Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoel
Dan zit er maar één ding op:quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.quote:
Nice.quote:Op maandag 25 september 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoel
Licht uit doen, benen op bureau gooien en onderuit zakken.quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.
Je naam doet ook anders vermoedenquote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.
[..]
Nice.
ik weet niet in hoeverre je veranderd bent de afgelopen jarenquote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.
Hoofd op het bureau leggen en de ogen dichtdoen?quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.quote:Op maandag 25 september 2023 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoofd op het bureau leggen en de ogen dichtdoen?
Ik ben wel degelijker geworden.quote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet in hoeverre je veranderd bent de afgelopen jaren
maar op basis van vroeger zou dat niet direct in mij opkomen
Wat doet mijn naam vermoeden?quote:
Lijkt me heel vreemd tijdens de REM-slaap.quote:Op maandag 25 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.
het schijnt te kunnen
Gortdroge ogen die schrapend rondbewegen in je kassen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me heel vreemd tijdens de REM-slaap.
Klinkt prettig.quote:Op maandag 25 september 2023 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gortdroge ogen die schrapend rondbewegen in je kassen.
Korrel zand erbij voor extra wrijvingquote:
een metaalsplinter kan ik ook hartelijk aanbevelenquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Korrel zand erbij voor extra wrijving
En het volgende is dan werken tijdens het slapen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.
het schijnt te kunnen
oke daar kreeg ik een eng gevoel bijquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan zeker moe wakker wordenquote:Op maandag 25 september 2023 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het volgende is dan werken tijdens het slapen.
Extra comfortabel met lenzen inquote:Op maandag 25 september 2023 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke daar kreeg ik een eng gevoel bij
Echt he. Ik ben geen 20 meerquote:
Een dagje later naar bed gaan en ik heb daar de rest van de week last van.quote:Op maandag 25 september 2023 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben geen 20 meer![]()
Alsof er een andere staat is dan moe zijn
Was al verbaasd dat ik het zaterdag tot 0130 vol hield om via spelltable te spelenquote:Op maandag 25 september 2023 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dagje later naar bed gaan en ik heb daar de rest van de week last van.
quote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroegquote:Op maandag 25 september 2023 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, over een kwartiertje tijd voor de avondhap. Ik rammel van de hommer.
Moe of dood, dat zijn mijn gemoedstoestanden.quote:Op maandag 25 september 2023 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben geen 20 meer![]()
Alsof er een andere staat is dan moe zijn
High five.quote:Op maandag 25 september 2023 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moe of dood, dat zijn mijn gemoedstoestanden.
En om 20.00quote:Op maandag 25 september 2023 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik om tien uur weer de keuken leegeten.
Geen dreft per ongeluk in je lasagne doenquote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
Even een afwasje zo doen en dan maar eens aan de lasagne beginnen.
Boksquote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five.
Ik weet ook nog niet hoe ik Thunderdome door kom in december
[..]
En om 20.00
Gewoon vroeg naar bed gaanquote:Op maandag 25 september 2023 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik om tien uur weer de keuken leegeten.
Nimmerquote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen dreft per ongeluk in je lasagne doen
Zal ik je nog even wat leuke verjaardagsfotos sturen?quote:
Zullen we maar aan de druksjes gaan?quote:
Ophidianquote:Op maandag 25 september 2023 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel schattig, kerel was al druk met z'n wishlist qua lineup.
Cocaïne.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five.
Ik weet ook nog niet hoe ik Thunderdome door kom in december
Nah, hoogstens koffie.quote:Op maandag 25 september 2023 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nimmer
[..]
Zal ik je nog even wat leuke verjaardagsfotos sturen?
[..]
Zullen we maar aan de druksjes gaan?
[..]
Ophidian
Viper
Ruffneck
Dolphin
The outside agency
Dither
Akira
Maar zien het verder wel. Als het net als vorig jaar 6 area's is dan is de keuze reuze.
Ja ik ben ook niet van de druksjes.quote:
Verder dan alcohol of een joint ben ik nooit gekomen in ieder geval.quote:Op maandag 25 september 2023 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet van de druksjes.
Nog nooit gebruikt om een feestje door te komen
Hier kan ik dus een hele flauwe grap over gaan maken. Maar je bent mijn goede - zo niet één van mijn beste - vrienden hier dus ik laat je moeder even buiten beschouwing.quote:
Aaawwquote:Op maandag 25 september 2023 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier kan ik dus een hele flauwe grap over gaan maken. Maar je bent mijn goede - zo niet één van mijn beste - vrienden hier dus ik laat je moeder even buiten beschouwing.
#kokenmetbrainfogquote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen dreft per ongeluk in je lasagne doen
Ik voel de liefde van het scherm spattenquote:Op maandag 25 september 2023 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier kan ik dus een hele flauwe grap over gaan maken. Maar je bent mijn goede - zo niet één van mijn beste - vrienden hier dus ik laat je moeder even buiten beschouwing.
Uhmm, meestal is het gewoon dingen vergeten. Zoals die appeltaartmuffins waarbij ik de appel vergeten was. Maar ben ook wel eens de boter vergeten (gortdroge muffinsquote:Op maandag 25 september 2023 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is een grote brainfog blunder die je met koken gemaakt hebt het afgelopen jaar?
quote:Op maandag 25 september 2023 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, meestal is het gewoon dingen vergeten. Zoals die appeltaartmuffins waarbij ik de appel vergeten was. Maar ben ook wel eens de boter vergeten (gortdroge muffins). Of klaar zijn met eten en dan erachter komen dat ik de rijst niet had opgeschept..
Maar heb ook wel eens melk in de koekenpan gedaan ipv vloeibare bakboter en daarna gewoon het vlees erin. En het duurde zeker 10 minuten voordat ik doorhad wat er nou mis ging.
Of vergeten de inductieplaat aan te zetten, goh waarom duurt het zolang voordat het kookt..
Het meest stomme vind ik nog wel dat ik dan meestal wel door heb dat er iets mis is, maar dat ik er dan niet achter kom wat. Soms denk ik niet eens aan het eten zelf, maar dan ga ik na of ik kleren mis ofzo wat kan verklaren waarom iets niet klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |