Lasagna del Reyquote:Op maandag 25 september 2023 14:55 schreef dud0r het volgende:
Maar nu eerst wat ultrageweld
@:datismijnmening kan dit waarderen
Lasagnaquote:
Zo ging dat vroeger toch ook, was je rustig een film aan het kijken en zodra de seksscène begon, kwamen je ouders binnenlopen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ik ga uitzoeken dat er dan iemand precies mee kijkt.
Doet me denken aan de keer dat ik een horrorfilm ging kijken. Telefoon op het tafeltje. Zit er een redelijk expliciete seksscène in de film en degene naast me kijkt natuurlijk op dat moment naar m'n telefoon
Yup. Zat je daar te fappen in alle rustquote:Op maandag 25 september 2023 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo ging dat vroeger toch ook, was je rustig een film aan het kijken en zodra de seksscène begon, kwamen je ouders binnenlopen.
De vent is kippensoep aan het maken.quote:
Zo was ik niet.quote:Op maandag 25 september 2023 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Zat je daar te fappen in alle rust
quote:Op maandag 25 september 2023 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vent is kippensoep aan het maken.
Misschien wel een goede. Is er gelijk over voor morgenquote:
Nette dame jijquote:Op maandag 25 september 2023 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo was ik niet.
Maaarrrrr ik heb dan ook Game of Thrones met mijn vader gekeken.
Sowieso maar als avondeten bedoel ik.quote:
Same. Nou ja ik sta in de zon. Misschien na het boodschappen doen maar even dutje doenquote:Op maandag 25 september 2023 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben best wel moe eigenlijk.
En nu zit ik ook nog in het zonnetje.
Ik ben op kantoor, dus beetje raar om dan een dutje te doen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same. Nou ja ik sta in de zon. Misschien na het boodschappen doen maar even dutje doen
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoelquote:Op maandag 25 september 2023 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor, dus beetje raar om dan een dutje te doen.
Alsof er nog nooit iemand in slaap gevallen is op kantoorquote:Op maandag 25 september 2023 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor, dus beetje raar om dan een dutje te doen.
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoel
Dan zit er maar één ding op:quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.quote:
Nice.quote:Op maandag 25 september 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoel
Licht uit doen, benen op bureau gooien en onderuit zakken.quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.
Je naam doet ook anders vermoedenquote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.
[..]
Nice.
ik weet niet in hoeverre je veranderd bent de afgelopen jarenquote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.
Hoofd op het bureau leggen en de ogen dichtdoen?quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.quote:Op maandag 25 september 2023 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoofd op het bureau leggen en de ogen dichtdoen?
Ik ben wel degelijker geworden.quote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet in hoeverre je veranderd bent de afgelopen jaren
maar op basis van vroeger zou dat niet direct in mij opkomen
Wat doet mijn naam vermoeden?quote:
Lijkt me heel vreemd tijdens de REM-slaap.quote:Op maandag 25 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.
het schijnt te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |