Ah je bent je voornemen Israël normaal te spellen alweer vergeten. Wees een vent en zeg gewoon expliciet wat je hier allemaal tussen de regels door probeert te zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de emotie vanwege het leed van de Palestijnen, een volk met wie ze common grounds hebben, kan ik me goed voorstellen dat ze niet eens denken aan de gegijzelden. Als het niet eens eerste prioriteit is voor Istaël. Dan kun je het helemaal niet verwachten van de emotioneel met de Palestijnen verbonden sympathisanten.
Troost je met de gedachte dat ik je posts wel op waarde inschat en waardeer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]ok, is goed man...
hemellief
nee hoor bij mij krijgt het lam dat terug zal keren als leeuw allerhande vervoermiddelen en bestemmingen, ik ben daar echt heel vrij in.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef Tjoent het volgende:
Jezus Christus gaat toch altijd te paard![]()
En ja, overduidelijke troll.
Maar hey guys
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat Steve wakker is.
Zou je denken. Ik zit echter niet dicht genoeg bij het vuur om uit te sluiten dat ze niet en en doen. Jij wel?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamas had van dat geld ook de bevolking van Gaza kunnen helpen maar dat komt niet in ze op.
Want? Wapens zijn bederfelijke waar?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en in de gaza heeft HAMAS nog veel meer, dus ik zou maar ff een week ot ff twee, drie wachten met de GAZA in gaan
of een maand
Ik ben een razende gek helaasquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ik je posts wel op waarde inschat en waardeer.
troost je met de gedachte dat ik je posts wel op waarde inschat en waardeerquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah je bent je voornemen Israël normaal te spellen alweer vergeten. Wees een vent en zeg gewoon expliciet wat je hier allemaal tussen de regels door probeert te zeggen.
Steve de verslaggever of Steve de haan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef Tjoent het volgende:
Jezus Christus gaat toch altijd te paard![]()
En ja, overduidelijke troll.
Maar hey guys
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat Steve wakker is.
Wat is de waarde dan? Trol account, extremist?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
troost je met de gedachte dat ik je posts wel op waarde inschat en waardeer
voedsel en water wel en hygiene is ook niet alles onder de grond zonder toilets en douchesquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Want? Wapens zijn bederfelijke waar?
Ik kan niet duidelijker zijn dan ik nu doe. Normaal gooi ik er nog wat duidingen achteraan. Maar dat is niet helemaal gewenst. Ik heb dat al gereduceerd 1 tot 10.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah je bent je voornemen Israël normaal te spellen alweer vergeten. Wees een vent en zeg gewoon expliciet wat je hier allemaal tussen de regels door probeert te zeggen.
Nee bedoeld JOU als user.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is de waarde dan? Trol account, extremist?
Die graaf je op natuurlijk, kun je rakketten van maken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar had je een goed drinkwatervoorziening en elektriciteitscentrale van kunnen bouwen.
Die eerstequote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Steve de verslaggever of Steve de haan?
ik denk dat een kalibratie van je instrumenten geen gek idee isquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan niet duidelijker zijn dan ik nu doe. Normaal gooi ik er nog wat duidingen achteraan. Maar dat is niet helemaal gewenst. Ik heb dat al gereduceerd 1 tot 10.²
Ze zijn voor alles afhankelijk van Israël, water, elektra etc.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je denken. Ik zit echter niet dicht genoeg bij het vuur om uit te sluiten dat ze niet en en doen. Jij wel?²
Dit zal wel aangepakt worden. Niemand zegt dat Israël perfect is. Gelukkig zijn er daar ook demonstraties tegen de werkwijze van bibi. Als je perfectie verwacht dan ben je eeuwig teleurgesteld.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Eckte democratie daar, hiep hoi Israël.
Wat heb je aan een drinkwatervoorziening en elektriciteitscentrales wanneer je ook wapens kunt kopen en Hamas miljonairs kunt spekken?quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar had je een goed drinkwatervoorziening en elektriciteitscentrale van kunnen bouwen.
Oh ah zo. Verkeerd gelezen, excuusquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee bedoeld JOU als user.
Er komt wat zinnigs uit.
Negeer die andere trollen
Dat is het verschil, van Israël kun je een werkend justitieel systeem en krijgsraad verwachten, bij hamas heb je die hoop niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit zal wel aangepakt worden. Niemand zegt dat Israël perfect is. Gelukkig zijn er daar ook demonstraties tegen de werkwijze van bibi. Als je perfectie verwacht dan ben je eeuwig teleurgesteld.
Op een van de livestreams was er een haan die elke keer aan het kraaien was ergens in noord Gaza. Mensen in de chat noemde de haan Steve. Op het YouTube kanaal gingen ze mokken en T-shirts verkopen van Steve de haan. Maar die stream was gisteren uitgegaan. Denk dat die gasten ook maar veiligheid hebben opgezocht, misschien hebben ze ook nog wat spul verkocht en wat geld eraan verdiend....quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:11 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die eerste![]()
Steve de Haan is mij even ontgaan
Die zal binnenkort geraakt worden door een 'verdwaalde raket'quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:10 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Eckte democratie daar, hiep hoi Israël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |