mja, dat of blauwbekken en torenhoge energierekeningen, wat jij wilt..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker 15cm EPS schuim tegen alle binnenmuren en je woning 2x zo klein maken.
Mijn punt is dat woningen niet altijd even makkelijk te isoleren zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat of blauwbekken en torenhoge energierekeningen, wat jij wilt..
Die man werkt in z'n eentje dus die is nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:22 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips hoe staat het met je badkamer? Al enig zicht op wanneer het af gaat zijn?
Hij staat er hoor LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18quote:
Een woningcorporatie die iets niet op de goedkoopst mogelijke niet-beunhaas manier wil doen is ook wel wat onrealistisch natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn punt is dat woningen niet altijd even makkelijk te isoleren zijn.
Vooral als je dat op een niet-beunhaas manier wilt doen als woningcorporatie.
Klaagde jij niet laatst dat er zo weinig Nederlands werd gesproken daar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:38 schreef Karzai het volgende:
Chics come and get me if you now where i are
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zitten nog echte amsterdammers, geen een of andere gay woke tentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klaagde jij niet laatst dat er zo weinig Nederlands werd gesproken daar?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
FUCK YOU WITH A FUCKING ANCHOR
Ik ga naar Alestorm hier in de Effenaar
@:Uitstraling
@:IJsdraakje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gaan slapenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
heb niet op werk gegeten , alleen een hotdog![]()
Dus moet nu nog eten
Hierzo LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #18quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he. Met rozemarijn, tijm, knoflook, sinaasappel, citroen en stapels boter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he. Met rozemarijn, tijm, knoflook, sinaasappel, citroen en stapels boter![]()
![]()
Ja dat was ie hier ook iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |