Vandaag bij het restaurant was het koekje bij de koffie natuurlijk een stukje kandijkoekquote:
is er nu nog wel wat te zien daar in de states?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierzo LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18
waar ben je?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:12 schreef Karzai het volgende:
Voel me wel eenzaam hier zit er een beetje bij zonder vrienden ga ook maar weer weg
Het is een vrij heel groot land, dus daar is nog meer dan genoeg te zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er nu nog wel wat te zien daar in de states?
ja maar ook wat jij leuk vindt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een vrij heel groot land, dus daar is nog meer dan genoeg te zien
Ja of gewoon niks eraan toevoegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Maar manmanman kunnen een hoop mensen kipfilet ook gewoon niet goed bakken.Helemaal de tering in bakken totdat het gortdroog leer is.
mwha, vind van niet.. maar als ik er last van heb is zo'n vrijdag of zaterdagavond het moment dat ik er het meest last ervan heb..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb het ook soms
heb jij het vaak schol?
Ja absoluut, zeker in het noorden en midden zal ik nog wel naar meer plekken willenquote:
Gegnorkt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of gewoon niks eraan toevoegen.
Mn vader ging kipfiltet bakken. Dus ik vroeg of het dan wel gekruid was, want dat hoort. Ja hoor, tuurlijk deed hij dat!
Toen kreeg ik een kipfilet zo blank dat het de lijstrekker van de FvD mocht worden. Blijkt dus dat hij peper en zout onder "kruiden" vond vallen
waarom niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, vind van niet.. maar als ik er last van heb is zo'n vrijdag of zaterdagavond het moment dat ik er het meest last ervan heb..
vroeger kon ik mij ook heel makkelijk op hobby's storten.. dat gaat niet zo makkelijk meer
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja absoluut, zeker in het noorden en midden zal ik nog wel naar meer plekken willen
Nee dat land is groot genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke gelukkignog niet uitgekeken dus :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |