@Calandquote:Op maandag 2 oktober 2023 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
@:voorwiezichaangesprokenvoelt
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ntje-zijn-liquidatie
Ik snuif er geen lijn minder om.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
@:voorwiezichaangesprokenvoelt
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ntje-zijn-liquidatie
quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:55 schreef GGMM het volgende:
Drugsgebruikers zijn in de basis mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen eigenwaarde hebben dus ik snap niet zo goed wat de denken te bereiken met die campagne.
Nee maat. Nog steeds echt te veel last van die mug voor zoiets massaals. Voor het eerst in lange tijd dat ik het feest moet overslaanquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:GurneyIsBestOke Nog in Leiden deze dagen, ouwe rukvogel?
Ik ga zo de stad in. Werk tactisch gepland zodat ik vanavond/vannacht een goed feest van kan maken en morgenavond weer vijf uurtjes kan harken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maat. Nog steeds echt te veel last van die mug voor zoiets massaals. Voor het eerst in lange tijd dat ik het feest moet overslaan
Maak jij er nog iets van?
Anders dan mensen die veel drinken?quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:55 schreef GGMM het volgende:
Drugsgebruikers zijn in de basis mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen eigenwaarde hebben dus ik snap niet zo goed wat de denken te bereiken met die campagne.
Dat klinkt goed. Heb toch wel een zwak voor het Ontzet altijd, ietwat aangeschoten de stad rondbanjeren met al die kermisattracties. Vaak ook vies weer en veel klootjesvolk maar dat het allemaal iets treurigs heeft is juist deel van de charme.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga zo de stad in. Werk tactisch gepland zodat ik vanavond/vannacht een goed feest van kan maken en morgenavond weer vijf uurtjes kan harken.
@GGMM kijkt gewoon neer op alle mensen die geestverruimende middelen gebruiken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders dan mensen die veel drinken?
Je doet mij aan loterijen ja?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer niks gewonnen met de Staatsloterij.
Ik word gewoon besodemieterd.
Het is briljant weer. Na mijn werkshift een uitstekende reis gehad vandaag. Komt wel goed.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Heb toch wel een zwak voor het Ontzet altijd, ietwat aangeschoten de stad rondbanjeren met al die kermisattracties. Vaak ook vies weer en veel klootjesvolk maar dat het allemaal iets treurigs heeft is juist deel van de charme.
Dat tegenwoordig de avond niet meer afgesloten kan worden in de Odessa is ook wel jammer, dat was ook wel traditie bij ons. Maar wellicht dat jij de beste/minst matige kroeg weet om te eindigen.
Iedereen heeft zijn mindere kanten.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je doet mij aan loterijen ja?
Pittige mening.
Jammer geen gratis abbo bukkake.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer niks gewonnen met de Staatsloterij.
Ik word gewoon besodemieterd.
Niet de booster in als je flink getankt hebt, koop wat bvo’tjes in bij de AH to Go (níét bij de cafeetjes) en begin de grijpautomaten altijd met 50 cent om te kijken of hij fatsoenlijk grijpt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is briljant weer. Na mijn werkshift een uitstekende reis gehad vandaag. Komt wel goed.
Maar ik ga eerst naar een oud-collega thuis toe.
Nee ik kijk niet neer op die mensen, ik heb er gewoon een mening over.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:ggmm kijkt gewoon neer op alle mensen die geestverruimende middelen gebruiken.
Eigenlijk kijkt hij gewoon graag neer op mensen.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet de booster in als je flink getankt hebt, koop wat bvo’tjes in bij de AH to Go (níét bij de cafeetjes) en begin de grijpautomaten altijd met 50 cent om te kijken of hij fatsoenlijk grijpt.
Succes
quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je doet mij aan loterijen ja?
Pittige mening.
De enige vorm van ‘domme mensen belasting’ die toegestaan is dus ik ben er wel oké mee.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:35 schreef GGMM het volgende:
De enige mensen waar ik op neer kijk zijn mensen die aan loterijen meedoen
Ja hier mag je mij keihard om uitlachen.quote:
Ben je niet te porren voor de hype van 2023: de piemelknuffel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja hier mag je mij keihard om uitlachen.
Mensen die geld verspillen aan grijpautomaten zijn intens treurig. Maar op het Ontzet wil ik toch het mannetje zijn die met een gewonnen Pikachu knuffel rondloopt
Neophyte onder een andere naam? Hardcore to the bone bass.quote:
Geen idee, blijft een heerlijke plaat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neophyte onder een andere naam? Hardcore to the bone bass.
Je moet wat hèquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 05:08 schreef Oriente het volgende:
Forumbeest onlogisch leeft zich uit in het dodetopicspel. Tijdens de setjes door?
Vertelquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga helemaal uit m'n stekker hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |