https://music.youtube.com/watch?v=Z2f7IMZOWJU&si=OZZ0pmuykL_LD4u_quote:Op maandag 25 september 2023 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wordt gewoon regelmatig bezocht door The Silence.
Whehequote:Op maandag 25 september 2023 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouw mag ook. Of kat. Of konijn.
quote:Op maandag 25 september 2023 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die vertrouw ik niet met mijn keukenindeling
Heb jij nog werk kunnen afschuiven?quote:Op maandag 25 september 2023 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een haar verwijderd van het schrijven van m'n eigen projectplanning software. Waarom is alles betaald of kut.
Heb je zijn keuken gezien?quote:
Laat staan het opvoeden en onderhouden.quote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe
Heb toch wel liefst een vent
Maar niet nu. Weet je hoe vermoeiend iemand leren kennen is
Oh, ik mag ook. Net als de griepprik, ik val onder de kwetsbare groepen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel een afspraak ingepland voor de booster
Pfff, ik heb net aan voldoende energie om mezelf te onderhoudenquote:Op maandag 25 september 2023 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat staan het opvoeden en onderhouden.
Gedeeltelijk!quote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij nog werk kunnen afschuiven?
Ik ben emotioneel kwetsbaar, mag ik ook een prik?quote:Op maandag 25 september 2023 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, ik mag ook. Net als de griepprik, ik val onder de kwetsbare groepen.
Griepprik niet, maar huisarts was het wel eens dat de booster een goed idee is voor mijquote:Op maandag 25 september 2023 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, ik mag ook. Net als de griepprik, ik val onder de kwetsbare groepen.
Iets met een kraanquote:
Kusjekroelquote:Op maandag 25 september 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pfff, ik heb net aan voldoende energie om mezelf te onderhouden
quote:
Betekent dit dat je nu ook wat meer rust hebt wat betreft werk?quote:Op maandag 25 september 2023 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gedeeltelijk!
Maar ook een geruststellend gesprek gehad met m'n collega's. Die hadden ook zoiets van "Als ze zitten te springen om wat je maakt moet dat alleen voor hun een probleem zijn." En wat vooruitgang met een ander projectje. Goede hoop dat er morgen twee dingen van de lijst kunnen gestreept worden.
Oeh, goeiequote:Op maandag 25 september 2023 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog ergens preworkout haal en daarvan een halve liter maak voordat ik ga
Ja.quote:Op maandag 25 september 2023 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel kwetsbaar, mag ik ook een prik?
Fijnquote:Op maandag 25 september 2023 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Griepprik niet, maar huisarts was het wel eens dat de booster een goed idee is voor mij
quote:Op maandag 25 september 2023 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die vertrouw ik niet met mijn keukenindeling
Ik voel me wat positiever. Maar dat valt of staat met hoe de rest van de week gaat.quote:Op maandag 25 september 2023 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betekent dit dat je nu ook wat meer rust hebt wat betreft werk?
Misschien moet jij onderhouden worden door iemand anders.quote:Op maandag 25 september 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pfff, ik heb net aan voldoende energie om mezelf te onderhouden
Dat is positief.quote:Op maandag 25 september 2023 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voel me wat positiever. Maar dat valt of staat met hoe de rest van de week gaat.
Wat meer afstand nemen van m'n werk gaat niet vanzelf. Maar ik heb er in ieder geval weer zin in.
Dat is onder normale omstandigheden al een heel ding ja.quote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef essnhills het volgende:
Weet je hoe vermoeiend iemand leren kennen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |