Ja lach maarquote:
Je moet bijna met nummertjes gaan werken.. zo'n crime scene kaartje voor elk ingrediënt zetten, te beginnen met 1 voor de boterquote:Op maandag 25 september 2023 17:52 schreef essnhills het volgende:
En het helpt dus ook niet als ik alles vantevoren braaf op volgorde klaar heb staan. Vergeet alsnog regelmatig dingen toe te voegen
Of van te voren precies getimede instructies opnemen en afspelen terwijl je kooktquote:Op maandag 25 september 2023 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet bijna met nummertjes gaan werken.. zo'n crime scene kaartje voor elk ingrediënt zetten, te beginnen met 1 voor de boter
Zoiets jaquote:Op maandag 25 september 2023 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet bijna met nummertjes gaan werken.. zo'n crime scene kaartje voor elk ingrediënt zetten, te beginnen met 1 voor de boter
Dan zou ik wss een instructie missen, daar gestrest van raken en alsnog dingen overslaanquote:Op maandag 25 september 2023 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of van te voren precies getimede instructies opnemen en afspelen terwijl je kookt
Same en dat is ook maar met mate op dit soort feestjesquote:Op maandag 25 september 2023 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder dan alcohol of een joint ben ik nooit gekomen in ieder geval.
Dit klinkt heel vervelend.quote:Op maandag 25 september 2023 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, meestal is het gewoon dingen vergeten. Zoals die appeltaartmuffins waarbij ik de appel vergeten was. Maar ben ook wel eens de boter vergeten (gortdroge muffins). Of klaar zijn met eten en dan erachter komen dat ik de rijst niet had opgeschept..
Maar heb ook wel eens melk in de koekenpan gedaan ipv vloeibare bakboter en daarna gewoon het vlees erin. En het duurde zeker 10 minuten voordat ik doorhad wat er nou mis ging.
Of vergeten de inductieplaat aan te zetten, goh waarom duurt het zolang voordat het kookt..
Het meest stomme vind ik nog wel dat ik dan meestal wel door heb dat er iets mis is, maar dat ik er dan niet achter kom wat. Soms denk ik niet eens aan het eten zelf, maar dan ga ik na of ik kleren mis ofzo wat kan verklaren waarom iets niet klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Bouwen we ook een herhaling inquote:Op maandag 25 september 2023 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou ik wss een instructie missen, daar gestrest van raken en alsnog dingen overslaan
quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vervelend.OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu is het een bende
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Misschien met jouw stem?quote:Op maandag 25 september 2023 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bouwen we ook een herhaling in
Nee, precies. Heel veel meer dan een drankje ben ik niet van plan.quote:Op maandag 25 september 2023 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same en dat is ook maar met mate op dit soort feestjes
Vergeet je ook waar je dingen op moet ruimen? Daar heb ik tegenwoordig last van.quote:
Nee, dat is meer het geen energie dingquote:Op maandag 25 september 2023 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet je ook waar je dingen op moet ruimen? Daar heb ik tegenwoordig last van.
Ook herkenbaar.quote:Op maandag 25 september 2023 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat is meer het geen energie ding
Misschien dat ik nog ergens preworkout haal en daarvan een halve liter maak voordat ik gaquote:Op maandag 25 september 2023 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, precies. Heel veel meer dan een drankje ben ik niet van plan.
quote:Op maandag 25 september 2023 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.
Gelukkig heb ik een vent die altijd thuis is, die heb ik net twee keer naar boven gestuurd om de schone was op te halen zodat ik het kan wegvouwen. Dat doet hij zonder morren.
Je wordt gewoon regelmatig bezocht door The Silence.quote:Op maandag 25 september 2023 17:52 schreef essnhills het volgende:
En het helpt dus ook niet als ik alles vantevoren braaf op volgorde klaar heb staan. Vergeet alsnog regelmatig dingen toe te voegen
Oh vandaar al die streepjes op mijn armenquote:Op maandag 25 september 2023 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wordt gewoon regelmatig bezocht door The Silence.
Gelukkig komt grmbl binnenkort weer terug.quote:Op maandag 25 september 2023 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar helaas niet een vent voor
Vrouw mag ook. Of kat. Of konijn.quote:Op maandag 25 september 2023 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar helaas niet een vent voor
Maar die vertrouw ik niet met mijn keukenindelingquote:Op maandag 25 september 2023 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig komt grmbl binnenkort weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |