Wat weerhield je?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
Had ik toch net bijna een lifter meegenomen, want tijd over. Maar toch maar niet gedaan.
Dat als je als vrouw niet weet of een man een mes in je ribben steekt tijdens het rijden.quote:
Niet je met Halloween in die smalle straatjes begeven.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zuid-Korea wordt hier serieus overwogen voor najaar 2024 als vakantie, Roland.
Als man weet je dat ook niet maar ik snap je gedachtegangquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat als je als vrouw niet weet of een man een mes in je ribben steekt tijdens het rijden.En veel apparatuur mee, dus tja.
Als man had je het wel geweten?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat als je als vrouw niet weet of een man een mes in je ribben steekt tijdens het rijden.En veel apparatuur mee, dus tja.
Ik had @DombohetOlifantje1 ook lekker zelf laten lopen hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Komt dit uit de koker van Rebekka?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zou jij niet elk persoon uit deze SC meenemen? Weer bijna een koud bad.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had @:Dombohetolifantje1 ook lekker zelf laten lopen hoor
Op m'n fiets? Ja hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij niet elk persoon uit deze SC meenemen? Weer bijna een koud bad.
quote:
Nee, dit komt uit de mijne.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt dit uit de koker van Rebekka?
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij niet elk persoon uit deze SC meenemen?
Nog nooit geweestquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer was jij voor het laatst in Korea?
Is deze briljante woordspeling bewust ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt dit uit de koker van Rebekka?
Noem je @onlogisch nou een genie?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is deze briljante woordspeling bewust ?
Nee, ik vroeg naar de bekende weg. Ben zelf ook weg. Middagdutje van een paar uur.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Noem je @:onlogisch nou een genie? [ afbeelding ]
ZO ZEGquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had @:Dombohetolifantje1 ook lekker zelf laten lopen hoor
Ik zou user @Oriente altijd meenemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij niet elk persoon uit deze SC meenemen? Weer bijna een koud bad.
Wat vind jij van de nieuwe stones?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je goede nummers van de laatste 5 jaar dan?
Die gasten zijn qua nieuw materiaal al minimaal sinds 1981 niet meer relevant en dit verandert daar niet veel aan zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe stones?
Ik vond het lichtelijk tegenvallen nadat ik allerlei lovende berichten las.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gasten zijn qua nieuw materiaal al minimaal sinds 1981 niet meer relevant en dit verandert daar niet veel aan zullen we maar zeggen.
Het is hoogstens 'wel aardig'.
De muziekpers is ook ietwat subjectief. Ik vond dat bluesalbum een paar jaar terug wel geinig, maar ik zou het allemaal niet snel op zetten. Ik vind sowieso de Stones wat overgewaardeerdquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het lichtelijk tegenvallen nadat ik allerlei lovende berichten las.
Ik ben in Japan geweest, komt wel erg dichtbij zoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik waan me op dit forum met enige regelmaat in Noord-Korea.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben in Japan geweest, komt wel erg dichtbij zo
Je hele Azië riedel is een act, toch.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hele Azië riedel is een act, toch.
Hij zal eens een flesje Sapporo bij de Lidl hebben gekocht.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hele Azië riedel is een act, toch.
Pasta Pestoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
Pizza, want voetbal.
@:onlogisch @:drizzt
Smerige dikzak.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:56 schreef Zoon_John het volgende:
Twee grote friet, bamiblok en een kroketje.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:56 schreef Zoon_John het volgende:
Dat lijkt me niet onverstandig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:09 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kom op man, kan ook wel gaan leven als een monnik.
Wat eet jij vandaag?quote:
Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nog nooit pasta met kip gehad, hoe werkt dat?
Ik hoop dat je jezelf nog aan kunt kijken in de spiegel vanavond.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
Pizza, want voetbal.
@:onlogisch @:drizzt
Walgelijke papzak dat je er bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:56 schreef Zoon_John het volgende:
Zoals je me kent met een grote glimlach.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jezelf nog aan kunt kijken in de spiegel vanavond.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoals je me kent met een grote glimlach.
Met kip.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend. Wat voor een pizza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |