Oke Kirby.quote:
VIESDIKquote:Op maandag 25 september 2023 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
De ribben gaan goed![]()
3.5 kilo voor vier personen
Echt he.quote:Op maandag 25 september 2023 18:38 schreef Elvi het volgende:
En tering wat een enorme lijst van die datum prikker
Ja godver, dacht ik net dat m'n stapel werk voor de week wat kleiner begon te worden moet ik honderdmiljoenmiljard datums checken.quote:Op maandag 25 september 2023 18:38 schreef Elvi het volgende:
60 data ofzo?quote:Op maandag 25 september 2023 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja godver, dacht ik net dat m'n stapel werk voor de week wat kleiner begon te worden moet ik honderdmiljoenmiljard datums checken.
FOK!-dating, ook voor jou is er een autist.quote:Op maandag 25 september 2023 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is onder normale omstandigheden al een heel ding ja.
Gooi een dartpijltje op het spectrum.quote:Op maandag 25 september 2023 18:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
FOK!-dating, ook voor jou is er een autist.
Het gaat sneller met je ovendeur dicht.quote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws geen halve maatregelen hier.
Ze staan bijna 9 uur te slowcooken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 18:38 schreef Elvi het volgende:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja godver, dacht ik net dat m'n stapel werk voor de week wat kleiner begon te worden moet ik honderdmiljoenmiljard datums checken.
Oke ik kom er nu aanquote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws geen halve maatregelen hier.
Ze staan bijna 9 uur te slowcooken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat sneller met je ovendeur dicht.
Gewoon hagel.quote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gooi een dartpijltje op het spectrum.
Nu al toetje. Ik ben nog niet eens thuis.quote:Op maandag 25 september 2023 18:43 schreef dud0r het volgende:
Bakje druiven als toetje
Gezonde boy dit dat
Dat lijkt op een jouw probleemquote:Op maandag 25 september 2023 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu al toetje. Ik ben nog niet eens thuis.
Oeps werkdag van tien uur gemaakt.
En anders is er wel een persoonlijkheidsstoornis voor je te vinden.quote:Op maandag 25 september 2023 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gooi een dartpijltje op het spectrum.
Morgen compenseren door eerder naar huis te gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu al toetje. Ik ben nog niet eens thuis.
Oeps werkdag van tien uur gemaakt.
En wat zijn de langetermijn succescijfers van die combinatie?quote:Op maandag 25 september 2023 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders is er wel een persoonlijkheidsstoornis voor je te vinden.
Ik heb mij laten vertellen dat autisten en borderliners elkaar opzoeken voor relaties.
Daarom gewoon minder mensen leren kennen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef essnhills het volgende:
Weet je hoe vermoeiend iemand leren kennen is
In de ochtend een afspraak dus ik mag op tijd naar huis ipv later maken.quote:Op maandag 25 september 2023 18:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Morgen compenseren door eerder naar huis te gaan.
Anderhalf jaar.quote:Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat zijn de langetermijn succescijfers van die combinatie?
quote:
Daar heb ik niet naar gevraagd, ik was me aan het afvragen of ik borderline had.quote:Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat zijn de langetermijn succescijfers van die combinatie?
Bij vrouwen wordt autisme vaak over het hoofd gezien en krijgen zij de diagnose borderline die jaren later dus omgezet wordt naar autisme.quote:Op maandag 25 september 2023 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar gevraagd, ik was me aan het afvragen of ik borderline had.
Ik denk ook eerder dat ik een autist ben dan een borderliner.quote:Op maandag 25 september 2023 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij vrouwen wordt autisme vaak over het hoofd gezien en krijgen zij de diagnose borderline die jaren later dus omgezet wordt naar autisme.
Of gewoon direct autist. Net zo makkelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij vrouwen wordt autisme vaak over het hoofd gezien en krijgen zij de diagnose borderline die jaren later dus omgezet wordt naar autisme.
but why?quote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef sacha het volgende:
alles teruggelezen skatjens, 't was veel
Hee jij?quote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef sacha het volgende:
Je krijgt zo een repetitiequote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef sacha het volgende:
vreetmeet, datumprikkert, ratten, viespraat, ziekjes, goedpraat, apenrots, keukenfoto, puzzels, oplossingen, psychoses, blauwe dozen, uitgelaten sneakers én koffiequote:Op maandag 25 september 2023 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je krijgt zo een repetitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |