Ik gun jou graag je succesje maat. Ik zie het graag door de vingers.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende: Het woord van @:Anneloos is niet zoveel waard. Ik zou maar oppassen @:Wereldgozer
![]()
Misschien kan die weer eens een woordle score komen posten, speciaal voor medeforumgebruiker @RamboDirkquote:
Daar hoop ik eigenlijk ook een beetje op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien kan die weer eens een woordle score komen posten, speciaal voor medeforumgebruiker @:rambodirk
Misschien keert die in het warme dartsbad van december weer terugquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk ook een beetje op.
Zeker sinds user @:AFCNiels van de aardbodem is verdwenen.
Dan valt de werkelijke oorzaak dus buiten de mogelijke opties.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:43 schreef onlogisch het volgende:
Ja. Wat zou er met Nelis gebeurd zijn boys?
@:GGMM kan jij hier een poll aan wijden??
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:43 schreef onlogisch het volgende:
Wereldreis met @Littlerabbitquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:43 schreef onlogisch het volgende:
Je hoeft er niet naar om te kijken. Dat ding gaat automatisch op warmhoudstand wanneer het klaar is. De rijst is dus altijd goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende: [..] Waarom is het een ongekende uitvinding? @:bbuddybb
Zou je ook wat stronkjes broc bovenop de rijst kunnen doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar om te kijken. Dat ding gaat automatisch op warmhoudstand wanneer het klaar is. De rijst is dus altijd goed.
En je kan ook lekker gek doen:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je ook wat stronkjes broc bovenop de rijst kunnen doen?
Die dingen komen bijna altijd met een stoomschaal voor de groenten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je ook wat stronkjes broc bovenop de rijst kunnen doen?Ik vraag dit voor een vriend.
@:onlogisch
Dit weet TheBradge inmiddels ook al een tijdje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die dingen komen bijna altijd met een stoomschaal voor de groenten.
The Bradge is een beroemde muzikant, zo iemand zijn naam neem je niet even in de mond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit weet TheBradge inmiddels ook al een tijdje.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien kan die weer eens een woordle score komen posten, speciaal voor medeforumgebruiker @:rambodirk
Ik zou liever zijn fluit in m'n mond nemen, als we het toch over muziek hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
The Bradge is een beroemde muzikant, zo iemand zijn naam neem je niet even in de mond.
Dat niet nee, maar hij is wel een groot en beroemd muzikant.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou liever zijn fluit in m'n mond nemen, als we het toch over muziek hebben.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar hij is wel een groot en beroemd muzikant.
quote:Streaking is the act of running naked through a public area for publicity, as a prank, a dare, or a form of protest. Streaking is often associated with sporting events, but can occur in more secluded areas. Streakers are often pursued by sporting officials or the police.
Hallo, halloquote:
Eet smakelijk maatquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
3 mentions van @:scrummie weggeklikt.
Eet smakelijk allemaal.
Ik wacht op oproep voor MRI-scan voor schouder.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik bedoel, we hebben het altijd maar over prostaatkanker hier, maar er is meer op de wereld.
Hier is laatst al een uitvoerige medische update over geweest.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe is het met je schouder?
Keurig op tijdquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
3 mentions van @:scrummie weggeklikt.
Eet smakelijk allemaal.
Er is meer tussen hemel en aardequote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik bedoel, we hebben het altijd maar over prostaatkanker hier, maar er is meer op de wereld.
Ben ik te laat? NEE TOCH? BEN IK TE LAAT ?!?!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier is laatst al een uitvoerige medische update over geweest.
Zuid-Korea wordt hier serieus overwogen voor najaar 2024 als vakantie, Roland.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er is meer tussen hemel en aarde
onlogisch in VBL / [VBL SC #8299] Dombo is een leuke userquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben ik te laat? NEE TOCH? BEN IK TE LAAT ?!?!
Update een like gegeven.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
onlogisch in VBL / [VBL SC #8299] Dombo is een leuke user
Wat weerhield je?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
Had ik toch net bijna een lifter meegenomen, want tijd over. Maar toch maar niet gedaan.
Dat als je als vrouw niet weet of een man een mes in je ribben steekt tijdens het rijden.quote:
Niet je met Halloween in die smalle straatjes begeven.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zuid-Korea wordt hier serieus overwogen voor najaar 2024 als vakantie, Roland.
Als man weet je dat ook niet maar ik snap je gedachtegangquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat als je als vrouw niet weet of een man een mes in je ribben steekt tijdens het rijden.En veel apparatuur mee, dus tja.
Als man had je het wel geweten?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat als je als vrouw niet weet of een man een mes in je ribben steekt tijdens het rijden.En veel apparatuur mee, dus tja.
Ik had @DombohetOlifantje1 ook lekker zelf laten lopen hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Komt dit uit de koker van Rebekka?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zou jij niet elk persoon uit deze SC meenemen? Weer bijna een koud bad.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had @:Dombohetolifantje1 ook lekker zelf laten lopen hoor
Op m'n fiets? Ja hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij niet elk persoon uit deze SC meenemen? Weer bijna een koud bad.
quote:
Nee, dit komt uit de mijne.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt dit uit de koker van Rebekka?
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij niet elk persoon uit deze SC meenemen?
Nog nooit geweestquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer was jij voor het laatst in Korea?
Is deze briljante woordspeling bewust ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt dit uit de koker van Rebekka?
Noem je @onlogisch nou een genie?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is deze briljante woordspeling bewust ?
Nee, ik vroeg naar de bekende weg. Ben zelf ook weg. Middagdutje van een paar uur.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Noem je @:onlogisch nou een genie? [ afbeelding ]
ZO ZEGquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had @:Dombohetolifantje1 ook lekker zelf laten lopen hoor
Ik zou user @Oriente altijd meenemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij niet elk persoon uit deze SC meenemen? Weer bijna een koud bad.
Wat vind jij van de nieuwe stones?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je goede nummers van de laatste 5 jaar dan?
Die gasten zijn qua nieuw materiaal al minimaal sinds 1981 niet meer relevant en dit verandert daar niet veel aan zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe stones?
Ik vond het lichtelijk tegenvallen nadat ik allerlei lovende berichten las.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gasten zijn qua nieuw materiaal al minimaal sinds 1981 niet meer relevant en dit verandert daar niet veel aan zullen we maar zeggen.
Het is hoogstens 'wel aardig'.
De muziekpers is ook ietwat subjectief. Ik vond dat bluesalbum een paar jaar terug wel geinig, maar ik zou het allemaal niet snel op zetten. Ik vind sowieso de Stones wat overgewaardeerdquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het lichtelijk tegenvallen nadat ik allerlei lovende berichten las.
Ik ben in Japan geweest, komt wel erg dichtbij zoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik waan me op dit forum met enige regelmaat in Noord-Korea.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben in Japan geweest, komt wel erg dichtbij zo
Je hele Azië riedel is een act, toch.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hele Azië riedel is een act, toch.
Hij zal eens een flesje Sapporo bij de Lidl hebben gekocht.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pasta Pestoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
Pizza, want voetbal.
@:onlogisch @:drizzt
Smerige dikzak.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:56 schreef Zoon_John het volgende:
Twee grote friet, bamiblok en een kroketje.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:56 schreef Zoon_John het volgende:
Dat lijkt me niet onverstandig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:09 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kom op man, kan ook wel gaan leven als een monnik.
Wat eet jij vandaag?quote:
Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nog nooit pasta met kip gehad, hoe werkt dat?
Ik hoop dat je jezelf nog aan kunt kijken in de spiegel vanavond.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
Pizza, want voetbal.
@:onlogisch @:drizzt
Walgelijke papzak dat je er bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:56 schreef Zoon_John het volgende:
Zoals je me kent met een grote glimlach.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jezelf nog aan kunt kijken in de spiegel vanavond.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoals je me kent met een grote glimlach.
Met kip.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend. Wat voor een pizza?
cockpartyquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dolle boel, Roemeens oudjaar.
@:onlogisch
over welke spiegel gaat ditquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoals je me kent met een grote glimlach.
Samen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:59 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, gaat het in de saus of apart ernaast?
je moeder is een actquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terwijl jouw vader onbevlekt ontvangen is.quote:
Nog nooit geprobeerd, misschien eens doen. Ik vind dat kip al gauw droog wordt, zeker als het in een saus pruttelt. Ik ga het eens proberen, het intrigeert mij.quote:
De alcoholist is weer aanwezig hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl jouw vader onbevlekt ontvangen is.
Ironie wordt weer onbevlekt ontvangen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De alcoholist is weer aanwezig hoor.
Anders eens een halve haan helemaal proberen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, misschien eens doen. Ik vind dat kip al gauw droog wordt, zeker als het in een saus pruttelt. Ik ga het eens proberen, het intrigeert mij.
Gelukkig houd jij FOK! alive.quote:
Ik kan leven met een semi-gevatte opmerking.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig houd jij FOK! alive.
Nu volgt weer een semi-gevatte opmerking en wordt er morgen om 8:00 uur weer gepost.
Wel ontbijten hoor. Zonder Drizz.
Ooit treed je in mijn voetsporen. Niet dat je plots spoort bij een gevatte opmerking. Het op de rails krijgen is een dagtaak.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan leven met een semi-gevatte opmerking.
Dat is toch al een hele vooruitgang.
We naderen elkaar juist.quote:
Wat een mooi vooruitzicht.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit treed je in mijn voetsporen. Niet dat je plots spoort bij een gevatte opmerking. Het op de rails krijgen is een dagtaak.
Trusten brother. Keep faith.
Trusten maatje.quote:
Juistquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten maatje.
Harry Mühlisch pleitte al voor een ironie-toets op het toetsenbord.
De SC weer goed vertegenwoordigd @tong80quote:Top 100 van woensdag 4 oktober 2023
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 114 tong80
12. 105 DombohetOlifantje1
17. 097 Coco
19. 096 onlogisch
25. 083 Caland
28. 074 3rr0r
33. 070 GurneyIsBestOke
48. 048 Tarado
49. 047 Pisces29
53. 046 fetX
56. 045 GGMM
62. 043 Erasmus
68. 038 Tjacka
72. 035 RamboDirk
76. 033 Zipportal
85. 029 KingRoland
92. 026 Sked
92. 026 De_Kraam
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SC weer goed vertegenwoordigd @:tong80
FOK! leeft
Van horen zeggenquote:
Eens. Maar ik kijk gek genoeg met een tevreden gevoel terug. Dat heb ik normaliter niet zo snel na een nederlaag. Ik vond ze erg goed. Wat verwacht je van vanavond?quote:
Het is wel ietwat aandoenlijk hoe 'trots' Feyenoord is dat ze leuk meevoetballen met Atleti terwijl pak 'em beet Cadiz dit ook nog deed dit weekend. (maar wel begrijpelijk uiteraard, en ze waren in mijn ogen ook gewoon beter)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar ik kijk gek genoeg met een tevreden gevoel terug. Dat heb ik normaliter niet zo snel na een nederlaag. Ik vond ze erg goed. Wat verwacht je van vanavond?
Daar heb ik me ook ontzettend over verbaasdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel ietwat aandoenlijk hoe 'trots' Feyenoord is dat ze leuk meevoetballen met Atleti
Met context is dat niet zo gek.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel ietwat aandoenlijk hoe 'trots' Feyenoord is dat ze leuk meevoetballen met Atleti terwijl pak 'em beet Cadiz dit ook nog deed dit weekend. (maar wel begrijpelijk uiteraard, en ze waren in mijn ogen ook gewoon beter)
Vanavond wordt natuurlijk helemaal niks in die HeKsEnkEtel.
Nou ja zeg, dat was helemaal niet te merken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook ontzettend over verbaasd
Als je kijkt waar Feyenoord vandaan komt vind ik dat niet zo aandoenlijk. Jullie zijn momenteel nog vallende hé. Wij hebben die smakker 15 jaar geleden gemaakt. Daarom ben ik trots op hoe Feyenoord zich momenteel manifesteert.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel ietwat aandoenlijk hoe 'trots' Feyenoord is dat ze leuk meevoetballen met Atleti terwijl pak 'em beet Cadiz dit ook nog deed dit weekend. (maar wel begrijpelijk uiteraard, en ze waren in mijn ogen ook gewoon beter)
Ik geniet altijd van de obivous trolls van @GGMM die zó duidelijk zijn terwijl mensen nog steeds happen. Dat is haast een gavequote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat was helemaal niet te merken.
Het is soms vooral een beetje sneu.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van de obivous trolls van @:GGMM die zó duidelijk zijn terwijl mensen nog steeds happen. Dat is haast een gave
Dit is het gruwelijke. Met een goed gevoel terugkijken na een nederlaag tegen een subtopper. Zo haal je Ajax nooit in als sporadische kampioen. Laat mij dan maar een arrogante Ajacied zijn die de smoor zou hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar ik kijk gek genoeg met een tevreden gevoel terug. Dat heb ik normaliter niet zo snel na een nederlaag. Ik vond ze erg goed. Wat verwacht je van vanavond?
Ik wens je succes vanavond maatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is het gruwelijke. Met een goed gevoel terugkijken na een nederlaag tegen een subtopper. Zo haal je Ajax nooit in als sporadische kampioen. Laat mij dan maar een arrogante Ajacied zijn die de smoor zou hebben.
Jammer van die laatste zin.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd van Feyenoord. Oh oh zo goed. Helaas verloren maar volgende keer beter! We doen niet onder voor de topclubs in Europa.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook ontzettend over verbaasd
Vooral over @:slobeend
Dit kan niet. Eentje kiezen graag.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd van Feyenoord. Oh oh zo goed. Helaas verloren maar volgende keer beter! We doen niet onder voor de topclubs in Europa.
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je kijkt waar Feyenoord vandaan komt vind ik dat niet zo aandoenlijk. Jullie zijn momenteel nog vallende hé. Wij hebben die smakker 15 jaar geleden gemaakt. Daarom ben ik trots op hoe Feyenoord zich momenteel manifesteert.
Deze begrijp ik niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
Feyenoorders vinden zichzelf niet zo gek
We zijn in het spelletje van Atletico getuind die op halve kracht Feyenoord hebben verslagen.quote:
Ik ben nog steeds chagrijnig, geen trots gevoel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:58 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax zo had verloren was ik 3 dagen chagrijnig
Krijg er weer zo'n gevoel bij zoals dat applaus tegen Trencin destijds. Je bent Feyenoord, niet VVV.
Dank je brother. Ben nu m'n energie aan het opbruiken. Red het niet tot de wedstrijd. Wil nu eigenlijk al gaan liggen. Had misschien om 18:00 moeten opstaan. Zoals ik gisteren deed en me de huid vol kon laten schelden in het live Feijenoordtopic.:Dquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wens je succes vanavond maat
ohquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds chagrijnig, geen trots gevoel.
Dit dus. Hebben ze het nu over de heksenketel van Athene. Flikker op. Wij zijn Brobbey.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:58 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax zo had verloren was ik 3 dagen chagrijnig
Krijg er weer zo'n gevoel bij zoals dat applaus tegen Trencin destijds. Je bent Feyenoord, niet VVV.
Ha ha ha wat een gelul. Open kansen en goals weggevenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn in het spelletje van Atletico getuind die op halve kracht Feyenoord hebben verslagen.
Ze geven je het idee van leuk meespelen door totaal uit positie te lopen en meerdere open kansen en goals weg te geven, maar dan slaan ze toe via twee ongelooflijke mazzelgoals. Precies volgens plan.
Ik denk dat hij sarcastisch was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha wat een gelul. Open kansen en goals weggevenHa ha ha. Wat een taktisch plan
Hij probeerde ietsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha wat een gelul. Open kansen en goals weggevenHa ha ha. Wat een taktisch plan
Tegen de twee beste doelmannen ooit. Hou de intikkertjes voor jezelf:quote:
Hier een homo met stomme muziek.quote:
morgen witte de with en het is voorbijquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds chagrijnig, geen trots gevoel.
Het is deze afgelopen 2 weken wel raak hè, met al dat schieten en mishandelen.quote:Een verwarde man heeft woensdag in Nijmegen zeven willekeurige mensen mishandeld.
Gebeurt zo'n beetje dagelijks ergens in Nederland hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is deze afgelopen 2 weken wel raak hè, met al dat schieten en mishandelen.
Die is dus gewoon 7 mietjes tegengekomenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is deze afgelopen 2 weken wel raak hè, met al dat schieten en mishandelen.
Lekker. Welke sausjes?quote:
Lijkt op het nieuws net wat meer dan normaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gebeurt zo'n beetje dagelijks ergens in Nederland hoor
Uitjes?quote:
Lekker zeg. Geniet ervan.quote:
Aardappelgratin, kipsatéschnitzel en witte boontjes in tomatensausquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Risotto + salade.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KR. Ik dacht nog B in huis te hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aardappelgratin, kipsatéschnitzel en witte boontjes in tomatensaus
Eet smakelijk maatjesquote:
Welke cupmaat heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:29 schreef Zoon_John het volgende:
Ciabatta met mora kuipje sate xxl, pittig.
Twee Griekse pita broodjes met een Griekse hamburger, whiskey cocktail saus en twee plakjes kaas.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:29 schreef Zoon_John het volgende:
Ciabatta met mora kuipje sate xxl, pittig.
Twee Griekse pita broodjes met een Griekse hamburger, whiskey cocktail saus en twee plakjes kaas.
Ik draag XXL hemd. Geen cupmaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb jij eigenlijk?
Ga ergens anders staan mauwen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik snap het niet wat eten jullie dan?
Iemand is jaloers dat ik de buurvrouw heb geneukt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga ergens anders staan mauwen.
Illegaal Verstappen proberen te kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
Groenwerkers met bladblazers die nutteloos wat bladeren verplaatsen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Wat rebels.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Illegaal Verstappen proberen te kijken.
Wat een kloteherrie die dingen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
Groenwerkers met bladblazers die nutteloos wat bladeren verplaatsen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dit weekend spreek ik iedereen boven de 50 weer aan met gappie.
Wat ga jij doen dit weekend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.
quote:
Graag een situatieschets @Zipportalquote:balls deep(slang, vulgar) With the penis fully immersed in an orifice, more often the anus or vagina than the mouth.
Laat staan in z'n moeder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.
veel plezier met de kanker maatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat staan in z'n moeder.
Op het levenspad van een hartpatiënt, is prostaatkanker een prettige afleiding. Het leidt je af van de dagelijkse beslommeringen. Tot morgen kuthoeren. Let op de baarmoeders.
Dat is een vrij oude film, weet niet of ik hem goed vond of niet. Het draait een beetje om die ene plottwist, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef KingRoland het volgende:
Blind Girlfriend finally sees His face | Last scene from 'Always' ì˜¤ì§ ê·¸ëŒ€ë§Œ | So Ji-sub, Han Hyo-joo
@:rambodirk
Ik heb de film niet gezien, zag dit langskomen op youtube aanbevelingen hehe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat is een vrij oude film, weet niet of ik hem goed vond of niet. Het draait een beetje om die ene plottwist, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.
Breath van Kim Ki-duk vond ik wel goed. Oudere film, maar mooi gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, zag dit langskomen op youtube aanbevelingen hehe.
Ik raad je trouwens aan om de film "Pawn" te kijken. Is wel een goede film.
Dat bepaal ik lekker zelf wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we er allemaal weer een fantastisch mooi weekend van maken.
Stik dan maar in de hel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf wel.
Gaan we zeker doen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben goed begonnen. Ik heb heerlijke noodles gegeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2 weken geleden was er een japanse film festival in Amsterdam en Rotterdam. Heb de films daar helaas niet kunnen zien, maar ik heb ze genoteerd. Zal een paar dit weekend thuis kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:14 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Breath van Kim Ki-duk vond ik wel goed. Oudere film, maar mooi gedaan.
Jeetje, jij laat je snel uitlokken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stik dan maar in de hel.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje, jij laat je snel uitlokken.
En dat terwijl je eerst nog een grote bek had dat iedereen een goed weekend moest hebben.
Jammer dat je niet gegaan bent. De laatste Koreaanse film die ik heb gezien was: 'brokers' maar de regisseur was Japans. Onder andere bekend vanwege shoplifters.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 weken geleden was er een japanse film festival in Amsterdam en Rotterdam. Heb de films daar helaas niet kunnen zien, maar ik heb ze genoteerd. Zal een paar dit weekend thuis kijken
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijdenquote:
Och jeetje, dat is niet zo leuk. Dan wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies. Hou je taai makkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijden
Wat verdrietig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijden
Sterkte kerelquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdrietig is gek genoeg niet het juiste woord. Mijn oma is 93 en nog ‘gezond’ en heeft een gelukkig leven gehad, maar er gewoon klaar mee. Helaas is Nederland nog een ernstige bureaucratie wat betreft voltooid leven maar gelukkig voor haar is het nu wel gelukt en dat zorgt ervoor dat we het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten ipv het onvermijdelijke rekken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat verdrietig.Heel veel sterkte.
Dit klinkt misschien gek, maar aangezien je opvolgende post, maak er het beste van. Sluit het op een mooie manier af en geef de gevoelens die je voelt zeker de ruimte en deel ze ook met je familie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jezus wat een toffe oma, mooi afscheid gewenst!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdrietig is gek genoeg niet het juiste woord. Mijn oma is 93 en nog ‘gezond’ en heeft een gelukkig leven gehad, maar er gewoon klaar mee. Helaas is Nederland nog een ernstige bureaucratie wat betreft voltooid leven maar gelukkig voor haar is het nu wel gelukt en dat zorgt ervoor dat we het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten ipv het onvermijdelijke rekken.
Maar een gekke gewaarwording is het wel, zeker omdat mijn oma nog gewoon helder is, maar tegelijkertijd ook volledig oké dat het bijna voorbij is.
Sterkte makker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterkte maatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel veel sterkte ouwe reus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar die vrouw vandaan komt. Nooit wat van gehoord, opeens wordt ze naar voren geschoven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Yesilgöz die weer een scheldwoord moet gebruiken.
Dat gevoel heb ik ook wel eens bij users.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar die vrouw vandaan komt. Nooit wat van gehoord, opeens wordt ze naar voren geschoven.
noem er eens 1quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel eens bij users.
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je de politiek niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar die vrouw vandaan komt. Nooit wat van gehoord, opeens wordt ze naar voren geschoven.
He maat, veel sterkte.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterkte makker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Heb wel de zwaarte ervan ietwat onderschat. Zeker omdat ik zelf nog altijd verre van 100 ben. Maar er overheerst voor mij een gevoel van trots/blijheid dat het mijn oma gelukt is om op haar eigen manier het af te sluiten. Hoop wel echt dat voltooid leven een belangrijk punt op de politieke agenda blijft maar ik vrees ervoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte Gurney. Vind het wel een mooie manier van afscheid nemen.
zal morgen voor haar bidden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Heb wel de zwaarte ervan ietwat onderschat. Zeker omdat ik zelf nog altijd verre van 100 ben. Maar er overheerst voor mij een gevoel van trots/blijheid dat het mijn oma gelukt is om op haar eigen manier het af te sluiten. Hoop wel echt dat voltooid leven een belangrijk punt op de politieke agenda blijft maar ik vrees ervoor.
Vorige week m'n lievelings oom euthanasie gepleegd. Pijn van de kanker was te veel. De avond voor nog telefonisch contact gehad. Samen een traantje gelaten. Was zo onwerkelijk. Ook omdat zoals bij je oma ze nog "helder" van geest zijn. Heel veel sterkte.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdrietig is gek genoeg niet het juiste woord. Mijn oma is 93 en nog ‘gezond’ en heeft een gelukkig leven gehad, maar er gewoon klaar mee. Helaas is Nederland nog een ernstige bureaucratie wat betreft voltooid leven maar gelukkig voor haar is het nu wel gelukt en dat zorgt ervoor dat we het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten ipv het onvermijdelijke rekken.
Maar een gekke gewaarwording is het wel, zeker omdat mijn oma nog gewoon helder is, maar tegelijkertijd ook volledig oké dat het bijna voorbij is.
Gecondoleerd maatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ketjapsausquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:
Nasi met groenten en kip in ketjapsaus. Als het mag van ene onlogisch.
Gedaan. Was niet te vreten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ketjapsaus
Gooi er dan gewoon een pak suiker overheen.
Truste makker brother.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gedaan. Was niet te vreten.
Tot morgen.
User @onlogisch is weer op z’n health tour.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ketjapsaus
Gooi er dan gewoon een pak suiker overheen.
Met zo weinig hersencellen moet je er ook wel alles doen om die laatste paar te behouden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
User @:onlogisch is weer op z’n health tour.
Hallo vriendinquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
User @:onlogisch is weer op z’n health tour.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zo weinig hersencellen moet je er ook wel alles doen om die laatste paar te behouden.
Gebbetje @:onlogisch
Goed hoor, dankje.quote:
Ik wacht met smart af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:27 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr.speelt vandaag de laatste wedstrijd van fase 1. We kunnen 2e worden in deze poule. Uitwedstrijdje, ik verwacht een overwinning. De details volgen later.
@:lange_lans
@:Caland
@:maxi-mus
Nondeju zeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zo weinig hersencellen moet je er ook wel alles doen om die laatste paar te behouden.
Gebbetje @:onlogisch
4-4 gelijkspel. Jr had veel last van zn hiel. Klote kunstgrasveld. Wel gescoord en weer dominant aanwezig. Er stond een scout van Sparta te kijken die tegen een andere vader vertelde dat hij onder de indruk was van Jr. en nog een spelerquote:
Sparta is toch mooi de club van Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4-4 gelijkspel. Jr had veel last van zn hiel. Klote kunstgrasveld. Wel gescoord en weer dominant aanwezig. Er stond een scout van Sparta te kijken die tegen een andere vader vertelde dat hij onder de indruk was van Jr. en nog een speler
@KingRolandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sparta is toch mooi de club van Rotterdam.
wat is de oorzaak vd hielklachtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4-4 gelijkspel. Jr had veel last van zn hiel. Klote kunstgrasveld. Wel gescoord en weer dominant aanwezig. Er stond een scout van Sparta te kijken die tegen een andere vader vertelde dat hij onder de indruk was van Jr. en nog een speler
Gado gado met ananas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de bruine bonensoep te pruttelen
Aardappelschijfjes, doperwtjes en twee hamburgersquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avg maatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |