We zijn in het spelletje van Atletico getuind die op halve kracht Feyenoord hebben verslagen.quote:
Ik ben nog steeds chagrijnig, geen trots gevoel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:58 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax zo had verloren was ik 3 dagen chagrijnig
Krijg er weer zo'n gevoel bij zoals dat applaus tegen Trencin destijds. Je bent Feyenoord, niet VVV.
Dank je brother. Ben nu m'n energie aan het opbruiken. Red het niet tot de wedstrijd. Wil nu eigenlijk al gaan liggen. Had misschien om 18:00 moeten opstaan. Zoals ik gisteren deed en me de huid vol kon laten schelden in het live Feijenoordtopic.:Dquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wens je succes vanavond maat
ohquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds chagrijnig, geen trots gevoel.
Dit dus. Hebben ze het nu over de heksenketel van Athene. Flikker op. Wij zijn Brobbey.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:58 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax zo had verloren was ik 3 dagen chagrijnig
Krijg er weer zo'n gevoel bij zoals dat applaus tegen Trencin destijds. Je bent Feyenoord, niet VVV.
Ha ha ha wat een gelul. Open kansen en goals weggevenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn in het spelletje van Atletico getuind die op halve kracht Feyenoord hebben verslagen.
Ze geven je het idee van leuk meespelen door totaal uit positie te lopen en meerdere open kansen en goals weg te geven, maar dan slaan ze toe via twee ongelooflijke mazzelgoals. Precies volgens plan.
Ik denk dat hij sarcastisch was.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha wat een gelul. Open kansen en goals weggevenHa ha ha. Wat een taktisch plan
Hij probeerde ietsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha wat een gelul. Open kansen en goals weggevenHa ha ha. Wat een taktisch plan
Tegen de twee beste doelmannen ooit. Hou de intikkertjes voor jezelf:quote:
Hier een homo met stomme muziek.quote:
morgen witte de with en het is voorbijquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds chagrijnig, geen trots gevoel.
Het is deze afgelopen 2 weken wel raak hè, met al dat schieten en mishandelen.quote:Een verwarde man heeft woensdag in Nijmegen zeven willekeurige mensen mishandeld.
Gebeurt zo'n beetje dagelijks ergens in Nederland hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is deze afgelopen 2 weken wel raak hè, met al dat schieten en mishandelen.
Die is dus gewoon 7 mietjes tegengekomenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is deze afgelopen 2 weken wel raak hè, met al dat schieten en mishandelen.
Lekker. Welke sausjes?quote:
Lijkt op het nieuws net wat meer dan normaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gebeurt zo'n beetje dagelijks ergens in Nederland hoor
Uitjes?quote:
Lekker zeg. Geniet ervan.quote:
Aardappelgratin, kipsatéschnitzel en witte boontjes in tomatensausquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Risotto + salade.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KR. Ik dacht nog B in huis te hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aardappelgratin, kipsatéschnitzel en witte boontjes in tomatensaus
Eet smakelijk maatjesquote:
Welke cupmaat heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:29 schreef Zoon_John het volgende:
Ciabatta met mora kuipje sate xxl, pittig.
Twee Griekse pita broodjes met een Griekse hamburger, whiskey cocktail saus en twee plakjes kaas.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:29 schreef Zoon_John het volgende:
Ciabatta met mora kuipje sate xxl, pittig.
Twee Griekse pita broodjes met een Griekse hamburger, whiskey cocktail saus en twee plakjes kaas.
Ik draag XXL hemd. Geen cupmaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb jij eigenlijk?
Ga ergens anders staan mauwen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik snap het niet wat eten jullie dan?
Iemand is jaloers dat ik de buurvrouw heb geneukt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga ergens anders staan mauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |