pasta tonijnquote:Op maandag 2 oktober 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
https://nos.nl/artikel/24(...)ntje-zijn-liquidatiequote:De gemeente Rotterdam lanceert een campagne tegen drugsgerelateerd geweld. Centraal staat het verband tussen 'onschuldig' drugsgebruik in het uitgaansleven en geweld in de onderwereld.
Je bent er weer.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zodra het me gaat interesseren wat jij vindt kom ik hier direct op terugquote:Op maandag 2 oktober 2023 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat voor soep.
Dat is belangrijk voor mij om te bepalen hoe saai dit is.
Als overheid iets zonder gedegen onderzoek verbieden voor iedereen, ‘waar vraag is, is aanbod’ en vervolgens ziedend zijn dat er zoveel criminaliteit over is. Tja.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
@:voorwiezichaangesprokenvoelt
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ntje-zijn-liquidatie
Dan zie ik het antwoord dus heel snel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra het me gaat interesseren wat jij vindt kom ik hier direct op terug
@Calandquote:Op maandag 2 oktober 2023 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik snuif er geen lijn minder om.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:55 schreef GGMM het volgende:
Drugsgebruikers zijn in de basis mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen eigenwaarde hebben dus ik snap niet zo goed wat de denken te bereiken met die campagne.
Nee maat. Nog steeds echt te veel last van die mug voor zoiets massaals. Voor het eerst in lange tijd dat ik het feest moet overslaanquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:GurneyIsBestOke Nog in Leiden deze dagen, ouwe rukvogel?
Ik ga zo de stad in. Werk tactisch gepland zodat ik vanavond/vannacht een goed feest van kan maken en morgenavond weer vijf uurtjes kan harken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maat. Nog steeds echt te veel last van die mug voor zoiets massaals. Voor het eerst in lange tijd dat ik het feest moet overslaan
Maak jij er nog iets van?
Anders dan mensen die veel drinken?quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:55 schreef GGMM het volgende:
Drugsgebruikers zijn in de basis mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen eigenwaarde hebben dus ik snap niet zo goed wat de denken te bereiken met die campagne.
Dat klinkt goed. Heb toch wel een zwak voor het Ontzet altijd, ietwat aangeschoten de stad rondbanjeren met al die kermisattracties. Vaak ook vies weer en veel klootjesvolk maar dat het allemaal iets treurigs heeft is juist deel van de charme.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga zo de stad in. Werk tactisch gepland zodat ik vanavond/vannacht een goed feest van kan maken en morgenavond weer vijf uurtjes kan harken.
@GGMM kijkt gewoon neer op alle mensen die geestverruimende middelen gebruiken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders dan mensen die veel drinken?
Je doet mij aan loterijen ja?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer niks gewonnen met de Staatsloterij.
Ik word gewoon besodemieterd.
Het is briljant weer. Na mijn werkshift een uitstekende reis gehad vandaag. Komt wel goed.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Heb toch wel een zwak voor het Ontzet altijd, ietwat aangeschoten de stad rondbanjeren met al die kermisattracties. Vaak ook vies weer en veel klootjesvolk maar dat het allemaal iets treurigs heeft is juist deel van de charme.
Dat tegenwoordig de avond niet meer afgesloten kan worden in de Odessa is ook wel jammer, dat was ook wel traditie bij ons. Maar wellicht dat jij de beste/minst matige kroeg weet om te eindigen.
Iedereen heeft zijn mindere kanten.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je doet mij aan loterijen ja?
Pittige mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |