Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoel
Dan zit er maar één ding op:quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.quote:
Nice.quote:Op maandag 25 september 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de deur van m'n kantoor dichtgedaan en even geslapen in m'n bureaustoel
Licht uit doen, benen op bureau gooien en onderuit zakken.quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in een grote ruimte met andere collega's. Dus ik kan geen deur dicht doen.
Je naam doet ook anders vermoedenquote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.
[..]
Nice.
ik weet niet in hoeverre je veranderd bent de afgelopen jarenquote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de meeste mensen mij zouden omschrijven.
Hoofd op het bureau leggen en de ogen dichtdoen?quote:Op maandag 25 september 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.quote:Op maandag 25 september 2023 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoofd op het bureau leggen en de ogen dichtdoen?
Ik ben wel degelijker geworden.quote:Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet in hoeverre je veranderd bent de afgelopen jaren
maar op basis van vroeger zou dat niet direct in mij opkomen
Wat doet mijn naam vermoeden?quote:
Lijkt me heel vreemd tijdens de REM-slaap.quote:Op maandag 25 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.
het schijnt te kunnen
Gortdroge ogen die schrapend rondbewegen in je kassen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me heel vreemd tijdens de REM-slaap.
Klinkt prettig.quote:Op maandag 25 september 2023 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gortdroge ogen die schrapend rondbewegen in je kassen.
Korrel zand erbij voor extra wrijvingquote:
een metaalsplinter kan ik ook hartelijk aanbevelenquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Korrel zand erbij voor extra wrijving
En het volgende is dan werken tijdens het slapen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of leren slapen met je ogen open.
het schijnt te kunnen
oke daar kreeg ik een eng gevoel bijquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan zeker moe wakker wordenquote:Op maandag 25 september 2023 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het volgende is dan werken tijdens het slapen.
Extra comfortabel met lenzen inquote:Op maandag 25 september 2023 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke daar kreeg ik een eng gevoel bij
Echt he. Ik ben geen 20 meerquote:
Een dagje later naar bed gaan en ik heb daar de rest van de week last van.quote:Op maandag 25 september 2023 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben geen 20 meer![]()
Alsof er een andere staat is dan moe zijn
Was al verbaasd dat ik het zaterdag tot 0130 vol hield om via spelltable te spelenquote:Op maandag 25 september 2023 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dagje later naar bed gaan en ik heb daar de rest van de week last van.
quote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroegquote:Op maandag 25 september 2023 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, over een kwartiertje tijd voor de avondhap. Ik rammel van de hommer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |