Ik zeg notabene in die post dat ik die marge laat.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:57 schreef Qarrad het volgende:
Volgens mij zit die gewenste marge van jou vooral aan één kant, of niet?
ik ben altijd wel redelijk positief gestemd over de gemiddelde mens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vraag me af hoe het gaat met de mensen die zijn gegijzeld en de mensen die achter zijn gebleven in Gaza in het ziekenhuis en omdat ze niet weg konden komen uit noord Gaza.
Het lijkt mij ook niet een oproep om de gegijzelden vrij te laten en een eerste stap naar vrede te zetten. Want die boodschap hoorde je al zoveel vandaag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Roep ik ook meer dan 150 keer per dag. Het idee dat het een oorlogskreet zou zijn is niet correct.²
Achterlijk wil ik niet zeggen. Begrijpelijk ok. Onverstandig en niet wijs? Ja. Waarom? Door de beeldvorming. Het leidt af van de zaak waarvoor ze strijden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:58 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
volkomen achterlijk, en niet slim ook. De massa is getuige.
Ik reageer niet op deze absoluut gevaarlijke en vooral compleet geschifte fundamentalist, doe dat ook, dit soort geluid moet je zeker niet quoten. Het is of een troll, dat hoop ik...quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is wraaak en in wraak is alles geoorloofd
Kan ik me heel goed voorstellen. Weet je wat goed helpt? Is uitzoomen en de volledige situatie analyseren. Dan valt het allemaal wel mee. Werkt als een soort paracetamol daartegen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb toch wel een beetje moeite met steun uitspreken een paar dagen na een terroristische slachtpartij.
gaan we weer, intimidatie en geweld zijn geen optie hier in dit deel van de wereld, ok?quote:
Het is een toetsenbordheld maar qua gedachtengoed een wolf in schaapskleren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh dus omdat de nationale vlag van een land bij een groep slecht valt, dan moeten we daar allemaal rekening mee houden, maar we moeten ook allemaal rare leuzen door de vingers zien met een "marge".
Volgens mij zit die gewenste marge van jou vooral aan één kant, of niet?
Ik vermoed dat hij een troll is. Wel een goede.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
gaan we weer, intimidatie en geweld zijn geen optie hier in dit deel van de wereld, ok?
Als je dat echt niet snapt raad ik je echt aan te kijken of er geen leukere landen voor je zijn, Iran bijvoorbeeld
jezus christus in een tank naar warschau, hoe vaak ben jij op je hoofd gevallen als baby?
Ja en ik laat me triggeren he godtieves kutfok! allesquote:
In de emotie vanwege het leed van de Palestijnen, een volk met wie ze common grounds hebben, kan ik me goed voorstellen dat ze niet eens denken aan de gegijzelden. Als het niet eens eerste prioriteit is voor Istaël. Dan kun je het helemaal niet verwachten van de emotioneel met de Palestijnen verbonden sympathisanten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet een oproep om de gegijzelden vrij te laten en een eerste stap naar vrede te zetten. Want die boodschap hoorde je al zoveel vandaag.
Ik begrijp dat ze Allah is Groot roepen. Daar verwijst mijn begrip naar. Lees het even goed en kom daarna terug met excuses. Ik zal ze aanvaarden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
gaan we weer, intimidatie en geweld zijn geen optie hier in dit deel van de wereld, ok?
Dus die aanval was nog groter gepland dan ie uiteindelijk geworden is?quote:
Nou, het is wel 1 van de betere trollen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja en ik laat me triggeren he godtieves kutfok! alles
hihi
Je moet het grote plaatje zien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb toch wel een beetje moeite met steun uitspreken een paar dagen na een terroristische slachtpartij.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze Allah is Groot roepen. Daar verwijst mijn begrip naar. Lees het even goed en kom daarna terug met excuses. Ik zal ze aanvaarden.²
en in de gaza heeft HAMAS nog veel meer, dus ik zou maar ff een week ot ff twee, drie wachten met de GAZA in gaanquote:
De haan of..quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:07 schreef Tjoent het volgende:
Jezus Christus gaat toch altijd te paard![]()
En ja, overduidelijke troll.
Maar hey guys
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat Steve wakker is.
Hamas had van dat geld ook de bevolking van Gaza kunnen helpen maar dat komt niet in ze op.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus die aanval was nog groter gepland dan ie uiteindelijk geworden is?
Juist, precies zoals ik er in staquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet het grote plaatje zien.
Je kunt gewoon voor een vrij Palestina zijn en tegelijkertijd de aanslagen en methodes van Hamas zwaar veroordelen.
De nuance lijkt een beetje zoek te zijn hier en daar.
Wellicht in islamitische landen. Denk dat daar een deel van het probleem ligt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel man. Ik laat het je notabene zien. Alleen je moet ook wel willen weg maneuvreren van jouw start- en standpunt. Anders ga je het inderdaad niet zien. Om kort te gaan: een Hamas vlag zou je als tegengeluid kunnen opvangen, de zekerheid van onderschrijven dat ze voor terreur zijn is een valse zekerheid. Dus laat die marge.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |