Elvi Presliquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Elvi geloof ik, maar die is nog maar relatief kort hier.
Ja ok das ook weer zo, zijn hier nog wel meer rare naampjes natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl Elvi en CL elkaar ook irl ontmoet hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zei ik tochquote:
Zoals luitenant van de kaasquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok das ook weer zo, zijn hier nog wel meer rare naampjes natuurlijk
Heeft ze het waarschijnlijk niet over gerrie's gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terwijl Elvi en CL elkaar ook irl ontmoet hebben
Ik kan verklaren dat dat onderwerp niet genoemd is inderdaadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft ze het waarschijnlijk niet over gerrie's gehad
Ja met al je moeilijke afkortingenquote:
en om jou dom te noemen, dan ben je echt ver heen..quote:
Zou me dan ook weer niks verbazen als het daar wel over gingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft ze het waarschijnlijk niet over gerrie's gehad
Dat wordt eigenlijk alleen gebruikt door vrouwen als koosnaampje als ze of boos zijn of lief willen doenquote:
onwetend dan. Op 1000 km afstand mis je weleens wat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en om jou dom te noemen, dan ben je echt ver heen..
Maar alles uittypen is vermoeiendquote:
Alleen de kunst om te weten of het dan boos of lief gezegd wordtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt eigenlijk alleen gebruikt door vrouwen als koosnaampje als ze of boos zijn of lief willen doen
Als ik jou wil mentionen dan begin ik bijna altijd met @bos te typen om dan te bedenken dat die niet meer gaat werkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ben ook wel eens BV genoemd. Bossie vind ik toch leuker
@dud0rquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd voor een bijnamenlijst in de OP, hebben we een blauw iemand in de zaal die van de lijstjes is?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Raar eigenlijk, hebben we hier al bijnamen en dan geven we toch nog bijnamen aan mensen, soms zelfs twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |