SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Topickaper.quote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
ik weet niet waar we ama mee feliciteren, maar ik laat de TT nog maar staan
Bothquote:Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dan de powerlifting of de ifw
quote:Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doodgemaakt met een blije mus.
Haar 43e verjaardagquote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
ik weet niet waar we ama mee feliciteren, maar ik laat de TT nog maar staan
Nouww dat is echt niet aardigquote:
Veel drinken (zonder koolzuur) tijdens het eten, dan kun je meer kwijt.quote:Op maandag 25 september 2023 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu alvast beginnen met oefenen.
veel koolgroente eten schijnt de maag goed op te kunnen rekken
Wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef dud0r het volgende:
Maar dw ik zal je wel taggen als ik m'n tetten weer post
Moet je niet op schoot gaan zitten bij haarquote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouww dat is echt niet aardigDat meisje heeft het al zo zwaar.
Dit zijn de pro tips waar we het van moeten hebbenquote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel drinken (zonder koolzuur) tijdens het eten, dan kun je meer kwijt.
Nee maar ik heb genoeg materiaal liggen dat ik wat online kan gooien wanneer ik zin hebquote:Op maandag 25 september 2023 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wordt gewaardeerd.
Heb je het al ingepland?
Maak eens zin.quote:Op maandag 25 september 2023 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je niet op schoot gaan zitten bij haar
[..]
Dit zijn de pro tips waar we het van moeten hebben
[..]
Nee maar ik heb genoeg materiaal liggen dat ik wat online kan gooien wanneer ik zin heb
Ik zit in de trein nu. Dan ga ik niet door de hele collectie heen spittenquote:
waarom niet?quote:Op maandag 25 september 2023 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit in de trein nu. Dan ga ik niet door de hele collectie heen spitten
Beetje apartquote:
Heb je last van pottekijkers?quote:Op maandag 25 september 2023 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit in de trein nu. Dan ga ik niet door de hele collectie heen spitten
Ik ben een nette jongemanquote:
Zou me niks verbazen als ik ga uitzoeken dat er dan iemand precies mee kijkt.quote:Op maandag 25 september 2023 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je last van pottekijkers?
Waarom gelooft niemand dat nooit als ik het zegquote:
We weten allemaal dat de gekleurde diskettes beter werktequote:Op maandag 25 september 2023 14:57 schreef kwiwi het volgende:
Net m'n medisch dossier (op cd rom) bij m'n nieuwe huisarts afgegeven. Of ik het nog terug wilde nadat het ingelezen was.. Nee bedankt, kan het toch nergens op uitlezenDeed me gelijk weer denken aan de diskettetijd. En hoe ik altijd perse de gele diskette uit het pakje wilde
oh, als het nog op een cd-rom past is het nog niet zo'n groot dossier.quote:Op maandag 25 september 2023 14:57 schreef kwiwi het volgende:
Net m'n medisch dossier (op cd rom) bij m'n nieuwe huisarts afgegeven. Of ik het nog terug wilde nadat het ingelezen was.. Nee bedankt, kan het toch nergens op uitlezenDeed me gelijk weer denken aan de diskettetijd. En hoe ik altijd perse de gele diskette uit het pakje wilde
quote:Op maandag 25 september 2023 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
We weten allemaal dat de gekleurde diskettes beter werkte
Dat klopt wel, ben hier pas 10 jaar en grootste deel van m'n medisch dossier ligt bij de 'vrouwenarts'.quote:Op maandag 25 september 2023 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, als het nog op een cd-rom past is het nog niet zo'n groot dossier.
Lasagna del Reyquote:Op maandag 25 september 2023 14:55 schreef dud0r het volgende:
Maar nu eerst wat ultrageweld
@:datismijnmening kan dit waarderen
Lasagnaquote:
Zo ging dat vroeger toch ook, was je rustig een film aan het kijken en zodra de seksscčne begon, kwamen je ouders binnenlopen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ik ga uitzoeken dat er dan iemand precies mee kijkt.
Doet me denken aan de keer dat ik een horrorfilm ging kijken. Telefoon op het tafeltje. Zit er een redelijk expliciete seksscčne in de film en degene naast me kijkt natuurlijk op dat moment naar m'n telefoon
Yup. Zat je daar te fappen in alle rustquote:Op maandag 25 september 2023 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo ging dat vroeger toch ook, was je rustig een film aan het kijken en zodra de seksscčne begon, kwamen je ouders binnenlopen.
De vent is kippensoep aan het maken.quote:
Zo was ik niet.quote:Op maandag 25 september 2023 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Zat je daar te fappen in alle rust
quote:Op maandag 25 september 2023 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vent is kippensoep aan het maken.
Misschien wel een goede. Is er gelijk over voor morgenquote:
Nette dame jijquote:Op maandag 25 september 2023 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo was ik niet.
Maaarrrrr ik heb dan ook Game of Thrones met mijn vader gekeken.
Sowieso maar als avondeten bedoel ik.quote:
Same. Nou ja ik sta in de zon. Misschien na het boodschappen doen maar even dutje doenquote:Op maandag 25 september 2023 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben best wel moe eigenlijk.
En nu zit ik ook nog in het zonnetje.
Ik ben op kantoor, dus beetje raar om dan een dutje te doen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same. Nou ja ik sta in de zon. Misschien na het boodschappen doen maar even dutje doen
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoelquote:Op maandag 25 september 2023 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor, dus beetje raar om dan een dutje te doen.
Alsof er nog nooit iemand in slaap gevallen is op kantoorquote:Op maandag 25 september 2023 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor, dus beetje raar om dan een dutje te doen.
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoel
Dan zit er maar één ding op:quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.quote:
Nice.quote:Op maandag 25 september 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoel
Licht uit doen, benen op bureau gooien en onderuit zakken.quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.
Je naam doet ook anders vermoedenquote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.
[..]
Nice.
ik weet niet in hoeverre je veranderd bent de afgelopen jarenquote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.
Hoofd op het bureau leggen en de ogen dichtdoen?quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.quote:Op maandag 25 september 2023 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoofd op het bureau leggen en de ogen dichtdoen?
Ik ben wel degelijker geworden.quote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet in hoeverre je veranderd bent de afgelopen jaren
maar op basis van vroeger zou dat niet direct in mij opkomen
Wat doet mijn naam vermoeden?quote:
Lijkt me heel vreemd tijdens de REM-slaap.quote:Op maandag 25 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.
het schijnt te kunnen
Gortdroge ogen die schrapend rondbewegen in je kassen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me heel vreemd tijdens de REM-slaap.
Klinkt prettig.quote:Op maandag 25 september 2023 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gortdroge ogen die schrapend rondbewegen in je kassen.
Korrel zand erbij voor extra wrijvingquote:
een metaalsplinter kan ik ook hartelijk aanbevelenquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Korrel zand erbij voor extra wrijving
En het volgende is dan werken tijdens het slapen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.
het schijnt te kunnen
oke daar kreeg ik een eng gevoel bijquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan zeker moe wakker wordenquote:Op maandag 25 september 2023 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het volgende is dan werken tijdens het slapen.
Extra comfortabel met lenzen inquote:Op maandag 25 september 2023 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke daar kreeg ik een eng gevoel bij
Echt he. Ik ben geen 20 meerquote:
Een dagje later naar bed gaan en ik heb daar de rest van de week last van.quote:Op maandag 25 september 2023 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben geen 20 meer![]()
Alsof er een andere staat is dan moe zijn
Was al verbaasd dat ik het zaterdag tot 0130 vol hield om via spelltable te spelenquote:Op maandag 25 september 2023 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dagje later naar bed gaan en ik heb daar de rest van de week last van.
quote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroegquote:Op maandag 25 september 2023 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, over een kwartiertje tijd voor de avondhap. Ik rammel van de hommer.
Moe of dood, dat zijn mijn gemoedstoestanden.quote:Op maandag 25 september 2023 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben geen 20 meer![]()
Alsof er een andere staat is dan moe zijn
High five.quote:Op maandag 25 september 2023 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moe of dood, dat zijn mijn gemoedstoestanden.
En om 20.00quote:Op maandag 25 september 2023 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik om tien uur weer de keuken leegeten.
Geen dreft per ongeluk in je lasagne doenquote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
Even een afwasje zo doen en dan maar eens aan de lasagne beginnen.
Boksquote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five.
Ik weet ook nog niet hoe ik Thunderdome door kom in december
[..]
En om 20.00
Gewoon vroeg naar bed gaanquote:Op maandag 25 september 2023 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik om tien uur weer de keuken leegeten.
Nimmerquote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen dreft per ongeluk in je lasagne doen
Zal ik je nog even wat leuke verjaardagsfotos sturen?quote:
Zullen we maar aan de druksjes gaan?quote:
Ophidianquote:Op maandag 25 september 2023 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel schattig, kerel was al druk met z'n wishlist qua lineup.
Cocaīne.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five.
Ik weet ook nog niet hoe ik Thunderdome door kom in december
Nah, hoogstens koffie.quote:Op maandag 25 september 2023 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nimmer
[..]
Zal ik je nog even wat leuke verjaardagsfotos sturen?
[..]
Zullen we maar aan de druksjes gaan?
[..]
Ophidian
Viper
Ruffneck
Dolphin
The outside agency
Dither
Akira
Maar zien het verder wel. Als het net als vorig jaar 6 area's is dan is de keuze reuze.
Ja ik ben ook niet van de druksjes.quote:
Verder dan alcohol of een joint ben ik nooit gekomen in ieder geval.quote:Op maandag 25 september 2023 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet van de druksjes.
Nog nooit gebruikt om een feestje door te komen
Hier kan ik dus een hele flauwe grap over gaan maken. Maar je bent mijn goede - zo niet één van mijn beste - vrienden hier dus ik laat je moeder even buiten beschouwing.quote:
Aaawwquote:Op maandag 25 september 2023 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier kan ik dus een hele flauwe grap over gaan maken. Maar je bent mijn goede - zo niet één van mijn beste - vrienden hier dus ik laat je moeder even buiten beschouwing.
#kokenmetbrainfogquote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen dreft per ongeluk in je lasagne doen
Ik voel de liefde van het scherm spattenquote:Op maandag 25 september 2023 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier kan ik dus een hele flauwe grap over gaan maken. Maar je bent mijn goede - zo niet één van mijn beste - vrienden hier dus ik laat je moeder even buiten beschouwing.
Uhmm, meestal is het gewoon dingen vergeten. Zoals die appeltaartmuffins waarbij ik de appel vergeten was. Maar ben ook wel eens de boter vergeten (gortdroge muffinsquote:Op maandag 25 september 2023 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is een grote brainfog blunder die je met koken gemaakt hebt het afgelopen jaar?
quote:Op maandag 25 september 2023 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, meestal is het gewoon dingen vergeten. Zoals die appeltaartmuffins waarbij ik de appel vergeten was. Maar ben ook wel eens de boter vergeten (gortdroge muffins). Of klaar zijn met eten en dan erachter komen dat ik de rijst niet had opgeschept..
Maar heb ook wel eens melk in de koekenpan gedaan ipv vloeibare bakboter en daarna gewoon het vlees erin. En het duurde zeker 10 minuten voordat ik doorhad wat er nou mis ging.
Of vergeten de inductieplaat aan te zetten, goh waarom duurt het zolang voordat het kookt..
Het meest stomme vind ik nog wel dat ik dan meestal wel door heb dat er iets mis is, maar dat ik er dan niet achter kom wat. Soms denk ik niet eens aan het eten zelf, maar dan ga ik na of ik kleren mis ofzo wat kan verklaren waarom iets niet klopt
Ja lach maarquote:
Je moet bijna met nummertjes gaan werken.. zo'n crime scene kaartje voor elk ingrediënt zetten, te beginnen met 1 voor de boterquote:Op maandag 25 september 2023 17:52 schreef essnhills het volgende:
En het helpt dus ook niet als ik alles vantevoren braaf op volgorde klaar heb staan. Vergeet alsnog regelmatig dingen toe te voegen
Of van te voren precies getimede instructies opnemen en afspelen terwijl je kooktquote:Op maandag 25 september 2023 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet bijna met nummertjes gaan werken.. zo'n crime scene kaartje voor elk ingrediënt zetten, te beginnen met 1 voor de boter
Zoiets jaquote:Op maandag 25 september 2023 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet bijna met nummertjes gaan werken.. zo'n crime scene kaartje voor elk ingrediënt zetten, te beginnen met 1 voor de boter
Dan zou ik wss een instructie missen, daar gestrest van raken en alsnog dingen overslaanquote:Op maandag 25 september 2023 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of van te voren precies getimede instructies opnemen en afspelen terwijl je kookt
Same en dat is ook maar met mate op dit soort feestjesquote:Op maandag 25 september 2023 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder dan alcohol of een joint ben ik nooit gekomen in ieder geval.
Dit klinkt heel vervelend.quote:Op maandag 25 september 2023 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, meestal is het gewoon dingen vergeten. Zoals die appeltaartmuffins waarbij ik de appel vergeten was. Maar ben ook wel eens de boter vergeten (gortdroge muffins). Of klaar zijn met eten en dan erachter komen dat ik de rijst niet had opgeschept..
Maar heb ook wel eens melk in de koekenpan gedaan ipv vloeibare bakboter en daarna gewoon het vlees erin. En het duurde zeker 10 minuten voordat ik doorhad wat er nou mis ging.
Of vergeten de inductieplaat aan te zetten, goh waarom duurt het zolang voordat het kookt..
Het meest stomme vind ik nog wel dat ik dan meestal wel door heb dat er iets mis is, maar dat ik er dan niet achter kom wat. Soms denk ik niet eens aan het eten zelf, maar dan ga ik na of ik kleren mis ofzo wat kan verklaren waarom iets niet klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
Bouwen we ook een herhaling inquote:Op maandag 25 september 2023 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou ik wss een instructie missen, daar gestrest van raken en alsnog dingen overslaan
quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vervelend.OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu is het een bende
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Misschien met jouw stem?quote:Op maandag 25 september 2023 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bouwen we ook een herhaling in
Nee, precies. Heel veel meer dan een drankje ben ik niet van plan.quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same en dat is ook maar met mate op dit soort feestjes
Vergeet je ook waar je dingen op moet ruimen? Daar heb ik tegenwoordig last van.quote:
Nee, dat is meer het geen energie dingquote:Op maandag 25 september 2023 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet je ook waar je dingen op moet ruimen? Daar heb ik tegenwoordig last van.
Ook herkenbaar.quote:Op maandag 25 september 2023 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat is meer het geen energie ding
Misschien dat ik nog ergens preworkout haal en daarvan een halve liter maak voordat ik gaquote:Op maandag 25 september 2023 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, precies. Heel veel meer dan een drankje ben ik niet van plan.
quote:Op maandag 25 september 2023 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.
Gelukkig heb ik een vent die altijd thuis is, die heb ik net twee keer naar boven gestuurd om de schone was op te halen zodat ik het kan wegvouwen. Dat doet hij zonder morren.
Je wordt gewoon regelmatig bezocht door The Silence.quote:Op maandag 25 september 2023 17:52 schreef essnhills het volgende:
En het helpt dus ook niet als ik alles vantevoren braaf op volgorde klaar heb staan. Vergeet alsnog regelmatig dingen toe te voegen
Oh vandaar al die streepjes op mijn armenquote:Op maandag 25 september 2023 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wordt gewoon regelmatig bezocht door The Silence.
Gelukkig komt grmbl binnenkort weer terug.quote:Op maandag 25 september 2023 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar helaas niet een vent voor
Vrouw mag ook. Of kat. Of konijn.quote:Op maandag 25 september 2023 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar helaas niet een vent voor
Maar die vertrouw ik niet met mijn keukenindelingquote:Op maandag 25 september 2023 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig komt grmbl binnenkort weer terug.
https://music.youtube.com/watch?v=Z2f7IMZOWJU&si=OZZ0pmuykL_LD4u_quote:Op maandag 25 september 2023 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wordt gewoon regelmatig bezocht door The Silence.
Whehequote:Op maandag 25 september 2023 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouw mag ook. Of kat. Of konijn.
quote:Op maandag 25 september 2023 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die vertrouw ik niet met mijn keukenindeling
Heb jij nog werk kunnen afschuiven?quote:Op maandag 25 september 2023 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een haar verwijderd van het schrijven van m'n eigen projectplanning software. Waarom is alles betaald of kut.
Heb je zijn keuken gezien?quote:
Laat staan het opvoeden en onderhouden.quote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe
Heb toch wel liefst een vent
Maar niet nu. Weet je hoe vermoeiend iemand leren kennen is
Oh, ik mag ook. Net als de griepprik, ik val onder de kwetsbare groepen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel een afspraak ingepland voor de booster
Pfff, ik heb net aan voldoende energie om mezelf te onderhoudenquote:Op maandag 25 september 2023 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat staan het opvoeden en onderhouden.
Gedeeltelijk!quote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij nog werk kunnen afschuiven?
Ik ben emotioneel kwetsbaar, mag ik ook een prik?quote:Op maandag 25 september 2023 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, ik mag ook. Net als de griepprik, ik val onder de kwetsbare groepen.
Griepprik niet, maar huisarts was het wel eens dat de booster een goed idee is voor mijquote:Op maandag 25 september 2023 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, ik mag ook. Net als de griepprik, ik val onder de kwetsbare groepen.
Iets met een kraanquote:
Kusjekroelquote:Op maandag 25 september 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pfff, ik heb net aan voldoende energie om mezelf te onderhouden
quote:
Betekent dit dat je nu ook wat meer rust hebt wat betreft werk?quote:Op maandag 25 september 2023 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gedeeltelijk!
Maar ook een geruststellend gesprek gehad met m'n collega's. Die hadden ook zoiets van "Als ze zitten te springen om wat je maakt moet dat alleen voor hun een probleem zijn." En wat vooruitgang met een ander projectje. Goede hoop dat er morgen twee dingen van de lijst kunnen gestreept worden.
Oeh, goeiequote:Op maandag 25 september 2023 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog ergens preworkout haal en daarvan een halve liter maak voordat ik ga
Ja.quote:Op maandag 25 september 2023 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel kwetsbaar, mag ik ook een prik?
Fijnquote:Op maandag 25 september 2023 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Griepprik niet, maar huisarts was het wel eens dat de booster een goed idee is voor mij
quote:Op maandag 25 september 2023 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die vertrouw ik niet met mijn keukenindeling
Ik voel me wat positiever. Maar dat valt of staat met hoe de rest van de week gaat.quote:Op maandag 25 september 2023 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betekent dit dat je nu ook wat meer rust hebt wat betreft werk?
Misschien moet jij onderhouden worden door iemand anders.quote:Op maandag 25 september 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pfff, ik heb net aan voldoende energie om mezelf te onderhouden
Dat is positief.quote:Op maandag 25 september 2023 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voel me wat positiever. Maar dat valt of staat met hoe de rest van de week gaat.
Wat meer afstand nemen van m'n werk gaat niet vanzelf. Maar ik heb er in ieder geval weer zin in.
Dat is onder normale omstandigheden al een heel ding ja.quote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef essnhills het volgende:
Weet je hoe vermoeiend iemand leren kennen is
Oke Kirby.quote:
VIESDIKquote:Op maandag 25 september 2023 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
De ribben gaan goed![]()
3.5 kilo voor vier personen
Echt he.quote:Op maandag 25 september 2023 18:38 schreef Elvi het volgende:
En tering wat een enorme lijst van die datum prikker
Ja godver, dacht ik net dat m'n stapel werk voor de week wat kleiner begon te worden moet ik honderdmiljoenmiljard datums checken.quote:Op maandag 25 september 2023 18:38 schreef Elvi het volgende:
60 data ofzo?quote:Op maandag 25 september 2023 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja godver, dacht ik net dat m'n stapel werk voor de week wat kleiner begon te worden moet ik honderdmiljoenmiljard datums checken.
FOK!-dating, ook voor jou is er een autist.quote:Op maandag 25 september 2023 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is onder normale omstandigheden al een heel ding ja.
Gooi een dartpijltje op het spectrum.quote:Op maandag 25 september 2023 18:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
FOK!-dating, ook voor jou is er een autist.
Het gaat sneller met je ovendeur dicht.quote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws geen halve maatregelen hier.
Ze staan bijna 9 uur te slowcooken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 18:38 schreef Elvi het volgende:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja godver, dacht ik net dat m'n stapel werk voor de week wat kleiner begon te worden moet ik honderdmiljoenmiljard datums checken.
Oke ik kom er nu aanquote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws geen halve maatregelen hier.
Ze staan bijna 9 uur te slowcooken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat sneller met je ovendeur dicht.
Gewoon hagel.quote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gooi een dartpijltje op het spectrum.
Nu al toetje. Ik ben nog niet eens thuis.quote:Op maandag 25 september 2023 18:43 schreef dud0r het volgende:
Bakje druiven als toetje
Gezonde boy dit dat
Dat lijkt op een jouw probleemquote:Op maandag 25 september 2023 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu al toetje. Ik ben nog niet eens thuis.
Oeps werkdag van tien uur gemaakt.
En anders is er wel een persoonlijkheidsstoornis voor je te vinden.quote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gooi een dartpijltje op het spectrum.
Morgen compenseren door eerder naar huis te gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu al toetje. Ik ben nog niet eens thuis.
Oeps werkdag van tien uur gemaakt.
En wat zijn de langetermijn succescijfers van die combinatie?quote:Op maandag 25 september 2023 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders is er wel een persoonlijkheidsstoornis voor je te vinden.
Ik heb mij laten vertellen dat autisten en borderliners elkaar opzoeken voor relaties.
Daarom gewoon minder mensen leren kennen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef essnhills het volgende:
Weet je hoe vermoeiend iemand leren kennen is
In de ochtend een afspraak dus ik mag op tijd naar huis ipv later maken.quote:Op maandag 25 september 2023 18:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Morgen compenseren door eerder naar huis te gaan.
Anderhalf jaar.quote:Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat zijn de langetermijn succescijfers van die combinatie?
quote:
Daar heb ik niet naar gevraagd, ik was me aan het afvragen of ik borderline had.quote:Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat zijn de langetermijn succescijfers van die combinatie?
Bij vrouwen wordt autisme vaak over het hoofd gezien en krijgen zij de diagnose borderline die jaren later dus omgezet wordt naar autisme.quote:Op maandag 25 september 2023 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar gevraagd, ik was me aan het afvragen of ik borderline had.
Ik denk ook eerder dat ik een autist ben dan een borderliner.quote:Op maandag 25 september 2023 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij vrouwen wordt autisme vaak over het hoofd gezien en krijgen zij de diagnose borderline die jaren later dus omgezet wordt naar autisme.
Of gewoon direct autist. Net zo makkelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij vrouwen wordt autisme vaak over het hoofd gezien en krijgen zij de diagnose borderline die jaren later dus omgezet wordt naar autisme.
but why?quote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef sacha het volgende:
alles teruggelezen skatjens, 't was veel
Hee jij?quote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef sacha het volgende:
Je krijgt zo een repetitiequote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef sacha het volgende:
vreetmeet, datumprikkert, ratten, viespraat, ziekjes, goedpraat, apenrots, keukenfoto, puzzels, oplossingen, psychoses, blauwe dozen, uitgelaten sneakers én koffiequote:Op maandag 25 september 2023 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je krijgt zo een repetitie
Blijft raar dat je niet van taart houdtquote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik niet van taart hou heb ik dit voor mezelf gekocht als verjaardagsnack.
[ link | afbeelding ]
(Eerste keer dat ik de Twix versie heb)
Dit, zoveel taartopties.quote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijft raar dat je niet van taart houdt
Mokka lust ik wel. Of van dat hazelnoot schuimgebak ofzo maar verder nee.quote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hmm. Te weinig biljetjes dus. Even naar eBay mom brbquote:Op maandag 25 september 2023 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
vreetmeet, datumprikkert, ratten, viespraat, ziekjes, goedpraat, apenrots, keukenfoto, puzzels, oplossingen, psychoses, blauwe dozen, uitgelaten sneakers én koffie
Oeh hazelnoot schuim. Dat heb ik lang niet gehadquote:Op maandag 25 september 2023 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mokka lust ik wel. Of van dat hazelnoot schuimgebak ofzo maar verder nee.
Ze is dan ook raar en hoort hier gewoon thuisquote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga halen danquote:
quote:Op maandag 25 september 2023 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is dan ook raar en hoort hier gewoon thuis
quote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik niet van taart hou heb ik dit voor mezelf gekocht als verjaardagsnack.
[ link | afbeelding ]
(Eerste keer dat ik de Twix versie heb)
Maandagquote:Op maandag 25 september 2023 19:38 schreef mschol het volgende:
@:ama jarig? gefeliciteerd
ik ga nu pas op naar huis, eerste 10,5 uur van de week zitten erop
quote:
Zou kijkenquote:
Doe mij maar donuts with budaquote:Op maandag 25 september 2023 19:48 schreef essnhills het volgende:
Doe je ook bakrecepten?
Bakken met Buda klinkt wel als een goed segment
Zou kijken. En eten.quote:Op maandag 25 september 2023 19:48 schreef essnhills het volgende:
Doe je ook bakrecepten?
Bakken met Buda klinkt wel als een goed segment
quote:Op maandag 25 september 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's gewoon krekette trekke bij de Snackbar Harses
Neequote:
Buddah walks into a donut shop, and asks "make me one with everything".quote:
Nee man het was een heel ding met de Gopro en alles.quote:Op maandag 25 september 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's gewoon krekette trekke bij de Snackbar Harses
Bagels.quote:
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 19:57 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills
15 min kookgenot. And there's more where that came from
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon een foodbaby erbijquote:Op maandag 25 september 2023 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?
Liever niet. Straks weeg ik meer dan 100 kg.quote:
Hoeveel ben je aangekomen tijdens de zwangerschap? Heb het idee dat het alle kanten op kan.. 10 kilo, 40 kilo..quote:Op maandag 25 september 2023 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liever niet. Straks weeg ik meer dan 100 kg.
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.quote:Op maandag 25 september 2023 19:57 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills
15 min kookgenot. And there's more where that came from
Ik van het geschraap met een vork in een panquote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.
Iedereen net zo dik als ikquote:Op maandag 25 september 2023 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"quote:Op maandag 25 september 2023 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik van het geschraap met een vork in een pan
Oeh, ik ga kijken !quote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.quote:Op maandag 25 september 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"
US moet weer even US zijnquote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.
Niet?quote:
Alleen als je 3 porties hebt gegetenquote:
Ik vind het uitermate viezig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.
Je zegt dat alsof het zo onwaarschijnlijk is.quote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je 3 porties hebt gegeten
Daarom altijd analoge weegschaal. Als het klokje meer dan helemaal rond gaat valt het weer mee.quote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nog best iets lusten.
Maar weegschaal says no
Loop nog een rondje. Dan kan het welquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weegschaal says no
Dat is waarquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het zo onwaarschijnlijk is.
Same. En was vandaag zo goed bezig.. yoghurt met fruit, salade, en kippensoep. Nu wil ik het niet verpestenquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weegschaal says no
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondjequote:
Ik heb ook nieuwe schoenen gekocht, het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, hoe was het op je nieuwe schoenen?
Je kan ook gewoon DM'en hoor, hoeft allemaal niet zo omslachtig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondje
ja spannendquote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, hoe was het op je nieuwe schoenen?
moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondje
quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuwe schoenen gekocht, het komt nu wel erg dichtbij.
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stapquote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja spannend![]()
zijn nog helemaal mooi
quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon DM'en hoor, hoeft allemaal niet zo omslachtig.
ja nou zou ik ook zijn geweest hoorquote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stap
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huisquote:Op maandag 25 september 2023 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loop nog een rondje. Dan kan het wel
[..]
Dat is waar
Of dat er een enorme zeemeeuw op kakt.quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stap
je voelt je zo nu en dan eenzaam toch? wrllicht helpt dat?quote:
ja maar nu nietquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
je voelt je zo nu en dan eenzaam toch? wrllicht helpt dat?
Nee, dat heb ik ook wel. Al was ik niet zo geweldig bezig. Tussen de middag snel een gevulde koek naar binnen gefrommeld.quote:Op maandag 25 september 2023 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. En was vandaag zo goed bezig.. yoghurt met fruit, salade, en kippensoep. Nu wil ik het niet verpesten
Doel voor je rondjequote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huis
Lopend naar de winkelquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huis
Dat had ik eens op een eerste date met iemand, vogel kakte in m'n haarquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er een enorme zeemeeuw op kakt.
Ik zat teveel met m'n hoofd bij eten, dit gaf kortsluiting.quote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een potentieel slachtoffer op werk
quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik eens op een eerste date met iemand, vogel kakte in m'n haar
quote:
Geen energie meer voorquote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lopend naar de winkel![]()
2 vliegen in 1 klap
Chocolade. Net.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Geen energie meer voor
Om op te eten?quote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een potentieel slachtoffer op werk
Ja ja, net als die gemorste ‘sinaasappelsap’ in je bed zekerquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had bijna je bericht gerapporteerdquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weegschaal says no
Precies, vroeger naar bed is minder vet.quote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan maar met de kwiwi's op stok Buda.
De God van de Vogels gaf je een hint.quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bakkesquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor, dit geloven wij. @:wereldgozer
Ohquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Geen energie meer voor
Ik heb geen chocolade in huis.quote:
1 kgquote:Op maandag 25 september 2023 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel ben je aangekomen tijdens de zwangerschap? Heb het idee dat het alle kanten op kan.. 10 kilo, 40 kilo..
Waarom gelooft niemand dat dit echt sinaasappelsap wasquote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ja, net als die gemorste ‘sinaasappelsap’ in je bed zeker
Oh, is dat de truuk.quote:Op maandag 25 september 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, vroeger naar bed is minder vet.
Wat, 1 kg?quote:Op maandag 25 september 2023 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1 kgen ik heb geen last gehad van misselijkheid ofzo, dus het is ook niet alsof ik vet afgevallen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |