Blijft raar dat je niet van taart houdtquote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik niet van taart hou heb ik dit voor mezelf gekocht als verjaardagsnack.
[ link | afbeelding ]
(Eerste keer dat ik de Twix versie heb)
Dit, zoveel taartopties.quote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijft raar dat je niet van taart houdt
Mokka lust ik wel. Of van dat hazelnoot schuimgebak ofzo maar verder nee.quote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hmm. Te weinig biljetjes dus. Even naar eBay mom brbquote:Op maandag 25 september 2023 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
vreetmeet, datumprikkert, ratten, viespraat, ziekjes, goedpraat, apenrots, keukenfoto, puzzels, oplossingen, psychoses, blauwe dozen, uitgelaten sneakers én koffie
Oeh hazelnoot schuim. Dat heb ik lang niet gehadquote:Op maandag 25 september 2023 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mokka lust ik wel. Of van dat hazelnoot schuimgebak ofzo maar verder nee.
Ze is dan ook raar en hoort hier gewoon thuisquote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga halen danquote:
quote:Op maandag 25 september 2023 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is dan ook raar en hoort hier gewoon thuis
quote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik niet van taart hou heb ik dit voor mezelf gekocht als verjaardagsnack.
[ link | afbeelding ]
(Eerste keer dat ik de Twix versie heb)
Maandagquote:Op maandag 25 september 2023 19:38 schreef mschol het volgende:
@:ama jarig? gefeliciteerd
ik ga nu pas op naar huis, eerste 10,5 uur van de week zitten erop
quote:
Zou kijkenquote:
Doe mij maar donuts with budaquote:Op maandag 25 september 2023 19:48 schreef essnhills het volgende:
Doe je ook bakrecepten?
Bakken met Buda klinkt wel als een goed segment
Zou kijken. En eten.quote:Op maandag 25 september 2023 19:48 schreef essnhills het volgende:
Doe je ook bakrecepten?
Bakken met Buda klinkt wel als een goed segment
quote:Op maandag 25 september 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's gewoon krekette trekke bij de Snackbar Harses
Neequote:
Buddah walks into a donut shop, and asks "make me one with everything".quote:
Nee man het was een heel ding met de Gopro en alles.quote:Op maandag 25 september 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's gewoon krekette trekke bij de Snackbar Harses
Bagels.quote:
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 19:57 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills
15 min kookgenot. And there's more where that came from
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon een foodbaby erbijquote:Op maandag 25 september 2023 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?
Liever niet. Straks weeg ik meer dan 100 kg.quote:
Hoeveel ben je aangekomen tijdens de zwangerschap? Heb het idee dat het alle kanten op kan.. 10 kilo, 40 kilo..quote:Op maandag 25 september 2023 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liever niet. Straks weeg ik meer dan 100 kg.
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.quote:Op maandag 25 september 2023 19:57 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills
15 min kookgenot. And there's more where that came from
Ik van het geschraap met een vork in een panquote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.
Iedereen net zo dik als ikquote:Op maandag 25 september 2023 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"quote:Op maandag 25 september 2023 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik van het geschraap met een vork in een pan
Oeh, ik ga kijken !quote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.quote:Op maandag 25 september 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"
US moet weer even US zijnquote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.
Niet?quote:
Alleen als je 3 porties hebt gegetenquote:
Ik vind het uitermate viezig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.
Je zegt dat alsof het zo onwaarschijnlijk is.quote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je 3 porties hebt gegeten
Daarom altijd analoge weegschaal. Als het klokje meer dan helemaal rond gaat valt het weer mee.quote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nog best iets lusten.
Maar weegschaal says no
Loop nog een rondje. Dan kan het welquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weegschaal says no
Dat is waarquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het zo onwaarschijnlijk is.
Same. En was vandaag zo goed bezig.. yoghurt met fruit, salade, en kippensoep. Nu wil ik het niet verpestenquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weegschaal says no
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondjequote:
Ik heb ook nieuwe schoenen gekocht, het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, hoe was het op je nieuwe schoenen?
Je kan ook gewoon DM'en hoor, hoeft allemaal niet zo omslachtig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondje
ja spannendquote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, hoe was het op je nieuwe schoenen?
moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondje
quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuwe schoenen gekocht, het komt nu wel erg dichtbij.
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stapquote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja spannend![]()
zijn nog helemaal mooi
quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon DM'en hoor, hoeft allemaal niet zo omslachtig.
ja nou zou ik ook zijn geweest hoorquote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stap
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huisquote:Op maandag 25 september 2023 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loop nog een rondje. Dan kan het wel
[..]
Dat is waar
Of dat er een enorme zeemeeuw op kakt.quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stap
je voelt je zo nu en dan eenzaam toch? wrllicht helpt dat?quote:
ja maar nu nietquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
je voelt je zo nu en dan eenzaam toch? wrllicht helpt dat?
Nee, dat heb ik ook wel. Al was ik niet zo geweldig bezig. Tussen de middag snel een gevulde koek naar binnen gefrommeld.quote:Op maandag 25 september 2023 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. En was vandaag zo goed bezig.. yoghurt met fruit, salade, en kippensoep. Nu wil ik het niet verpesten
Doel voor je rondjequote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huis
Lopend naar de winkelquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huis
Dat had ik eens op een eerste date met iemand, vogel kakte in m'n haarquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er een enorme zeemeeuw op kakt.
Ik zat teveel met m'n hoofd bij eten, dit gaf kortsluiting.quote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een potentieel slachtoffer op werk
quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik eens op een eerste date met iemand, vogel kakte in m'n haar
quote:
Geen energie meer voorquote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lopend naar de winkel![]()
2 vliegen in 1 klap
Chocolade. Net.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Geen energie meer voor
Om op te eten?quote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een potentieel slachtoffer op werk
Ja ja, net als die gemorste ‘sinaasappelsap’ in je bed zekerquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had bijna je bericht gerapporteerdquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weegschaal says no
Precies, vroeger naar bed is minder vet.quote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan maar met de kwiwi's op stok Buda.
De God van de Vogels gaf je een hint.quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bakkesquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor, dit geloven wij. @:wereldgozer
Ohquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Geen energie meer voor
Ik heb geen chocolade in huis.quote:
1 kgquote:Op maandag 25 september 2023 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel ben je aangekomen tijdens de zwangerschap? Heb het idee dat het alle kanten op kan.. 10 kilo, 40 kilo..
Waarom gelooft niemand dat dit echt sinaasappelsap wasquote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ja, net als die gemorste ‘sinaasappelsap’ in je bed zeker
Oh, is dat de truuk.quote:Op maandag 25 september 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, vroeger naar bed is minder vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |