Euhmmmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Wat een rare kleur lucht trouwens, lijkt wel pis met goedkope cognac.
isoleren lijkt me stap 1 tegen de kouquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:17 schreef Ama het volgende:
Ik wil niet zeuren over de kou de hele tijd maar het begint bij mijn bureau toch alweer af te koelen. Woningbouw zei zelf laatst ook dat ze niet goed weten wat ze met deze kamertjes moeten omdat het hier zo snel koud kan worden maar ook vies warm.
Ik begon er zelf niet eens over maar ze zitten er zelf schijnbaar ook beetje mee.
Lekker 15cm EPS schuim tegen alle binnenmuren en je woning 2x zo klein maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
isoleren lijkt me stap 1 tegen de kou
helpt ook om de warmte buiten te houden..
mja, dat of blauwbekken en torenhoge energierekeningen, wat jij wilt..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker 15cm EPS schuim tegen alle binnenmuren en je woning 2x zo klein maken.
Mijn punt is dat woningen niet altijd even makkelijk te isoleren zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat of blauwbekken en torenhoge energierekeningen, wat jij wilt..
Die man werkt in z'n eentje dus die is nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:22 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips hoe staat het met je badkamer? Al enig zicht op wanneer het af gaat zijn?
Hij staat er hoor LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18quote:
Een woningcorporatie die iets niet op de goedkoopst mogelijke niet-beunhaas manier wil doen is ook wel wat onrealistisch natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn punt is dat woningen niet altijd even makkelijk te isoleren zijn.
Vooral als je dat op een niet-beunhaas manier wilt doen als woningcorporatie.
Klaagde jij niet laatst dat er zo weinig Nederlands werd gesproken daar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:38 schreef Karzai het volgende:
Chics come and get me if you now where i are
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zitten nog echte amsterdammers, geen een of andere gay woke tentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klaagde jij niet laatst dat er zo weinig Nederlands werd gesproken daar?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
FUCK YOU WITH A FUCKING ANCHOR
Ik ga naar Alestorm hier in de Effenaar
@:Uitstraling
@:IJsdraakje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gaan slapenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
heb niet op werk gegeten , alleen een hotdog![]()
Dus moet nu nog eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |