Dat werd ook wel eens tijd. Schobbejak.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg een veeg uit de pan van forumgebruiker @:Gunner
Verslagen, lik ik mijn wonden in een hoekje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:44 schreef Gunner het volgende:
@:onlogisch nu durf je niet meer he? hmmm?
Pijnlijke ochtend voor het forumbeestquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg een veeg uit de pan van forumgebruiker @:Gunner
IbraGodquote:Ibrahimovic twijfelt aan kwaliteiten Ten Hag: 'Grote sterren behandel je anders'
Je geeft wel snel op. Had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verslagen, lik ik mijn wonden in een hoekje.
Uitsmijter rosbief/kaas. Uitjes, augurk.quote:
Net gestemd voor de KINK-FM TOP-1500. Wat een absurde keuzes kun je uit kiezen. Eigenlijk waar je niet uit kunt kiezen voor alternatieve muziek. Ha ha ha. Geen Sonics, Hüsker Dü, Mudhoney, Stiff Little Fingers, the Clash, the Jam of the Damned. Heb het dan ook maar bij 20 stuks gelaten.quote:
Ook voor de lozingen van Chemours?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/papendr(...)apendrecht~ab2e6870/
Geen nood boys. Ik ben veilig.
@Mexicanobakker meningquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gestemd voor de KINK-FM TOP-1500. Wat een absurde keuzes kun je uit kiezen. Eigenlijk waar je niet uit kunt kiezen voor alternatieve muziek. Ha ha ha. Geen Sonics, Hüsker Dü, Mudhoney, Stiff Little Fingers, the Clash, the Jam of the Damned. Heb het dan ook maar bij 20 stuks gelaten.
DIT ZIJN JOUW KEUZES
BUFFALO TOM
TAILLIGHTS FADE
SCREAMING TREES
NEARLY LOST YOU
DAVID BOWIE
ROCK 'N' ROLL SUICIDE
RAMONES
SHEENA IS A PUNK ROCKER
ECHO & THE BUNNYMEN
KILLING MOON
JESUS AND MARY CHAIN
JUST LIKE HONEY
STOOGES
NO FUN
LEMONHEADS
IT'S A SHAME ABOUT RAY
SOCIAL DISTORTION
REACH FOR THE SKY
FISCHER Z
SO LONG
VELVET UNDERGROUND
SWEET JANE
SONIC YOUTH
TEEN AGE RIOT
TC MATIC
OH LA LA LA
DEUS
INSTANT STREET
HERMAN BROOD & HIS WILD ROMANCE
ROCK 'N' ROLL JUNKIE
ELVIS COSTELLO & THE ATTRACTIONS
WATCHING THE DETECTIVES
BLONDIE
HANGING ON THE TELEPHONE
MC5
KICK OUT THE JAM
MOTORHEAD
OVERKILL
THROWING MUSES
BRIGHT YELLOW GUN
Herman.
De verkeerde Throwing Muses en Velvet Underground maar waarschijnlijk is dat voor de Muses de enige op de keuzelijst en van de VU zullen ook alleen de 'hitjes' erop staan.quote:
Ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De verkeerde Throwing Muses en Velvet Underground maar waarschijnlijk is dat voor de Muses de enige op de keuzelijst en van de VU zullen ook alleen de 'hitjes' erop staan.
Wel een uitstekende Sonic Youth, dEUS Jesus & MC en Lanegan. Over het algemeen een goede lijst al weten we allemaal dat Herman in 1991 is blijven hangen, het verbaast me dat Instant Street er op staatDe rest is ook prima maar deze springen er uit.
En genoeg 'alternative' die te alternatief is voor Kink, daar heeft hij ook volkomen gelijk in. Al zal mijn lijst er heel anders uit zien.
Tevreden?
Ik heb geen eigen keuzes gemaakt en van de meesten staan er idd de meest voor de handliggenden er op. Jesus and mary chain geen never understand. Verder misschien zelf te weinig moeite genomen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De verkeerde Throwing Muses en Velvet Underground maar waarschijnlijk is dat voor de Muses de enige op de keuzelijst en van de VU zullen ook alleen de 'hitjes' erop staan.
Wel een uitstekende Sonic Youth, dEUS Jesus & MC en Lanegan. Over het algemeen een goede lijst al weten we allemaal dat Herman in 1991 is blijven hangen, het verbaast me dat Instant Street er op staatDe rest is ook prima maar deze springen er uit.
En genoeg 'alternative' die te alternatief is voor Kink, daar heeft hij ook volkomen gelijk in. Al zal mijn lijst er heel anders uit zien.
Tevreden?
Ik zou zelf kiezen voor Taste of Cindy of You Trip Me Up ofzo denk ik maar Just Like Honey is wel een classic, die gun ik wel. Sweet Jane daarentegen vind ik niet aangeven wat VU kan, op de banenenplaat staan enkel betere nummers bijvoorbeeld. Heroin en European Son genot. Die laatste was de favoriet van Bowie en een belangrijke inspiratiebron.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen keuzes gemaakt en van de meesten staan er idd de meest voor de handliggenden er op. Jesus and mary chain geen never understand. Verder misschien zelf te weinig moeite genomen.
Klopt. Zat denk ik te veel met de live versie van Lou Reed solo. Maar goed. Ik koos hapsnap. Gewoon een lekker lijst. Wat betreft blijven hangen in 2001 valt wel mee. Ben geen voorloper meer, maar sta niet stil.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zelf kiezen voor Taste of Cindy of You Trip Me Up ofzo denk ik maar Just Like Honey is wel een classic, die gun ik wel. Sweet Jane daarentegen vind ik niet aangeven wat VU kan, op de banenenplaat staan enkel betere nummers bijvoorbeeld. Heroin en European Son genot. Die laatste was de favoriet van Bowie en een belangrijke inspiratiebron.
Wat vind je goede nummers van de laatste 5 jaar dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Zat denk ik te veel met de live versie van Lou Reed solo. Maar goed. Ik koos hapsnap. Gewoon een lekker lijst. Wat betreft blijven hangen in 2001 valt wel mee. Ben geen voorloper meer, maar sta niet stil.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je goede nummers van de laatste 5 jaar dan?
Ja, ik wilde al IDLES, Black Midi, Black Country, New Road en Fontaines gaan noemen als opties. Redelijk in die richting ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |