Heel veel sterkte ouwe reus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijden
Ik snap niet zo goed waar die vrouw vandaan komt. Nooit wat van gehoord, opeens wordt ze naar voren geschoven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Yesilgöz die weer een scheldwoord moet gebruiken.
Dat gevoel heb ik ook wel eens bij users.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar die vrouw vandaan komt. Nooit wat van gehoord, opeens wordt ze naar voren geschoven.
noem er eens 1quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel eens bij users.
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijden
Dan heb je de politiek niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar die vrouw vandaan komt. Nooit wat van gehoord, opeens wordt ze naar voren geschoven.
He maat, veel sterkte.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterkte makker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Heb wel de zwaarte ervan ietwat onderschat. Zeker omdat ik zelf nog altijd verre van 100 ben. Maar er overheerst voor mij een gevoel van trots/blijheid dat het mijn oma gelukt is om op haar eigen manier het af te sluiten. Hoop wel echt dat voltooid leven een belangrijk punt op de politieke agenda blijft maar ik vrees ervoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte Gurney. Vind het wel een mooie manier van afscheid nemen.
zal morgen voor haar bidden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Heb wel de zwaarte ervan ietwat onderschat. Zeker omdat ik zelf nog altijd verre van 100 ben. Maar er overheerst voor mij een gevoel van trots/blijheid dat het mijn oma gelukt is om op haar eigen manier het af te sluiten. Hoop wel echt dat voltooid leven een belangrijk punt op de politieke agenda blijft maar ik vrees ervoor.
Vorige week m'n lievelings oom euthanasie gepleegd. Pijn van de kanker was te veel. De avond voor nog telefonisch contact gehad. Samen een traantje gelaten. Was zo onwerkelijk. Ook omdat zoals bij je oma ze nog "helder" van geest zijn. Heel veel sterkte.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdrietig is gek genoeg niet het juiste woord. Mijn oma is 93 en nog ‘gezond’ en heeft een gelukkig leven gehad, maar er gewoon klaar mee. Helaas is Nederland nog een ernstige bureaucratie wat betreft voltooid leven maar gelukkig voor haar is het nu wel gelukt en dat zorgt ervoor dat we het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten ipv het onvermijdelijke rekken.
Maar een gekke gewaarwording is het wel, zeker omdat mijn oma nog gewoon helder is, maar tegelijkertijd ook volledig oké dat het bijna voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |