Illegaal Verstappen proberen te kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
Groenwerkers met bladblazers die nutteloos wat bladeren verplaatsen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Wat rebels.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Illegaal Verstappen proberen te kijken.
Wat een kloteherrie die dingen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
Groenwerkers met bladblazers die nutteloos wat bladeren verplaatsen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dit weekend spreek ik iedereen boven de 50 weer aan met gappie.
Wat ga jij doen dit weekend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.
quote:
Graag een situatieschets @Zipportalquote:balls deep(slang, vulgar) With the penis fully immersed in an orifice, more often the anus or vagina than the mouth.
Laat staan in z'n moeder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je zal het hier maar van moeten hebben in je weekend.
veel plezier met de kanker maatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat staan in z'n moeder.
Op het levenspad van een hartpatiënt, is prostaatkanker een prettige afleiding. Het leidt je af van de dagelijkse beslommeringen. Tot morgen kuthoeren. Let op de baarmoeders.
Dat is een vrij oude film, weet niet of ik hem goed vond of niet. Het draait een beetje om die ene plottwist, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef KingRoland het volgende:
Blind Girlfriend finally sees His face | Last scene from 'Always' ì˜¤ì§ ê·¸ëŒ€ë§Œ | So Ji-sub, Han Hyo-joo
@:rambodirk
Ik heb de film niet gezien, zag dit langskomen op youtube aanbevelingen hehe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat is een vrij oude film, weet niet of ik hem goed vond of niet. Het draait een beetje om die ene plottwist, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.
Breath van Kim Ki-duk vond ik wel goed. Oudere film, maar mooi gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, zag dit langskomen op youtube aanbevelingen hehe.
Ik raad je trouwens aan om de film "Pawn" te kijken. Is wel een goede film.
Dat bepaal ik lekker zelf wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we er allemaal weer een fantastisch mooi weekend van maken.
Stik dan maar in de hel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf wel.
Gaan we zeker doen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we er allemaal weer een fantastisch mooi weekend van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |