abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210962511
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:12 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze zijn voor alles afhankelijk van Israël, water, elektra etc. :')
Wat een zionistische monsters zijn het toch ook, die Israeli's...
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:16:27 #77
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210962525
Lekker bidden
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:17:41 #79
267549 n00biedoobiedoo
we gaan voor een ok26
pi_210962532
quote:
Steve O+
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:17:42 #80
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210962533
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-collegas~a9ac7026/

quote:
Artsen zonder Grenzen blijft bij patiënten in noorden van Gaza: ‘We krijgen afscheidsberichtjes van collega’s’

De Palestijnse dokters van Artsen zonder Grenzen blijven bij hun patiënten in de ziekenhuizen in het noorden van Gaza. Het lukt ze niet om het hospitaal te evacueren, vertelt hun Nederlandse collega Frederieke van Dongen die in het oosten van Jeruzalem werkt. ,,Alle bedden in het zuiden zijn vol. Waar zouden ze naartoe moeten?’’
Als dit zo gaat lopen als we denk ik allemaal wel vrezen verwacht ik hoop ik op een heftige internationale reactie richting Israël, dit kan zo niet gaan... gewoon niet
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210962545
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:12 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze zijn voor alles afhankelijk van Israël, water, elektra etc. :')
En het verderfelijke westen. Zo ongeveer de hele bureaucratie van de Palestijnen wordt door de EU gefinancierd.

Blair heeft gelijk, ook het Westen moet fundamenteel anders kijken naar dit conflict. Zal mij alleen niet verbazen als de uitkomst een Europese variant wordt van America First. En dan richting het gehele midden oosten, alleen nog bemoeienis bij een direct eigen geopolitiek belang. Verder zoekt men het uit, de Arabische Liga ondersteunt elkaar maar. Israël houdt militaire steun van de VS dus die redden het wel.
pi_210962560
quote:
10s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Die zal binnenkort geraakt worden door een 'verdwaalde raket'

RIP -O-
Gelukkig hebben we de vrije pers onder Hamas nog. Daar kan je geeneens RIP van zeggen.
pi_210962561
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dat is het verschil, van Israël kun je een werkend justitieel systeem en krijgsraad verwachten, bij hamas heb je die hoop niet eens
Zeer triest de slachtoffers die vallen aan beide kanten door extreme beslissingen
pi_210962566
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210962569
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als dit zo gaat lopen als we denk ik allemaal wel vrezen verwacht ik hoop ik op een heftige internationale reactie richting Israël, dit kan zo niet gaan... gewoon niet
Er zou ergens een corridor mogelijk moeten zijn ja. Dit is onmenselijk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2023 @ 17:21:39 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210962571
quote:
[..]
Als dit zo gaat lopen als we denk ik allemaal wel vrezen verwacht ik een heftige internationale reactie richting Israël, dit kan zo niet gaan... gewoon niet
We weten nog niet wat Israël gaat doen. Zoals ik gisteren al zei; de enige echte oplossing is heel Gaza platbombarderen, maar dat zal vast en zeker zelfs voor Israël veel te ver gaan. Een realistisch alternatief is een grondinvasie en van binnenuit alles schoonvegen, dan wil je ook dat zo veel mogelijk burgers uit het gebied zijn, maar zijn de achtergebleven burgers wel veiliger.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:21:51 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210962572
quote:
[..]
Het is bizar dat regeringsleiders zoals Rutte en von der Leijen aan Netanyahu gewoon ‘Carte blanche hebben gegeven na alle uitspraken van zijn regering. Of tenminste niet heel duidelijk tot matiging hebben opgeroepen. Sommige van die uitspraken gingen extreem ver.
The End Times are wild
pi_210962574
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Er zou ergens een corridor mogelijk moeten zijn ja. Dit is onmenselijk.
Tja, hoe voorkom je dat Hamas daar geen gebruik van maakt?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:22:39 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210962576
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]

Eckte democratie daar, hiep hoi Israël.
Niemand beweert dat hier. Israël heeft een heel andere mentaliteit dan Europa.
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:23:44 #90
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210962588
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
En het verderfelijke westen. Zo ongeveer de hele bureaucratie van de Palestijnen wordt door de EU gefinancierd.

Blair heeft gelijk, ook het Westen moet fundamenteel anders kijken naar dit conflict. Zal mij alleen niet verbazen als de uitkomst een Europese variant wordt van America First. En dan richting het gehele midden oosten, alleen nog bemoeienis bij een direct eigen geopolitiek belang. Verder zoekt men het uit, de Arabische Liga ondersteunt elkaar maar. Israël houdt militaire steun van de VS dus die redden het wel.
ja dat is ook iets dat ik als verwende Nederlander gewoon niet snap, er had ook geïnvesteerd kunnen worden in een opbouwende economie en buurmanschap. Dat je elkaar volkomen randgekkies vindt is gewoon helemaal ok, maar als je onderling afhankelijk bent is het toch slimmer om gewoon een overeenkomst te sluiten in plaats van elkaar proberen uit te roeien.

En ik blijf erbij, waarom krijgen de palestijnen zoveel aandacht en de oeigoeren en de vele andere aanstaand uitgeroeide islamitische stammen in jemen en weet ik waar niet

Waarom zijn zij het niet waard om gillend op straat een vlag op te eten?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2023 @ 17:23:47 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210962589
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is bizar dat regeringsleiders zoals Rutte en von der Leijen aan Netanyahu gewoon ‘Carte blanche hebben gegeven na alle uitspraken van zijn regering. Of tenminste niet heel duidelijk tot matiging hebben opgeroepen. Sommige van die uitspraken gingen extreem ver.
Nee, regeringsleiders gaan in het openbaar over invasieplannen praten, wat denk je zelf? Ik kan je bijna garanderen dat "doe niets stoms" gewoon gezegd is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210962594
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We weten nog niet wat Israël gaat doen. Zoals ik gisteren al zei; de enige echte oplossing is heel Gaza platbombarderen, maar dat zal vast en zeker zelfs voor Israël veel te ver gaan. Een realistisch alternatief is een grondinvasie en van binnenuit alles schoonvegen, dan wil je ook dat zo veel mogelijk burgers uit het gebied zijn, maar zijn de achtergebleven burgers wel veiliger.
Ik had ondertussen ook wel verwacht dat er een roep om VN vredesmacht zou zijn. Stel een DMZ in, ontwapen Hamas, breng voedsel en medicijnen etc.
pi_210962598
quote:

[..]
Had niet anders verwacht van die drol die Mark Rutte heet
pi_210962599
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ik had ondertussen ook wel verwacht dat er een roep om VN vredesmacht zou zijn. Stel een DMZ in, ontwapen Hamas, breng voedsel en medicijnen etc.
Ja, Hamas gaat zich laten ontwapenen door de VN. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 oktober 2023 @ 17:24:56 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210962600
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tja, hoe voorkom je dat Hamas daar geen gebruik van maakt?
Voorkomen dat Hamas er geen gebruik van maakt moet je juist níet doen, me dunkt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210962602
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb toch wel een beetje moeite met steun uitspreken een paar dagen na een terroristische slachtpartij.
Het is het toonbeeld van haat.

Anders valt het niet te verklaren dat deze mensen terroristen steunen.

We hebben ISIS meegemaakt, dus we weten dat het kan en dat het leeft...
Intolerant voor intolerantie
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2023 @ 17:25:19 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210962604
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Die VN vredesmacht is daar niet voor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:25:59 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210962608
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sowieso is dat alleen een oplossing voor dit specifieke hamas probleem dan.Stel Israel zou echt een parkeerplaats maken van Gaza, dan zou de westbank ook woest worden, dus dan zal daar in de loop der jaren waarschijnlijk een 2e hamas ontstaan. En zo blijf je bezig.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210962611
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja dat is ook iets dat ik als verwende Nederlander gewoon niet snap, er had ook geïnvesteerd kunnen worden in een opbouwende economie en buurmanschap. Dat je elkaar volkomen randgekkies vindt is gewoon helemaal ok, maar als je onderling afhankelijk bent is het toch slimmer om gewoon een overeenkomst te sluiten in plaats van elkaar proberen uit te roeien.

En ik blijf erbij, waarom krijgen de palestijnen zoveel aandacht en de oeigoeren en de vele andere aanstaand uitgeroeide islamitische stammen in jemen en weet ik waar niet

Waarom zijn zij het niet waard om gillend op straat een vlag op te eten?
Omdat iedereen banger is van China dan van Israël.
pi_210962612
quote:

[..]
En in wat voor mate denk je dat de Israëli's zich zullen lijden door wat Mark Rutte van de situatie vindt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')