juridisch concept.
Het is gewoon bizar dat dit soort kreten geuit kunnen worden in Amsterdam. Ik zie niet dat er wordt ingegrepen.quote:
Wat is J2?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
De J2 van Israelische leger leger snapt dat dus wel, dit itt tot de Russische toen ze Kiev wel even wilden innemen...
Daarom doe je een gedegen WTK (Weer/Terrein/Klimaat) studie voor elke militaire actie.
Een etnische zuivering is wat anders dan een genocide. Die definitie is ruimer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal mezelf vast overschatten. Maar als het netto resultaat straks toch een ethnic cleansing is kan de exacte definitie van die term en de intentie me niet zo heel veel schelen. Zo eerlijk wil ik wel zijn.²
En al die lui gaan weer roepen dat Israël minstens even slecht is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:06 schreef capricia het volgende:
En we gaan weer los.![]()
Israël schakelt hierna weer al die raketinstallaties uit.
En Hamas zorgt dat er burgers zitten. En zo krijgen we weer dat nodeloze bloedvergieten van Palestijnse levens.
[ twitter ]
Niet helemaal mee eens. Zelf ben ik namelijk geen sociaal dier. Dus dit is iets waarmee je wordt geconfronteerd tijdens het opgroeien. Die kinderen bij de optocht vandaag in A'dam zullen niet zelf voor de palestijnen zijn, maar dat krijgen ze mee van hun ouders.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen zijn sociale dieren. Het zal met alles te maken hebben wat je noemt. Ook de neiging hebben om iets te willen doen. Dus actief i.p.v. passief. Terwijl een passieve houding soms beter is.²
Ja, want je mag jezelf niet verdedigen tegen raketaanvallen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En al die lui gaan weer roepen dat Israël minstens even slecht is.
Abbas heeft toch niet veel invloed in (en op) Gaza? Wat kan hij doen? Hamas bewegen de wapens neer te leggen of iets anders? De burgerbevolking in Gaza oproepen om in opstand te komen tegen Hamas?quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:02 schreef capricia het volgende:
Is er eigenlijk geen normale Palestijnse woordvoerder? Abbas of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |