je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
tja sommige mensen werken zich dood voor een huis in zoetermeer of almere ik doe liever dit
Rip @Koen66quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
tja sommige mensen werken zich dood voor een huis in zoetermeer of almere ik doe liever dit
Niet roddelen over mij graagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was verre van de 100 procentjes.
En wat is dit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef Karzai het volgende:
Hoi phenoquote:
klopt ik heb heel massel gehad was wel al 17 jaar geleden, connectiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaar
Maken mensen op FOK! niet per se een probleem van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was verre van de 100 procentjes.
mooi tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt ik heb heel massel gehad was wel al 17 jaar geleden, connecties
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt een huis in amsterdam. Voor vele onbereikbaar
Dat krijg ik niet eens als bruto loon per maandquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.
Rijke tata, als je dat kan missenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend waar ik vanmiddag was betaalde 4200 euro per maand aan hypotheek in Amsterdam.
jezus wat moet die wel niet verdienen danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal US wel zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus wat moet die wel niet verdienen dan
Jezusquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt helemaal uit de hand met jou.quote:
Integendeel ben ik bang.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken mensen op FOK! niet per se een probleem van.
Dat betaal ik in een half jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet eens als bruto loon per maand
nee hoor ik heb alles in de hand juistquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Loopt helemaal uit de hand met jou.
Was vooral zijn vrouw die de centjes binnenharkt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus wat moet die wel niet verdienen dan
Rodelampenwerk? Het is toch Amsterdamquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was vooral zijn vrouw die de centjes binnenharkt.
En hoge rente oidquote:
zit je nog in de kwiwikamer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Lekker hoor, koorts. Net dikke sokken en fleecetrui in bed aangetrokken, en nu kan ik weer alles uittrekkenWordt een drukke nacht zo.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Lekker hoor, koorts. Net dikke sokken en fleecetrui in bed aangetrokken, en nu kan ik weer alles uittrekkenWordt een drukke nacht zo.
Ik in 10 maanden ofzoquote:
Ze worden meestal minder betaald dan mannen om de een of andere vage redenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch ook wel succesvol zijn zonder hoer te zijn?
Hmmm. Ik had deze posts andersom verwachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch ook wel succesvol zijn zonder hoer te zijn?
Onderhoud een paar websites en hoeft er niet voor uit de kleren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rodelampenwerk? Het is toch Amsterdam
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderhoud een paar websites en hoeft er niet voor uit de kleren.
Ja jij hebt eerder gekocht natuurlijkquote:
mwuahahahahquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi is inmiddels ook ziek dus het maakt niet meer uit
Dat doe ik ook, maar dan word ik onderbetaald. En ik moet wel uit de klerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderhoud een paar websites en hoeft er niet voor uit de kleren.
En niet in een veel te dure overpriced stadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij hebt eerder gekocht natuurlijk
wie van jullie 2 gaat zijn huis verkopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij hebt eerder gekocht natuurlijk
Jij doet wel rodelampenwerk?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dan word ik onderbetaald. En ik moet wel uit de kleren
Beterschap daarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi is inmiddels ook ziek dus het maakt niet meer uit
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm. Ik had deze posts andersom verwacht
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |