Niet?quote:
Alleen als je 3 porties hebt gegetenquote:
Ik vind het uitermate viezig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou, het resultaat is toch zo slecht niet.
Je zegt dat alsof het zo onwaarschijnlijk is.quote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je 3 porties hebt gegeten
Daarom altijd analoge weegschaal. Als het klokje meer dan helemaal rond gaat valt het weer mee.quote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nog best iets lusten.
Maar weegschaal says no
Loop nog een rondje. Dan kan het welquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weegschaal says no
Dat is waarquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het zo onwaarschijnlijk is.
Same. En was vandaag zo goed bezig.. yoghurt met fruit, salade, en kippensoep. Nu wil ik het niet verpestenquote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weegschaal says no
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondjequote:
Ik heb ook nieuwe schoenen gekocht, het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, hoe was het op je nieuwe schoenen?
Je kan ook gewoon DM'en hoor, hoeft allemaal niet zo omslachtig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondje
ja spannendquote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, hoe was het op je nieuwe schoenen?
moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 september 2023 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
avond is jong, ga nog even tinderen en een leuke gozert aan de haak slaan voor een leuk avondje
quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuwe schoenen gekocht, het komt nu wel erg dichtbij.
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stapquote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja spannend![]()
zijn nog helemaal mooi
quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon DM'en hoor, hoeft allemaal niet zo omslachtig.
ja nou zou ik ook zijn geweest hoorquote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stap
Dan moet ik ook naar de winkel want ik heb niks in huisquote:Op maandag 25 september 2023 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loop nog een rondje. Dan kan het wel
[..]
Dat is waar
Of dat er een enorme zeemeeuw op kakt.quote:Op maandag 25 september 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos op mezelf als ik in de eerste modderpoel stap
je voelt je zo nu en dan eenzaam toch? wrllicht helpt dat?quote:
ja maar nu nietquote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
je voelt je zo nu en dan eenzaam toch? wrllicht helpt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |