Okequote:
4evermilieubewusteyedquote:
Bedankt voor je inspiratie zus, nu kan ik even zonder schuldgevoel naar de chineesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
Superveel kms met de schoen gereden
En vlees gegeten
Helaas
Zolang je geen kinderen op de wereld zet is dat allemaal prima forgivablequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
En vlees gegeten
Helaas
quote:
Brrrrr andere mensenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen in het gekkenhuis vindt de andere mensen om zich heen maar raar.
Mag ik mee? Mijn CO2 voetafdruk is nu toch al super grootquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor je inspiratie zus, nu kan ik even zonder schuldgevoel naar de chinees
Ik was het niet van planquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang je geen kinderen op de wereld zet is dat allemaal prima forgivable
Ja ik scoor ook niet al te best.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
En vlees gegeten
Helaas
+ kindersquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef essnhills het volgende:
Kippedijfilet is zoveel lekkerder dan kipfilet
Je bestaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:45 schreef essnhills het volgende:
Ik doe helemaal niets
Ga nergens heen
Eet wel vlees
Opzich redelijk milieubewust bezig dan
Ik eet niet elke dag vlees, dus ben al goed bezig. Maar helemaal stoppen met vlees, uh nee!quote:
Ik besta, dus ik ben milieubelastendquote:
Correct.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef essnhills het volgende:
Ja das ook een kunst opzichquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Maar manmanman kunnen een hoop mensen kipfilet ook gewoon niet goed bakken.Helemaal de tering in bakken totdat het gortdroog leer is.
Dit is allemaal waar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja das ook een kunst opzich
Maar kippedijfilet is veel makkelijker lekker te bereiden
En goed bereide kippedijfilet > godd bereide kipfilet
Sum ergo pollutoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik besta, dus ik ben milieubelastend
Goede filosofie wel
Maar stel je voor dat het niet gaar is!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Maar manmanman kunnen een hoop mensen kipfilet ook gewoon niet goed bakken.Helemaal de tering in bakken totdat het gortdroog leer is.
Nu kun je als je er geen verstand van hebt het dan beter nog even langer doorbakken met iets als kip. Maar toch..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat het niet gaar is!![]()
Mensen die niet weten dat je kip roze, ja roze niet glazig, kan eten![]()
Bij Simonis?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:53 schreef Haags het volgende:
Ik ga morgen een lekker visje scoren. Omnomnom
Oh dat wel ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu kun je als je er geen verstand van hebt het dan beter nog even langer doorbakken met iets als kip. Maar toch..
bahquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:53 schreef Haags het volgende:
Simonis ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:53 schreef Haags het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij Simonis?
[..]
Oh dat wel ja.
Nu wel weer zin om een hele kip te maken in de oven
3x gevlogen? je kwam ergens niet meer weg?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
En vlees gegeten
Helaas
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij Simonis?
[..]
Oh dat wel ja.
Nu wel weer zin om een hele kip te maken in de oven
Lees altijd graag maar de helftquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:29 schreef dud0r het volgende:
Ga je pm eens lezen![]()
Het staat er gewoon in
Franse kiep is ook lekkerder dan Nigeriaanse kiep.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef essnhills het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:03 schreef mschol het volgende:
[..]
3x gevlogen? je kwam ergens niet meer weg?
Ja he. Met rozemarijn, tijm, knoflook, sinaasappel, citroen en stapels boterquote:
Stadsgenotenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
FUCK YOU WITH A FUCKING ANCHOR
Ik ga naar Alestorm hier in de Effenaar
@:Uitstraling
@:IJsdraakje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhmmmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Wat een rare kleur lucht trouwens, lijkt wel pis met goedkope cognac.
isoleren lijkt me stap 1 tegen de kouquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:17 schreef Ama het volgende:
Ik wil niet zeuren over de kou de hele tijd maar het begint bij mijn bureau toch alweer af te koelen. Woningbouw zei zelf laatst ook dat ze niet goed weten wat ze met deze kamertjes moeten omdat het hier zo snel koud kan worden maar ook vies warm.
Ik begon er zelf niet eens over maar ze zitten er zelf schijnbaar ook beetje mee.
Lekker 15cm EPS schuim tegen alle binnenmuren en je woning 2x zo klein maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
isoleren lijkt me stap 1 tegen de kou
helpt ook om de warmte buiten te houden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |