SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Lekker danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is Zwab z'n nieuwe ding blijkbaar, brandjes veroorzaken.
het NIET willen hebben van kinderen (waarbij je zelf een aantoonbare medische achtergrond hebt!) doen ze al moeilijk over als je geen 40+ bentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
In die categorie, als je je eieren laat invriezen vanwege wat voor reden dan ook, heb je toestemming nodig om ze weer te gebruiken. Gaan ze kijken of je geschikt bent als ouder enzo.![]()
Verder kan elke mongool een kind verwekken maar stel je voor dat mensen die wegens medische redenen eieren moeten invriezen zelf mogen beslissen
Ik zit mobiel.quote:
Voor vrouwen wel ja. Voor mannen is het bij 30+ formulier invullen en wachten tot je ingepland bent. Maar dat is zonder aantoonbare medische achtergrond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
het NIET willen hebben van kinderen (waarbij je zelf een aantoonbare medische achtergrond hebt!) doen ze al moeilijk over als je geen 40+ bent
Klopt ja, ik loop de hele tijd vrouwen van me af te slaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
het NIET willen hebben van kinderen (waarbij je zelf een aantoonbare medische achtergrond hebt!) doen ze al moeilijk over als je geen 40+ bent
Bakkes gepofte aardappelquote:
Die tik tegen m'n wang deed best pijn jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, ik loop de hele tijd vrouwen van me af te slaan
Hoorde dat hij bij Liesje een stuk metaal in haar neus geslagen heeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die tik tegen m'n wang deed best pijn ja
Dalek ff kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:03 schreef LTVDK het volgende:
LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18
Mensen komen vanuit het buitenland naar hier om euthanesie te plegen. Dus denk dat Nederland niet perse het beste land is. Maar ook niet het slechtste nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Dom gewauwel op internet = dom gewauwel, Nederland is het beste land ter wereld als het gaat om een doodswens, afgelopen week nog een lichamelijk gezonde jonge man van 31 die euthanasie heeft laten plegen, in apenlanden als Italië opereren ze nog wel 105-jarige omaatjes voor een nieuwe heup met een doodswens omdat ze vinden dat het Gods wil is om iemand tot zich te roepen.
En JIJ of all places komt daar even een mening over hebben wou je zeggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Dom gewauwel op internet = dom gewauwel, Nederland is het beste land ter wereld als het gaat om een doodswens, afgelopen week nog een lichamelijk gezonde jonge man van 31 die euthanasie heeft laten plegen, in apenlanden als Italië opereren ze nog wel 105-jarige omaatjes voor een nieuwe heup met een doodswens omdat ze vinden dat het Gods wil is om iemand tot zich te roepen.
niet bij mij hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit mobiel.
[..]
Voor vrouwen wel ja. Voor mannen is het bij 30+ formulier invullen en wachten tot je ingepland bent. Maar dat is zonder aantoonbare medische achtergrond.
Dat ligt meer aan die mensen zelf dan aan ons zorgsysteem.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen komen vanuit het buitenland naar hier om euthanesie te plegen. Dus denk dat Nederland niet perse het beste land is. Maar ook niet het slechtste nee.
Maar dat mensen nog van flats en voor treinen moeten springen geeft wel aan dat het beter kan.
Ja die was er nog wat erger aan toe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoorde dat hij bij Liesje een stuk metaal in haar neus geslagen heeft
BAM!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoorde dat hij bij Liesje een stuk metaal in haar neus geslagen heeft
ouderdom heeft toch zo z'n voordelen danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, ik loop de hele tijd vrouwen van me af te slaan
Ja?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En JIJ of all places komt daar even een mening over hebben wou je zeggen
oehquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:03 schreef LTVDK het volgende:
LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18
Die mensen hou je altijd, het systeem kan aangepast worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan die mensen zelf dan aan ons zorgsysteem.
Misschien juist door je medische achtergrondquote:
wellicht, maar hoe dan ook belachelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien juist door je medische achtergrond
Heb hem zo kort als mogelijk proberen te houdenquote:
Ik moet altijd denken aan de ietwat zonderlinge dronkaard die ik ooit zag in een documentaire die echt perse dood wilde in Ierland maar ja dat is daar een doodzonde, dus hij wierp zich maar voor de trein (op zich wel knap in Ierland met hun spoornet), hij overleefde het minus zijn benen, werd verliefd op een zustertje in het ziekenhuis, trouwde met haar en zat daar volmaakt gelukkig in een rolstoel zonder benen, gekte is een raar ding.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mensen hou je altijd, het systeem kan aangepast worden.
Lekker elkaar onder hoesten en proestenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Nou, Gergi is ook ziek dus ik hoef niet meer in kwarantaine.
Heerlie de peerlie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker elkaar onder hoesten en proesten
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het etenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:13 schreef kwiwi het volgende:
Is @:cherrylips eigenlijk al gespot vandaag?
Okidoki. De sociale controle dienst is weer tevreden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het eten
hoe is het met dr badkamer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het eten
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze geven die doctoraten ook maar gewoon aan alles en iedereen tegenwoordig zeg.
Die is nog niet afquote:
Waarom zit je in de treinquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver
Kinderen in de trein
Jammer dat de ramen niet meer open kunnen
Kinderlosigkeit macht frei.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver
Kinderen in de trein
Jammer dat de ramen niet meer open kunnen
Treinsurfen is een stuk lastiger geworden nadat ze alle beugels aan de buitenkant er afgeschroefd hebben.quote:
Omdat lopen te ver isquote:
Oddly specificquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:32 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met tatoeages eten altijd zo vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |