Lekker elkaar onder hoesten en proestenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Nou, Gergi is ook ziek dus ik hoef niet meer in kwarantaine.
Heerlie de peerlie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker elkaar onder hoesten en proesten
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het etenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:13 schreef kwiwi het volgende:
Is @:cherrylips eigenlijk al gespot vandaag?
Okidoki. De sociale controle dienst is weer tevreden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het eten
hoe is het met dr badkamer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Die is druk aan de wandel en churros en worst aan het eten
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze geven die doctoraten ook maar gewoon aan alles en iedereen tegenwoordig zeg.
Die is nog niet afquote:
Waarom zit je in de treinquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver
Kinderen in de trein
Jammer dat de ramen niet meer open kunnen
Kinderlosigkeit macht frei.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver
Kinderen in de trein
Jammer dat de ramen niet meer open kunnen
Treinsurfen is een stuk lastiger geworden nadat ze alle beugels aan de buitenkant er afgeschroefd hebben.quote:
Omdat lopen te ver isquote:
Oddly specificquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:32 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met tatoeages eten altijd zo vies.
Verloren zaakquote:
Okequote:
4evermilieubewusteyedquote:
Bedankt voor je inspiratie zus, nu kan ik even zonder schuldgevoel naar de chineesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
Superveel kms met de schoen gereden
En vlees gegeten
Helaas
Zolang je geen kinderen op de wereld zet is dat allemaal prima forgivablequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
En vlees gegeten
Helaas
quote:
Brrrrr andere mensenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen in het gekkenhuis vindt de andere mensen om zich heen maar raar.
Mag ik mee? Mijn CO2 voetafdruk is nu toch al super grootquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor je inspiratie zus, nu kan ik even zonder schuldgevoel naar de chinees
Ik was het niet van planquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang je geen kinderen op de wereld zet is dat allemaal prima forgivable
Ja ik scoor ook niet al te best.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verloren zaak
Dit jaar al 3x gevlogen
En vlees gegeten
Helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |