Lijkt op het nieuws net wat meer dan normaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gebeurt zo'n beetje dagelijks ergens in Nederland hoor
Uitjes?quote:
Lekker zeg. Geniet ervan.quote:
Aardappelgratin, kipsatéschnitzel en witte boontjes in tomatensausquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Risotto + salade.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KR. Ik dacht nog B in huis te hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aardappelgratin, kipsatéschnitzel en witte boontjes in tomatensaus
Eet smakelijk maatjesquote:
Welke cupmaat heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:29 schreef Zoon_John het volgende:
Ciabatta met mora kuipje sate xxl, pittig.
Twee Griekse pita broodjes met een Griekse hamburger, whiskey cocktail saus en twee plakjes kaas.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:29 schreef Zoon_John het volgende:
Ciabatta met mora kuipje sate xxl, pittig.
Twee Griekse pita broodjes met een Griekse hamburger, whiskey cocktail saus en twee plakjes kaas.
Ik draag XXL hemd. Geen cupmaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb jij eigenlijk?
Ga ergens anders staan mauwen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik snap het niet wat eten jullie dan?
Iemand is jaloers dat ik de buurvrouw heb geneukt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga ergens anders staan mauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |