Blijft raar dat je niet van taart houdtquote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik niet van taart hou heb ik dit voor mezelf gekocht als verjaardagsnack.
[ link | afbeelding ]
(Eerste keer dat ik de Twix versie heb)
Dit, zoveel taartopties.quote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijft raar dat je niet van taart houdt
Mokka lust ik wel. Of van dat hazelnoot schuimgebak ofzo maar verder nee.quote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hmm. Te weinig biljetjes dus. Even naar eBay mom brbquote:Op maandag 25 september 2023 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
vreetmeet, datumprikkert, ratten, viespraat, ziekjes, goedpraat, apenrots, keukenfoto, puzzels, oplossingen, psychoses, blauwe dozen, uitgelaten sneakers én koffie
Oeh hazelnoot schuim. Dat heb ik lang niet gehadquote:Op maandag 25 september 2023 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mokka lust ik wel. Of van dat hazelnoot schuimgebak ofzo maar verder nee.
Ze is dan ook raar en hoort hier gewoon thuisquote:Op maandag 25 september 2023 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga halen danquote:
quote:Op maandag 25 september 2023 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is dan ook raar en hoort hier gewoon thuis
quote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik niet van taart hou heb ik dit voor mezelf gekocht als verjaardagsnack.
[ link | afbeelding ]
(Eerste keer dat ik de Twix versie heb)
Maandagquote:Op maandag 25 september 2023 19:38 schreef mschol het volgende:
@:ama jarig? gefeliciteerd
ik ga nu pas op naar huis, eerste 10,5 uur van de week zitten erop
quote:
Zou kijkenquote:
Doe mij maar donuts with budaquote:Op maandag 25 september 2023 19:48 schreef essnhills het volgende:
Doe je ook bakrecepten?
Bakken met Buda klinkt wel als een goed segment
Zou kijken. En eten.quote:Op maandag 25 september 2023 19:48 schreef essnhills het volgende:
Doe je ook bakrecepten?
Bakken met Buda klinkt wel als een goed segment
quote:Op maandag 25 september 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's gewoon krekette trekke bij de Snackbar Harses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |