quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je ook wat stronkjes broc bovenop de rijst kunnen doen?
Die dingen komen bijna altijd met een stoomschaal voor de groenten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je ook wat stronkjes broc bovenop de rijst kunnen doen?Ik vraag dit voor een vriend.
@:onlogisch
Dit weet TheBradge inmiddels ook al een tijdje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die dingen komen bijna altijd met een stoomschaal voor de groenten.
The Bradge is een beroemde muzikant, zo iemand zijn naam neem je niet even in de mond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit weet TheBradge inmiddels ook al een tijdje.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien kan die weer eens een woordle score komen posten, speciaal voor medeforumgebruiker @:rambodirk
Ik zou liever zijn fluit in m'n mond nemen, als we het toch over muziek hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
The Bradge is een beroemde muzikant, zo iemand zijn naam neem je niet even in de mond.
Dat niet nee, maar hij is wel een groot en beroemd muzikant.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou liever zijn fluit in m'n mond nemen, als we het toch over muziek hebben.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar hij is wel een groot en beroemd muzikant.
quote:Streaking is the act of running naked through a public area for publicity, as a prank, a dare, or a form of protest. Streaking is often associated with sporting events, but can occur in more secluded areas. Streakers are often pursued by sporting officials or the police.
Hallo, halloquote:
Eet smakelijk maatquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
3 mentions van @:scrummie weggeklikt.
Eet smakelijk allemaal.
Ik wacht op oproep voor MRI-scan voor schouder.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik bedoel, we hebben het altijd maar over prostaatkanker hier, maar er is meer op de wereld.
Hier is laatst al een uitvoerige medische update over geweest.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe is het met je schouder?
Keurig op tijdquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
3 mentions van @:scrummie weggeklikt.
Eet smakelijk allemaal.
Er is meer tussen hemel en aardequote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik bedoel, we hebben het altijd maar over prostaatkanker hier, maar er is meer op de wereld.
Ben ik te laat? NEE TOCH? BEN IK TE LAAT ?!?!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier is laatst al een uitvoerige medische update over geweest.
Zuid-Korea wordt hier serieus overwogen voor najaar 2024 als vakantie, Roland.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er is meer tussen hemel en aarde
onlogisch in VBL / [VBL SC #8299] Dombo is een leuke userquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben ik te laat? NEE TOCH? BEN IK TE LAAT ?!?!
Update een like gegeven.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
onlogisch in VBL / [VBL SC #8299] Dombo is een leuke user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |