Neequote:
Buddah walks into a donut shop, and asks "make me one with everything".quote:
Nee man het was een heel ding met de Gopro en alles.quote:Op maandag 25 september 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's gewoon krekette trekke bij de Snackbar Harses
Bagels.quote:
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 19:57 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills
15 min kookgenot. And there's more where that came from
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon een foodbaby erbijquote:Op maandag 25 september 2023 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?
Liever niet. Straks weeg ik meer dan 100 kg.quote:
Hoeveel ben je aangekomen tijdens de zwangerschap? Heb het idee dat het alle kanten op kan.. 10 kilo, 40 kilo..quote:Op maandag 25 september 2023 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liever niet. Straks weeg ik meer dan 100 kg.
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.quote:Op maandag 25 september 2023 19:57 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills
15 min kookgenot. And there's more where that came from
Ik van het geschraap met een vork in een panquote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.
Iedereen net zo dik als ikquote:Op maandag 25 september 2023 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik nog dikker word he?
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"quote:Op maandag 25 september 2023 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik van het geschraap met een vork in een pan
Oeh, ik ga kijken !quote:Op maandag 25 september 2023 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon koude rillingen over mijn rug van dat harkerige motorisch gestoorde geschraap in pannen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.quote:Op maandag 25 september 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden zelfs geīnterneerden in Auschwitz zeggen "Nein danke, ich habe keinen Hunger"
US moet weer even US zijnquote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |