mja, dat of blauwbekken en torenhoge energierekeningen, wat jij wilt..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker 15cm EPS schuim tegen alle binnenmuren en je woning 2x zo klein maken.
Mijn punt is dat woningen niet altijd even makkelijk te isoleren zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat of blauwbekken en torenhoge energierekeningen, wat jij wilt..
Die man werkt in z'n eentje dus die is nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:22 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips hoe staat het met je badkamer? Al enig zicht op wanneer het af gaat zijn?
Hij staat er hoor LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18quote:
Een woningcorporatie die iets niet op de goedkoopst mogelijke niet-beunhaas manier wil doen is ook wel wat onrealistisch natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn punt is dat woningen niet altijd even makkelijk te isoleren zijn.
Vooral als je dat op een niet-beunhaas manier wilt doen als woningcorporatie.
Klaagde jij niet laatst dat er zo weinig Nederlands werd gesproken daar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:38 schreef Karzai het volgende:
Chics come and get me if you now where i are
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zitten nog echte amsterdammers, geen een of andere gay woke tentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klaagde jij niet laatst dat er zo weinig Nederlands werd gesproken daar?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
FUCK YOU WITH A FUCKING ANCHOR
Ik ga naar Alestorm hier in de Effenaar
@:Uitstraling
@:IJsdraakje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gaan slapenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
heb niet op werk gegeten , alleen een hotdog![]()
Dus moet nu nog eten
Hierzo LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he. Met rozemarijn, tijm, knoflook, sinaasappel, citroen en stapels boter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he. Met rozemarijn, tijm, knoflook, sinaasappel, citroen en stapels boter![]()
![]()
Ja dat was ie hier ook iddquote:
Vandaag bij het restaurant was het koekje bij de koffie natuurlijk een stukje kandijkoekquote:
is er nu nog wel wat te zien daar in de states?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierzo LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18
waar ben je?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:12 schreef Karzai het volgende:
Voel me wel eenzaam hier zit er een beetje bij zonder vrienden ga ook maar weer weg
Het is een vrij heel groot land, dus daar is nog meer dan genoeg te zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er nu nog wel wat te zien daar in de states?
ja maar ook wat jij leuk vindt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een vrij heel groot land, dus daar is nog meer dan genoeg te zien
Ja of gewoon niks eraan toevoegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Maar manmanman kunnen een hoop mensen kipfilet ook gewoon niet goed bakken.Helemaal de tering in bakken totdat het gortdroog leer is.
mwha, vind van niet.. maar als ik er last van heb is zo'n vrijdag of zaterdagavond het moment dat ik er het meest last ervan heb..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb het ook soms
heb jij het vaak schol?
Ja absoluut, zeker in het noorden en midden zal ik nog wel naar meer plekken willenquote:
Gegnorkt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of gewoon niks eraan toevoegen.
Mn vader ging kipfiltet bakken. Dus ik vroeg of het dan wel gekruid was, want dat hoort. Ja hoor, tuurlijk deed hij dat!
Toen kreeg ik een kipfilet zo blank dat het de lijstrekker van de FvD mocht worden. Blijkt dus dat hij peper en zout onder "kruiden" vond vallen
waarom niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, vind van niet.. maar als ik er last van heb is zo'n vrijdag of zaterdagavond het moment dat ik er het meest last ervan heb..
vroeger kon ik mij ook heel makkelijk op hobby's storten.. dat gaat niet zo makkelijk meer
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja absoluut, zeker in het noorden en midden zal ik nog wel naar meer plekken willen
Nee dat land is groot genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke gelukkignog niet uitgekeken dus :p
Volgens jaar gaat die met alligators worstelen in de Evergladesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke gelukkignog niet uitgekeken dus :p
das primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens jaar gaat die met alligators worstelen in de Everglades
Samen verorberen?quote:
Dat lijkt me nou best eens leuk om te proberenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens jaar gaat die met alligators worstelen in de Everglades
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
Doneren jullie allemaal een tientje zodat ik naar de hoeren kan gaan?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
Moet je me wel voeren, want ik mijn handen zijn dan al je krullen aan het kroelenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Samen verorberen?
[..]
Dat lijkt me nou best eens leuk om te proberen
[..]
[ afbeelding ]
Is dat een slang?quote:
Ik vind alligators enger dan beren hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je me wel voeren, want ik mijn handen zijn dan al je krullen aan het kroelen
Mocht van Lilakquote:
Wie?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
Oh mevrouw dud0r, zeg dat danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
niet weten wie lilak is![]()
@:loveislikeakiss
Als jij mij dan even een tientje kan doneren, zodat ik kan doneren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Karzai het volgende:
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
Hasjiesj iedereen kent wel of heeft het een keertje gerookt, stickie draaien
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik ben saai.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb geen idee waar ik nu naar kijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Okequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je me wel voeren, want ik mijn handen zijn dan al je krullen aan het kroelen
Ik draaide nooit zelfquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Nou weet wel wie mevrouw dud0r is, maar die afkorting zei me niet zoveelquote:
Ach, crack kwam er ook pas van de week achter wie dimmy was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou weet wel wie mevrouw dud0r is, maar die afkorting zei me niet zoveel
Was van de week toch ook iemand die niet wist wie Gerrie was?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, crack kwam er ook pas van de week achter wie dimmy was.
Allemaal DOMME DOMME mensen hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was van de week toch ook iemand die niet wist wie Gerrie was?
Oke Leequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik houd maar mijn mond met al die afkortingen.
I can see clearly now, the rain has gone!quote:
Ja Elvi geloof ik, maar die is nog maar relatief kort hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was van de week toch ook iemand die niet wist wie Gerrie was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |