Sterkte makker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijden
Ik ook hoor! Heb wel de zwaarte ervan ietwat onderschat. Zeker omdat ik zelf nog altijd verre van 100 ben. Maar er overheerst voor mij een gevoel van trots/blijheid dat het mijn oma gelukt is om op haar eigen manier het af te sluiten. Hoop wel echt dat voltooid leven een belangrijk punt op de politieke agenda blijft maar ik vrees ervoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte Gurney. Vind het wel een mooie manier van afscheid nemen.
zal morgen voor haar bidden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijden
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Heb wel de zwaarte ervan ietwat onderschat. Zeker omdat ik zelf nog altijd verre van 100 ben. Maar er overheerst voor mij een gevoel van trots/blijheid dat het mijn oma gelukt is om op haar eigen manier het af te sluiten. Hoop wel echt dat voltooid leven een belangrijk punt op de politieke agenda blijft maar ik vrees ervoor.
Vorige week m'n lievelings oom euthanasie gepleegd. Pijn van de kanker was te veel. De avond voor nog telefonisch contact gehad. Samen een traantje gelaten. Was zo onwerkelijk. Ook omdat zoals bij je oma ze nog "helder" van geest zijn. Heel veel sterkte.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdrietig is gek genoeg niet het juiste woord. Mijn oma is 93 en nog ‘gezond’ en heeft een gelukkig leven gehad, maar er gewoon klaar mee. Helaas is Nederland nog een ernstige bureaucratie wat betreft voltooid leven maar gelukkig voor haar is het nu wel gelukt en dat zorgt ervoor dat we het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten ipv het onvermijdelijke rekken.
Maar een gekke gewaarwording is het wel, zeker omdat mijn oma nog gewoon helder is, maar tegelijkertijd ook volledig oké dat het bijna voorbij is.
Gecondoleerd maatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ketjapsausquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:
Nasi met groenten en kip in ketjapsaus. Als het mag van ene onlogisch.
Gedaan. Was niet te vreten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ketjapsaus
Gooi er dan gewoon een pak suiker overheen.
Truste makker brother.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gedaan. Was niet te vreten.
Tot morgen.
User @onlogisch is weer op z’n health tour.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ketjapsaus
Gooi er dan gewoon een pak suiker overheen.
Met zo weinig hersencellen moet je er ook wel alles doen om die laatste paar te behouden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
User @:onlogisch is weer op z’n health tour.
Hallo vriendinquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
User @:onlogisch is weer op z’n health tour.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zo weinig hersencellen moet je er ook wel alles doen om die laatste paar te behouden.
Gebbetje @:onlogisch
Goed hoor, dankje.quote:
Ik wacht met smart af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:27 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr.speelt vandaag de laatste wedstrijd van fase 1. We kunnen 2e worden in deze poule. Uitwedstrijdje, ik verwacht een overwinning. De details volgen later.
@:lange_lans
@:Caland
@:maxi-mus
Nondeju zeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zo weinig hersencellen moet je er ook wel alles doen om die laatste paar te behouden.
Gebbetje @:onlogisch
4-4 gelijkspel. Jr had veel last van zn hiel. Klote kunstgrasveld. Wel gescoord en weer dominant aanwezig. Er stond een scout van Sparta te kijken die tegen een andere vader vertelde dat hij onder de indruk was van Jr. en nog een spelerquote:
Sparta is toch mooi de club van Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4-4 gelijkspel. Jr had veel last van zn hiel. Klote kunstgrasveld. Wel gescoord en weer dominant aanwezig. Er stond een scout van Sparta te kijken die tegen een andere vader vertelde dat hij onder de indruk was van Jr. en nog een speler
@KingRolandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sparta is toch mooi de club van Rotterdam.
wat is de oorzaak vd hielklachtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4-4 gelijkspel. Jr had veel last van zn hiel. Klote kunstgrasveld. Wel gescoord en weer dominant aanwezig. Er stond een scout van Sparta te kijken die tegen een andere vader vertelde dat hij onder de indruk was van Jr. en nog een speler
Gado gado met ananas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de bruine bonensoep te pruttelen
Aardappelschijfjes, doperwtjes en twee hamburgersquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avg maatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |