Dat is gewoon grachtengordel gezwetsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als dimmy met haar rare afkortingen
Nicequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:32 schreef Karzai het volgende:
Kut vloeitjes plakte niet goed maar ben niet verleerd een jointje te draaien
[ afbeelding ]
Nee die taal spreek ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als dimmy met haar rare afkortingen
Ja, jij hebt al een huis in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
tja sommige mensen werken zich dood voor een huis in zoetermeer of almere ik doe liever dit
Neequote:
Waarom pussy doen als je tijger kan zijnquote:
je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
tja sommige mensen werken zich dood voor een huis in zoetermeer of almere ik doe liever dit
Rip @Koen66quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
Niet roddelen over mij graagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was verre van de 100 procentjes.
En wat is dit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
Hoi phenoquote:
klopt ik heb heel massel gehad was wel al 17 jaar geleden, connectiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaar
Maken mensen op FOK! niet per se een probleem van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was verre van de 100 procentjes.
mooi tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt ik heb heel massel gehad was wel al 17 jaar geleden, connecties
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaar
Dat krijg ik niet eens als bruto loon per maandquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.
Rijke tata, als je dat kan missenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.
jezus wat moet die wel niet verdienen danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal US wel zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus wat moet die wel niet verdienen dan
Jezusquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt helemaal uit de hand met jou.quote:
Integendeel ben ik bang.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken mensen op FOK! niet per se een probleem van.
Dat betaal ik in een half jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |