Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huisquote:Op maandag 25 september 2023 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loop nog een rondje. Dan kan het wel
[..]
Dat is waar
Of dat er een enorme zeemeeuw op kakt.quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stap
je voelt je zo nu en dan eenzaam toch? wrllicht helpt dat?quote:
ja maar nu nietquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
je voelt je zo nu en dan eenzaam toch? wrllicht helpt dat?
Nee, dat heb ik ook wel. Al was ik niet zo geweldig bezig. Tussen de middag snel een gevulde koek naar binnen gefrommeld.quote:Op maandag 25 september 2023 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. En was vandaag zo goed bezig.. yoghurt met fruit, salade, en kippensoep. Nu wil ik het niet verpesten
Doel voor je rondjequote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huis
Lopend naar de winkelquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huis
Dat had ik eens op een eerste date met iemand, vogel kakte in m'n haarquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er een enorme zeemeeuw op kakt.
Ik zat teveel met m'n hoofd bij eten, dit gaf kortsluiting.quote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een potentieel slachtoffer op werk
quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik eens op een eerste date met iemand, vogel kakte in m'n haar
quote:
Geen energie meer voorquote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lopend naar de winkel![]()
2 vliegen in 1 klap
Chocolade. Net.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Geen energie meer voor
Om op te eten?quote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
er loopt een potentieel slachtoffer op werk
Ja ja, net als die gemorste ‘sinaasappelsap’ in je bed zekerquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had bijna je bericht gerapporteerdquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nog best iets lusten.
Maar weegschaal says no
Precies, vroeger naar bed is minder vet.quote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan maar met de kwiwi's op stok Buda.
De God van de Vogels gaf je een hint.quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bakkesquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor, dit geloven wij. @:wereldgozer
Ohquote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Geen energie meer voor
Ik heb geen chocolade in huis.quote:
1 kgquote:Op maandag 25 september 2023 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel ben je aangekomen tijdens de zwangerschap? Heb het idee dat het alle kanten op kan.. 10 kilo, 40 kilo..
Waarom gelooft niemand dat dit echt sinaasappelsap wasquote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ja, net als die gemorste ‘sinaasappelsap’ in je bed zeker
Oh, is dat de truuk.quote:Op maandag 25 september 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, vroeger naar bed is minder vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |