Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dit weekend spreek ik iedereen boven de 50 weer aan met gappie.
Wat ga jij doen dit weekend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.
quote:
Graag een situatieschets @Zipportalquote:balls deep(slang, vulgar) With the penis fully immersed in an orifice, more often the anus or vagina than the mouth.
Laat staan in z'n moeder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.
veel plezier met de kanker maatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat staan in z'n moeder.
Op het levenspad van een hartpatiënt, is prostaatkanker een prettige afleiding. Het leidt je af van de dagelijkse beslommeringen. Tot morgen kuthoeren. Let op de baarmoeders.
Dat is een vrij oude film, weet niet of ik hem goed vond of niet. Het draait een beetje om die ene plottwist, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef KingRoland het volgende:
Blind Girlfriend finally sees His face | Last scene from 'Always' ì˜¤ì§ ê·¸ëŒ€ë§Œ | So Ji-sub, Han Hyo-joo
@:rambodirk
Ik heb de film niet gezien, zag dit langskomen op youtube aanbevelingen hehe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat is een vrij oude film, weet niet of ik hem goed vond of niet. Het draait een beetje om die ene plottwist, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.
Breath van Kim Ki-duk vond ik wel goed. Oudere film, maar mooi gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, zag dit langskomen op youtube aanbevelingen hehe.
Ik raad je trouwens aan om de film "Pawn" te kijken. Is wel een goede film.
Dat bepaal ik lekker zelf wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we er allemaal weer een fantastisch mooi weekend van maken.
Stik dan maar in de hel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf wel.
Gaan we zeker doen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben goed begonnen. Ik heb heerlijke noodles gegeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2 weken geleden was er een japanse film festival in Amsterdam en Rotterdam. Heb de films daar helaas niet kunnen zien, maar ik heb ze genoteerd. Zal een paar dit weekend thuis kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:14 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Breath van Kim Ki-duk vond ik wel goed. Oudere film, maar mooi gedaan.
Jeetje, jij laat je snel uitlokken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stik dan maar in de hel.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje, jij laat je snel uitlokken.
En dat terwijl je eerst nog een grote bek had dat iedereen een goed weekend moest hebben.
Jammer dat je niet gegaan bent. De laatste Koreaanse film die ik heb gezien was: 'brokers' maar de regisseur was Japans. Onder andere bekend vanwege shoplifters.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 weken geleden was er een japanse film festival in Amsterdam en Rotterdam. Heb de films daar helaas niet kunnen zien, maar ik heb ze genoteerd. Zal een paar dit weekend thuis kijken
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijdenquote:
Och jeetje, dat is niet zo leuk. Dan wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies. Hou je taai makkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijden
Wat verdrietig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas ga ik een moeilijk weekend tegemoet vriend Dombo. Morgenochtend gaat mijn oma overlijden
Sterkte kerelquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdrietig is gek genoeg niet het juiste woord. Mijn oma is 93 en nog ‘gezond’ en heeft een gelukkig leven gehad, maar er gewoon klaar mee. Helaas is Nederland nog een ernstige bureaucratie wat betreft voltooid leven maar gelukkig voor haar is het nu wel gelukt en dat zorgt ervoor dat we het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten ipv het onvermijdelijke rekken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat verdrietig.Heel veel sterkte.
Dit klinkt misschien gek, maar aangezien je opvolgende post, maak er het beste van. Sluit het op een mooie manier af en geef de gevoelens die je voelt zeker de ruimte en deel ze ook met je familie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jezus wat een toffe oma, mooi afscheid gewenst!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verdrietig is gek genoeg niet het juiste woord. Mijn oma is 93 en nog ‘gezond’ en heeft een gelukkig leven gehad, maar er gewoon klaar mee. Helaas is Nederland nog een ernstige bureaucratie wat betreft voltooid leven maar gelukkig voor haar is het nu wel gelukt en dat zorgt ervoor dat we het op een mooie manier hebben kunnen afsluiten ipv het onvermijdelijke rekken.
Maar een gekke gewaarwording is het wel, zeker omdat mijn oma nog gewoon helder is, maar tegelijkertijd ook volledig oké dat het bijna voorbij is.
Sterkte makker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterkte maatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |