Daar hebben ze in Christelijke gemeenschappen geen enkele moeite mee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit vast een pluk shag in dat broekje
Vertel, gebruik jij een rijstkoker?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dan blijven we in gesprek over die rijstkoker.
Nee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel, gebruik jij een rijstkoker?
Ik zie nu wat je er allemaal mee kunt maken. Joh.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil nu ook een rijstkoker.
Heb jij een rijstkoker?quote:
We kunnen user @bbuddybb om een review vragen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu wat je er allemaal mee kunt maken. Joh.![]()
Maar weer zo een gedrocht van een toeter op je aanrecht.
Waarom is het een ongekende uitvinding? @bbuddybbquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen user @:bbuddybb om een review vragen.
Niet weten dat ik de keukenprins ben in huize Wereldloosquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in de keuken staat.
Dit is wel heel typerend, ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch ontwijkt de vraag of hij een rijstkoker heeft.
Ik heb geen rijstkoker maat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch ontwijkt de vraag of hij een rijstkoker heeft.
Ben je bang voor GGMM?
Lekker huisvrouwtje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet weten dat ik de keukenprins ben in huize Wereldloos
Heb je wel een keuken?quote:
@Anneloos graag duidingquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vaker dan ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in de keuken staat.
Strijderquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
3 pannen. 1 voor de broccoli, 1 voor de rijst en 1 voor de kip
Kun jij goed rijst koken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
3 pannen. 1 voor de broccoli, 1 voor de rijst en 1 voor de kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |