Het lijkt ook of alles en iedereen momenteel loopt te blaffen. Opbokken ermee ajb.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dan werk ik thuis. Vandaag nog een collega naar huis gestuurd die dat dus wel deed.
Dat komt dichtbij @Wereldgozerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/papendr(...)apendrecht~ab2e6870/
Geen nood boys. Ik ben veilig.
hEt HeErStTquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt ook of alles en iedereen momenteel loopt te blaffen. Opbokken ermee ajb.
Ja. Ben jij al wat minder aan het snotteren?quote:
We hebben een land te reddenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt ook of alles en iedereen momenteel loopt te blaffen. Opbokken ermee ajb.
Hallo collegaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoezo alweer, 2e keer in heel 2023 joh
En ik weet hoe het komt, afgelopen twee weken zat het hele kantoor de boel onder te blaffen en snotterenplebejers
Het was dit weekend gelukkig alweer overquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Ben jij al wat minder aan het snotteren?
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk thuis.
NU kunnen we eindelijk eten.
Dat kan ik wellicht wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:49 schreef bbuddybb het volgende:
Lekker man.
Ik heb sinds kort een rijstkoker. Ongekende uitvinding.
Sowquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stel je voor dat je een ongelofelijke teringlul bent en dit niet kan verbergen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stel je voor dat je een ongelofelijke teringlul bent en dit niet kan verbergen.
De TT werkt sfeerverhogend.quote:
Oh, dan blijven we in gesprek over die rijstkoker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog maar een paar posts en dit topic is vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |