SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Lekker danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is Zwab z'n nieuwe ding blijkbaar, brandjes veroorzaken.
het NIET willen hebben van kinderen (waarbij je zelf een aantoonbare medische achtergrond hebt!) doen ze al moeilijk over als je geen 40+ bentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
In die categorie, als je je eieren laat invriezen vanwege wat voor reden dan ook, heb je toestemming nodig om ze weer te gebruiken. Gaan ze kijken of je geschikt bent als ouder enzo.![]()
Verder kan elke mongool een kind verwekken maar stel je voor dat mensen die wegens medische redenen eieren moeten invriezen zelf mogen beslissen
Ik zit mobiel.quote:
Voor vrouwen wel ja. Voor mannen is het bij 30+ formulier invullen en wachten tot je ingepland bent. Maar dat is zonder aantoonbare medische achtergrond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
het NIET willen hebben van kinderen (waarbij je zelf een aantoonbare medische achtergrond hebt!) doen ze al moeilijk over als je geen 40+ bent
Klopt ja, ik loop de hele tijd vrouwen van me af te slaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
het NIET willen hebben van kinderen (waarbij je zelf een aantoonbare medische achtergrond hebt!) doen ze al moeilijk over als je geen 40+ bent
Bakkes gepofte aardappelquote:
Die tik tegen m'n wang deed best pijn jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, ik loop de hele tijd vrouwen van me af te slaan
Hoorde dat hij bij Liesje een stuk metaal in haar neus geslagen heeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die tik tegen m'n wang deed best pijn ja
Dalek ff kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:03 schreef LTVDK het volgende:
LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18
Mensen komen vanuit het buitenland naar hier om euthanesie te plegen. Dus denk dat Nederland niet perse het beste land is. Maar ook niet het slechtste nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Dom gewauwel op internet = dom gewauwel, Nederland is het beste land ter wereld als het gaat om een doodswens, afgelopen week nog een lichamelijk gezonde jonge man van 31 die euthanasie heeft laten plegen, in apenlanden als Italië opereren ze nog wel 105-jarige omaatjes voor een nieuwe heup met een doodswens omdat ze vinden dat het Gods wil is om iemand tot zich te roepen.
En JIJ of all places komt daar even een mening over hebben wou je zeggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Dom gewauwel op internet = dom gewauwel, Nederland is het beste land ter wereld als het gaat om een doodswens, afgelopen week nog een lichamelijk gezonde jonge man van 31 die euthanasie heeft laten plegen, in apenlanden als Italië opereren ze nog wel 105-jarige omaatjes voor een nieuwe heup met een doodswens omdat ze vinden dat het Gods wil is om iemand tot zich te roepen.
niet bij mij hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit mobiel.
[..]
Voor vrouwen wel ja. Voor mannen is het bij 30+ formulier invullen en wachten tot je ingepland bent. Maar dat is zonder aantoonbare medische achtergrond.
Dat ligt meer aan die mensen zelf dan aan ons zorgsysteem.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen komen vanuit het buitenland naar hier om euthanesie te plegen. Dus denk dat Nederland niet perse het beste land is. Maar ook niet het slechtste nee.
Maar dat mensen nog van flats en voor treinen moeten springen geeft wel aan dat het beter kan.
Ja die was er nog wat erger aan toe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoorde dat hij bij Liesje een stuk metaal in haar neus geslagen heeft
BAM!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoorde dat hij bij Liesje een stuk metaal in haar neus geslagen heeft
ouderdom heeft toch zo z'n voordelen danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, ik loop de hele tijd vrouwen van me af te slaan
Ja?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En JIJ of all places komt daar even een mening over hebben wou je zeggen
oehquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:03 schreef LTVDK het volgende:
LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18
Die mensen hou je altijd, het systeem kan aangepast worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan die mensen zelf dan aan ons zorgsysteem.
Misschien juist door je medische achtergrondquote:
wellicht, maar hoe dan ook belachelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien juist door je medische achtergrond
Heb hem zo kort als mogelijk proberen te houdenquote:
Ik moet altijd denken aan de ietwat zonderlinge dronkaard die ik ooit zag in een documentaire die echt perse dood wilde in Ierland maar ja dat is daar een doodzonde, dus hij wierp zich maar voor de trein (op zich wel knap in Ierland met hun spoornet), hij overleefde het minus zijn benen, werd verliefd op een zustertje in het ziekenhuis, trouwde met haar en zat daar volmaakt gelukkig in een rolstoel zonder benen, gekte is een raar ding.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mensen hou je altijd, het systeem kan aangepast worden.
Lekker elkaar onder hoesten en proestenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Nou, Gergi is ook ziek dus ik hoef niet meer in kwarantaine.
Heerlie de peerlie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker elkaar onder hoesten en proesten
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het etenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:13 schreef kwiwi het volgende:
Is @:cherrylips eigenlijk al gespot vandaag?
Okidoki. De sociale controle dienst is weer tevreden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het eten
hoe is het met dr badkamer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het eten
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze geven die doctoraten ook maar gewoon aan alles en iedereen tegenwoordig zeg.
Die is nog niet afquote:
Waarom zit je in de treinquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver
Kinderen in de trein
Jammer dat de ramen niet meer open kunnen
Kinderlosigkeit macht frei.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver
Kinderen in de trein
Jammer dat de ramen niet meer open kunnen
Treinsurfen is een stuk lastiger geworden nadat ze alle beugels aan de buitenkant er afgeschroefd hebben.quote:
Omdat lopen te ver isquote:
Oddly specificquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:32 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met tatoeages eten altijd zo vies.
Verloren zaakquote:
Okequote:
4evermilieubewusteyedquote:
Bedankt voor je inspiratie zus, nu kan ik even zonder schuldgevoel naar de chineesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
Superveel kms met de schoen gereden
En vlees gegeten
Helaas
Zolang je geen kinderen op de wereld zet is dat allemaal prima forgivablequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
En vlees gegeten
Helaas
quote:
Brrrrr andere mensenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen in het gekkenhuis vindt de andere mensen om zich heen maar raar.
Mag ik mee? Mijn CO2 voetafdruk is nu toch al super grootquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor je inspiratie zus, nu kan ik even zonder schuldgevoel naar de chinees
Ik was het niet van planquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang je geen kinderen op de wereld zet is dat allemaal prima forgivable
Ja ik scoor ook niet al te best.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
En vlees gegeten
Helaas
+ kindersquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef essnhills het volgende:
Kippedijfilet is zoveel lekkerder dan kipfilet
Je bestaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:45 schreef essnhills het volgende:
Ik doe helemaal niets
Ga nergens heen
Eet wel vlees
Opzich redelijk milieubewust bezig dan
Ik eet niet elke dag vlees, dus ben al goed bezig. Maar helemaal stoppen met vlees, uh nee!quote:
Ik besta, dus ik ben milieubelastendquote:
Correct.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef essnhills het volgende:
Ja das ook een kunst opzichquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Maar manmanman kunnen een hoop mensen kipfilet ook gewoon niet goed bakken.Helemaal de tering in bakken totdat het gortdroog leer is.
Dit is allemaal waar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja das ook een kunst opzich
Maar kippedijfilet is veel makkelijker lekker te bereiden
En goed bereide kippedijfilet > godd bereide kipfilet
Sum ergo pollutoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik besta, dus ik ben milieubelastend
Goede filosofie wel
Maar stel je voor dat het niet gaar is!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Maar manmanman kunnen een hoop mensen kipfilet ook gewoon niet goed bakken.Helemaal de tering in bakken totdat het gortdroog leer is.
Nu kun je als je er geen verstand van hebt het dan beter nog even langer doorbakken met iets als kip. Maar toch..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat het niet gaar is!![]()
Mensen die niet weten dat je kip roze, ja roze niet glazig, kan eten![]()
Bij Simonis?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:53 schreef Haags het volgende:
Ik ga morgen een lekker visje scoren. Omnomnom
Oh dat wel ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu kun je als je er geen verstand van hebt het dan beter nog even langer doorbakken met iets als kip. Maar toch..
bahquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:53 schreef Haags het volgende:
Simonis ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:53 schreef Haags het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij Simonis?
[..]
Oh dat wel ja.
Nu wel weer zin om een hele kip te maken in de oven
3x gevlogen? je kwam ergens niet meer weg?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
En vlees gegeten
Helaas
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij Simonis?
[..]
Oh dat wel ja.
Nu wel weer zin om een hele kip te maken in de oven
Lees altijd graag maar de helftquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:29 schreef dud0r het volgende:
Ga je pm eens lezen![]()
Het staat er gewoon in
Franse kiep is ook lekkerder dan Nigeriaanse kiep.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef essnhills het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:03 schreef mschol het volgende:
[..]
3x gevlogen? je kwam ergens niet meer weg?
Ja he. Met rozemarijn, tijm, knoflook, sinaasappel, citroen en stapels boterquote:
Stadsgenotenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
FUCK YOU WITH A FUCKING ANCHOR
Ik ga naar Alestorm hier in de Effenaar
@:Uitstraling
@:IJsdraakje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhmmmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Wat een rare kleur lucht trouwens, lijkt wel pis met goedkope cognac.
isoleren lijkt me stap 1 tegen de kouquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:17 schreef Ama het volgende:
Ik wil niet zeuren over de kou de hele tijd maar het begint bij mijn bureau toch alweer af te koelen. Woningbouw zei zelf laatst ook dat ze niet goed weten wat ze met deze kamertjes moeten omdat het hier zo snel koud kan worden maar ook vies warm.
Ik begon er zelf niet eens over maar ze zitten er zelf schijnbaar ook beetje mee.
Lekker 15cm EPS schuim tegen alle binnenmuren en je woning 2x zo klein maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
isoleren lijkt me stap 1 tegen de kou
helpt ook om de warmte buiten te houden..
mja, dat of blauwbekken en torenhoge energierekeningen, wat jij wilt..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker 15cm EPS schuim tegen alle binnenmuren en je woning 2x zo klein maken.
Mijn punt is dat woningen niet altijd even makkelijk te isoleren zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat of blauwbekken en torenhoge energierekeningen, wat jij wilt..
Die man werkt in z'n eentje dus die is nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:22 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips hoe staat het met je badkamer? Al enig zicht op wanneer het af gaat zijn?
Hij staat er hoor LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18quote:
Een woningcorporatie die iets niet op de goedkoopst mogelijke niet-beunhaas manier wil doen is ook wel wat onrealistisch natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn punt is dat woningen niet altijd even makkelijk te isoleren zijn.
Vooral als je dat op een niet-beunhaas manier wilt doen als woningcorporatie.
Klaagde jij niet laatst dat er zo weinig Nederlands werd gesproken daar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:38 schreef Karzai het volgende:
Chics come and get me if you now where i are
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zitten nog echte amsterdammers, geen een of andere gay woke tentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klaagde jij niet laatst dat er zo weinig Nederlands werd gesproken daar?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
FUCK YOU WITH A FUCKING ANCHOR
Ik ga naar Alestorm hier in de Effenaar
@:Uitstraling
@:IJsdraakje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gaan slapenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
heb niet op werk gegeten , alleen een hotdog![]()
Dus moet nu nog eten
Hierzo LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he. Met rozemarijn, tijm, knoflook, sinaasappel, citroen en stapels boter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he. Met rozemarijn, tijm, knoflook, sinaasappel, citroen en stapels boter![]()
![]()
Ja dat was ie hier ook iddquote:
Vandaag bij het restaurant was het koekje bij de koffie natuurlijk een stukje kandijkoekquote:
is er nu nog wel wat te zien daar in de states?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierzo LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18
waar ben je?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:12 schreef Karzai het volgende:
Voel me wel eenzaam hier zit er een beetje bij zonder vrienden ga ook maar weer weg
Het is een vrij heel groot land, dus daar is nog meer dan genoeg te zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er nu nog wel wat te zien daar in de states?
ja maar ook wat jij leuk vindt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een vrij heel groot land, dus daar is nog meer dan genoeg te zien
Ja of gewoon niks eraan toevoegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
mwha, vind van niet.. maar als ik er last van heb is zo'n vrijdag of zaterdagavond het moment dat ik er het meest last ervan heb..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb het ook soms
heb jij het vaak schol?
Ja absoluut, zeker in het noorden en midden zal ik nog wel naar meer plekken willenquote:
Gegnorkt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of gewoon niks eraan toevoegen.
Mn vader ging kipfiltet bakken. Dus ik vroeg of het dan wel gekruid was, want dat hoort. Ja hoor, tuurlijk deed hij dat!
Toen kreeg ik een kipfilet zo blank dat het de lijstrekker van de FvD mocht worden. Blijkt dus dat hij peper en zout onder "kruiden" vond vallen
waarom niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, vind van niet.. maar als ik er last van heb is zo'n vrijdag of zaterdagavond het moment dat ik er het meest last ervan heb..
vroeger kon ik mij ook heel makkelijk op hobby's storten.. dat gaat niet zo makkelijk meer
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja absoluut, zeker in het noorden en midden zal ik nog wel naar meer plekken willen
Nee dat land is groot genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke gelukkignog niet uitgekeken dus :p
Volgens jaar gaat die met alligators worstelen in de Evergladesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke gelukkignog niet uitgekeken dus :p
das primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens jaar gaat die met alligators worstelen in de Everglades
Samen verorberen?quote:
Dat lijkt me nou best eens leuk om te proberenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens jaar gaat die met alligators worstelen in de Everglades
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
Doneren jullie allemaal een tientje zodat ik naar de hoeren kan gaan?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
Moet je me wel voeren, want ik mijn handen zijn dan al je krullen aan het kroelenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Samen verorberen?
[..]
Dat lijkt me nou best eens leuk om te proberen
[..]
[ afbeelding ]
Is dat een slang?quote:
Ik vind alligators enger dan beren hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je me wel voeren, want ik mijn handen zijn dan al je krullen aan het kroelen
Mocht van Lilakquote:
Wie?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
Oh mevrouw dud0r, zeg dat danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
niet weten wie lilak is![]()
@:loveislikeakiss
Als jij mij dan even een tientje kan doneren, zodat ik kan doneren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
Hasjiesj iedereen kent wel of heeft het een keertje gerookt, stickie draaien
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik ben saai.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb geen idee waar ik nu naar kijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Okequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je me wel voeren, want ik mijn handen zijn dan al je krullen aan het kroelen
Ik draaide nooit zelfquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Nou weet wel wie mevrouw dud0r is, maar die afkorting zei me niet zoveelquote:
Ach, crack kwam er ook pas van de week achter wie dimmy was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou weet wel wie mevrouw dud0r is, maar die afkorting zei me niet zoveel
Was van de week toch ook iemand die niet wist wie Gerrie was?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, crack kwam er ook pas van de week achter wie dimmy was.
Allemaal DOMME DOMME mensen hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was van de week toch ook iemand die niet wist wie Gerrie was?
Oke Leequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik houd maar mijn mond met al die afkortingen.
I can see clearly now, the rain has gone!quote:
Ja Elvi geloof ik, maar die is nog maar relatief kort hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was van de week toch ook iemand die niet wist wie Gerrie was?
Elvi Presliquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Elvi geloof ik, maar die is nog maar relatief kort hier.
Ja ok das ook weer zo, zijn hier nog wel meer rare naampjes natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl Elvi en CL elkaar ook irl ontmoet hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zei ik tochquote:
Zoals luitenant van de kaasquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok das ook weer zo, zijn hier nog wel meer rare naampjes natuurlijk
Heeft ze het waarschijnlijk niet over gerrie's gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terwijl Elvi en CL elkaar ook irl ontmoet hebben
Ik kan verklaren dat dat onderwerp niet genoemd is inderdaadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft ze het waarschijnlijk niet over gerrie's gehad
Ja met al je moeilijke afkortingenquote:
en om jou dom te noemen, dan ben je echt ver heen..quote:
Zou me dan ook weer niks verbazen als het daar wel over gingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft ze het waarschijnlijk niet over gerrie's gehad
Dat wordt eigenlijk alleen gebruikt door vrouwen als koosnaampje als ze of boos zijn of lief willen doenquote:
onwetend dan. Op 1000 km afstand mis je weleens wat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en om jou dom te noemen, dan ben je echt ver heen..
Maar alles uittypen is vermoeiendquote:
Alleen de kunst om te weten of het dan boos of lief gezegd wordtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt eigenlijk alleen gebruikt door vrouwen als koosnaampje als ze of boos zijn of lief willen doen
Als ik jou wil mentionen dan begin ik bijna altijd met @bos te typen om dan te bedenken dat die niet meer gaat werkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ben ook wel eens BV genoemd. Bossie vind ik toch leuker
@dud0rquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd voor een bijnamenlijst in de OP, hebben we een blauw iemand in de zaal die van de lijstjes is?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Raar eigenlijk, hebben we hier al bijnamen en dan geven we toch nog bijnamen aan mensen, soms zelfs twee.
Of tijgerquote:
Die heeft bij mij ook nooit gewerktquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik jou wil mentionen dan begin ik bijna altijd met @:bos te typen om dan te bedenken dat die niet meer gaat werken
Bos81 ofzo was het toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ook nooit gewerkt
Nee weet ik. Bos81 ofzo? Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ook nooit gewerkt
K esquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar alles uittypen is vermoeiend
Gelukkig heb ik dat meestal wel doorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen de kunst om te weten of het dan boos of lief gezegd wordt
Aan de bips?quote:
Dat is gewoon grachtengordel gezwetsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als dimmy met haar rare afkortingen
Nicequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:32 schreef Karzai het volgende:
Kut vloeitjes plakte niet goed maar ben niet verleerd een jointje te draaien
[ afbeelding ]
Nee die taal spreek ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als dimmy met haar rare afkortingen
Ja, jij hebt al een huis in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
tja sommige mensen werken zich dood voor een huis in zoetermeer of almere ik doe liever dit
Neequote:
Waarom pussy doen als je tijger kan zijnquote:
je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
tja sommige mensen werken zich dood voor een huis in zoetermeer of almere ik doe liever dit
Rip @Koen66quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
Niet roddelen over mij graagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was verre van de 100 procentjes.
En wat is dit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
Hoi phenoquote:
klopt ik heb heel massel gehad was wel al 17 jaar geleden, connectiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaar
Maken mensen op FOK! niet per se een probleem van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was verre van de 100 procentjes.
mooi tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt ik heb heel massel gehad was wel al 17 jaar geleden, connecties
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaar
Dat krijg ik niet eens als bruto loon per maandquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.
Rijke tata, als je dat kan missenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.
jezus wat moet die wel niet verdienen danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal US wel zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus wat moet die wel niet verdienen dan
Jezusquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt helemaal uit de hand met jou.quote:
Integendeel ben ik bang.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken mensen op FOK! niet per se een probleem van.
Dat betaal ik in een half jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet eens als bruto loon per maand
nee hoor ik heb alles in de hand juistquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Loopt helemaal uit de hand met jou.
Was vooral zijn vrouw die de centjes binnenharkt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus wat moet die wel niet verdienen dan
Rodelampenwerk? Het is toch Amsterdamquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was vooral zijn vrouw die de centjes binnenharkt.
En hoge rente oidquote:
zit je nog in de kwiwikamer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Lekker hoor, koorts. Net dikke sokken en fleecetrui in bed aangetrokken, en nu kan ik weer alles uittrekkenWordt een drukke nacht zo.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Lekker hoor, koorts. Net dikke sokken en fleecetrui in bed aangetrokken, en nu kan ik weer alles uittrekkenWordt een drukke nacht zo.
Ik in 10 maanden ofzoquote:
Ze worden meestal minder betaald dan mannen om de een of andere vage redenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch ook wel succesvol zijn zonder hoer te zijn?
Hmmm. Ik had deze posts andersom verwachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch ook wel succesvol zijn zonder hoer te zijn?
Onderhoud een paar websites en hoeft er niet voor uit de kleren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rodelampenwerk? Het is toch Amsterdam
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderhoud een paar websites en hoeft er niet voor uit de kleren.
Ja jij hebt eerder gekocht natuurlijkquote:
mwuahahahahquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi is inmiddels ook ziek dus het maakt niet meer uit
Dat doe ik ook, maar dan word ik onderbetaald. En ik moet wel uit de klerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderhoud een paar websites en hoeft er niet voor uit de kleren.
En niet in een veel te dure overpriced stadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij hebt eerder gekocht natuurlijk
wie van jullie 2 gaat zijn huis verkopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij hebt eerder gekocht natuurlijk
Jij doet wel rodelampenwerk?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dan word ik onderbetaald. En ik moet wel uit de kleren
Beterschap daarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi is inmiddels ook ziek dus het maakt niet meer uit
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm. Ik had deze posts andersom verwacht
quote:
Jij wilde dat niet doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |